X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ בן-גביר. פרובוקציה פוליטית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
היערכות הצועדים אחר הצהריים בכיכר ספרא בירושלים [צילום: הקו האדום]
ח"כ בן-גביר. פרובוקציה פוליטית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
רה"מ בנט הכריע: לא תותר הגעתו של ח"כ בן-גביר לשער שכם
קיבל את המלצות ראשי הביטחון רה"מ בנט: "אין לי כוונה לאפשר לפוליטיקה קטנה לסכן חיי אדם בן-גביר בתגובה: "אני לא מקבל הוראות מבנט, בר-לב ומועצת השורא" מארגני מצעד הדגלים: "נצעד דרך שער שכם, ההבנות עם המשטרה קרסו טוענים: "לצערנו המשטרה נפלה לבור פוליטי ששר הבט"פ וראש הממשלה טמנו לה, במקום לעשות את עבודתה"
בן גביר בכיכר ספרא לקראת צעדת הדגלים [צילום: דוברות עוצמה יהודית]

לקראת המצעד הדגלים שיתקיים הערב והמתיחות בירושלים, הדויע ראש הממשלה, נפתלי בנט כיק יבל את המלצות שר הבט"פ, ראש שירות הביטחון הכללי (שב"כ) ומפכ"ל המשטרה, והחליט למנוע את הגעתו של חבר הכנסת איתמר בן-גביר לשער שכם.
"אין לי כוונה לאפשר לפוליטיקה קטנה לסכן חיי אדם. לא אתן לפרובוקציה פוליטית של בן-גביר לסכן את חיילי צה"ל ואת שוטרי משטרת ישראל, ולהכביד על משימתם הכבדה ממילא. שוטרינו וחיילינו ימשיכו להתמקד בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל, בירושלים ובכל רחבי הארץ, וימשיכו להילחם בנחישות בטרור הפלשתיני. מצעד הדגלים השנתי יתקיים במועדו הקבוע - יום ירושלים", הבהיר בנט.
השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, טען כי הגעה של ח"כ בן-גביר לשער שכם בעת הזו במטרה להציב שם את לשכתו, היא פרובוקוציה שתהווה זרז להתדרדרות ביטחונית, עד כדי סכנה להצתת האזור כולו. "עצם הגעתו לשם מסכנת את ביטחון המדינה, ואף גורמת למשטרה - שמתוחה עד הקצה כדי להמשיך ולשמור על הסדר והביטחון - להסיט את מאמציה למשימות מיותרות בעת הזו. לכן, מניעת הפרובוקציה הזו של ח"כ בן-גביר הייתה המלצתי לרה"מ בתום הערכת מצב שקיימתי", אמר.
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן-גביר מסר בתגובה להחלטת רה"מ בנט: "אני לא מקבל הוראות מבנט, בר-לב ומועצת השורא. יממה לאחר שסגר את הר-הבית ליהודים בהנחיית מועצת השורא, רה"מ בנט חילק את ירושלים באופן סופי ואוסר להניף את דגל ישראל. אחרי שהפקיר שוטרים ואזרחים הפך לדיקטטור שפוגע בחופש התנועה של חברי הכנסת, בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת בנט מנסה לעשות ספין על הגב שלי". בן-גביר הוסיף: "אם לא יהיה מתווה מוסכם ותהיה פשרה בין המשטרה למארגנים, בכוונתי להגיע לשער שכם, בלי לשאול את בנט, בר לב, מועצת השורא והחמאס. נפגש בשעה חמש בכיכר ספרא."
בתוך כך הודיעו מארגני מצעד הדגלים כי יגיעו הערב לשער שכם ויצעדו עם דגלים ברובע המוסלמי וסביב העיר העתיקה. המארגנים אומרים כי היה ניסיון אמיתי מצידם להתפשר ולא להעמיס על המשטרה עוד עבודה מלבד העבודה השגרתית אלא שזו דחתה כל הצעה שלהם.
"לצערנו המשטרה נפלה לבור פוליטי ששר הבט"פ וראש הממשלה טמנו לה, במקום לעשות את עבודתה היא נתקלה בחומה פוליטית שמנעה מאתנו לעשות את כל מה שיהודי יכול וחייב לעשות - לצעוד עם דגל ישראל בעיר הבירה שלו, אנחנו לא יכולים לוותר על צעידת דגלים בעיר הבירה בגלל איומים וסחטנות של מנסור עבאס והתנועה האיסלאמית", הוסיפו.
המארגנים החליטו להגיע בשעה 17:00 לכיכר ספרא יחד עם מאות פעילים ונבחרי ציבור ולצעוד דרך שער שכם עם דגלי ישראל. "אין שום חוק שאוסר על אדם לצעוד עם דגל ישראל בבירת ישראל אנו מבקשים ממי שירושלים חשובה לו להגיע הערב לכיכר ספרא ולצעוד איתנו, אנא הביאו דגלי ישראל", הוסיפו.
מהמשטרה נמסר כי אישרו לקיים תהלוכת מחאה, אך מארגן התהלוכה חזר בו. לדברי המשטרה, הוסכם מסלול החלופי שהוצע על-ידי המארגן ויאפשר את אבטחתה, אך כעבור זמן קצר הוא הודיע כי חוזר בו מהצעתו.
במקביל, ארגוני הטרור הפלשתינים מאיימים בהבערת השטח. אמש קיימו הפלגים הפלשתינים ברצועת עזה פגישה שבה הודיעו על "העלאת הכוננות ביומיים הקרובים". הם הזהירו מקיום צעדת הדגלים המתוכננת, ומסרו כי "האצבע שלנו נמצאת על ההדק".

תאריך:  20/04/2022   |   עודכן:  20/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רה"מ בנט הכריע: לא תותר הגעתו של ח"כ בן-גביר לשער שכם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
זידאן ח'לאילה טוען, כי השבועון שילם את שכרו במשך 26 שנים דרך נשות קש, במטרה להקל את נטל המס שהיה כרוך בגילום שכר הנטו שסוכם עימו
מירב ארד
ביטול החובה ייכנס לתוקף החל ממוצ"ש הקרוב    הורוביץ: ביטול חובת המסכות במקומות סגורים, חוץ מבתי חולים ובתי אבות, היא המשך למדיניות של חיים לצד לצד הקורונה"
איתמר לוין
מבקשים מביהמ"ש לבטל דרישות תשלום של תאגיד מי רמת גן תמורת שירותי ביוב    בין התובעים: אורני פטרושקה, אהוד בן-ש"ך ורפי ולדן
יפעת גדות
האירוע המיוחד - בהובלת הסופרת תמר מאיר - יערך בצומת ספרים עופר הקניון הגדול בעיר פתח תקוה    האירוע יהיה בהובלת הד"ר לספרות, המרצה, החוקרת והסופרת, אשר תקריא מתוך ספרה "חנות הגלידה של פרנצ'סקו טירלי"
מירב ארד
הילדים אושפזו בבתי החולים שניידר ושערי צדק עם דלקת כבד "חדה"    ארגון הבריאות העולמי פרסם התרעה בעקבות עלייה במקרים כאלו באירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il