X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: סטריט וויו]
דפוס פיוניר לגלופות מבקש הקפאת הליכים
החברה שבבעלות יעקב ארגס ורויטל שמר מדווחת על חובות בסך 11 מיליון שקל טוענת שההקפאה תאפשר לה להציע הסדר ולמכור את פעילותה

חברת דפוס פיוניר לגלופות מבקשת צו עיכוב הליכים עד לקיום אסיפות נושים שיכריעו בהצעתה להסדר עם נושיה. החברה פועלת מזה 46 שנים ומייצרת גלופות להדפסת אריזות ומוצרי מזון, שתייה קלה וטואלטיקה. הבקשה הוגשה (9.5.22) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
החברה, שבבעלות יעקב ארגס ורויטל שמר, מדווחת על חובות בסך 11 מיליון שקל, לעומת צבר הזמנות במיליון שקל וחובות לגבייה בסך 2.6 מיליון שקל. היא תולה את קריסתה בכניסת מתחרים לשוק פעילותה, אשר בחסות גב כלכלי חזק פעלו במחירי הפסד, ובחוסר הוודאות שגרמה הקורונה. לדבריה, בעליה הזרימו לה 16 מיליון שקל ושעבדו נכסים פרטיים כדי להמשיך ולקבל אשראי עבורה.
בבקשה נאמר כי על לקוחותיה של החברה נמנים מזה עשרות שנים אסם, תנובה, שטראוס-עלית, חוגלה, קוקה קולה, הנקל סוד, משרדי פרסום ועוד חברות ויצרניות בינוניות וקטנות. החברה מעסיקה 58 עובדים. היא מודה, כי אין ביכולתה לעמוד בהתחייבויותיה וכי המחאות שמסרה עתידות לחזור בשל העדר כיסוי. לדברי החברה, היא תוכל להמשיך לפעול אם יוקפאו חובותיה שאינם לנושים המובטחים - 6 מיליון שקל לבנקים ולחברת המצפן שותפים לדרך. בחסות ההקפאה היא גם תוכל לגבש הסדר חוב ולמכור את פעילותה או את התשתית להכנת גלופות למוצרים קיימים. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד תום קדם ואביחי ורדי.
בסיום הדיון שהתקיים בבקשה ביום א' ניתן צו עיכוב הליכים כנגד החברה ומונה לה בהסכמת הנושים מנהל הסדר וזאת עד לסוף החודש. עד למועד זה נקבע בהחלטת בית המשפט יגיש הנאמן עו"ד אהוד גינדס דוח ראשוני על פעולותיו, מצבת החובות, הנכסים והעובדים של החברה ויבחן את האפשרויות העומדות על הפרק. עוד ציינה השופטת חנה פלינר בהחלטתה כי עו"ד גינדס מוסמך לבדוק הצעות השקעה בחברה או מכירת פעילות כזו או אחרת שלה.

תאריך:  09/05/2022   |   עודכן:  16/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דפוס פיוניר לגלופות מבקש הקפאת הליכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
גרוסקופף: ההטבות הקבועות בתוכנית הן המירביות, והוועדה המקומית היא שתחליט האם וכמה מהן להעניק בכל מקרה    השיקול הראשון הוא אילו הטבות נחוצות על-מנת שהפרויקט יהיה כדאי מבחינה כלכלית
איציק וולף
מליאת הכנסת דחתה שתי הצעות אי-אמון בממשלה שהועלו ביום הדיונים הראשון של מושב הקיץ    למרות השוויון העקרוני בין הקואליציה לאופוזיציה נדחתה אחת ההצעות ברוב של 61 ח"כים
איציק וולף
תצפיתניות הבחינו בשלושה חשודים שהשליכו תיק לעבר השטח הישראלי באזור הכפר ע'ג'ר    כוח צבאי ומשטרתי עצרו את השלושה ומצאו את התיק שהכיל חמישה כלי נשק וכדורי תחמושת
עידן יוסף
ראש הממשלה מייחל להרחבת הקואליציה: "צריכים להירתם בכל כוחנו לשימור הקאוליציה, קיום הממשלה ואולי גם להרחבתה"    ""חשוב מאוד להחזיק את הקואליציה. החלופה היא לחזור שנה אחורה, וזה איום ונורא"
עידן יוסף
הרשות השופטת יוצאת באופן פומבי נגד חבר הכנסת מיהדות התורה לאחר שאמר כי החלום שלו הוא לפוצץ את בית המשפט העליון    "חבר בכנסת ישראל בחר ביום העצמאות, יום חגה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, לבטא שאיפות מסוכנות כלפי בית המשפט העליון בשפה אלימה ובוטה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il