X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נסראללה. "יש לציונים את המשברים שלהם" [צילום: מן הטלוויזיה]
נסראללה: מצעד הדגלים ופגיעה באל-אקצה יביאו לפיצוץ
מזכ"ל חיזבאללה מאיים בהסלמה אם מצעד הדגלים של יום ירושלים יעבור ביום ראשון בשער שכם וברובע המוסלמי "כל פגיעה באל-אקצה ובכיפת הסלע יובילו לפיצוץ באזור ולהשלכות קשות מנשוא"

מזכ״ל חיזבאללה, חסן נסראללה, טוען כי קיום מצעד הדגלים המסורתי ביום ירושלים, דרך שער שכם והעיר העתיקה, עלול להוביל "לפיצוץ גדול", כלשונו.
בנאום שנשא (יום ד', 25.5.22) לציון 22 שנים מנסיגת ישראל מדרום לבנון התייחס אל החלטת ממשלת ישראל שקבעה כי הצועדים יוכלו להיכנס אל הכותל המערבי גם דרך שער שכם.
"החשש הגדול הוא שהצועדים ייכנסו לרחבת מסגד אל-אקצה ויפגעו בו. יש ארגונים שהודיעו כי הם מתכננים להרוס את כיפת הסלע. זו העמדה הישראלית - הממשלה אישרה את המצעד", אמר נסראללה. לדבריו, הצועדים במצעד הם מתנחלים דתיים וקיצוניים.
"ההתנגדות הפלשתינית מסרה את עמדתה שלפיה צעדה זו לא תעבור בלי תגובה חזקה וגדולה. אני רוצה להגיד לממשלה הישראלית ולכל הנוגעים בדבר - כל פגיעה באל-אקצה ובכיפת הסלע יובילו לפיצוץ באזור. זאת התגרות בכל העמים הערבים והאיסלאמיים. המשך התוקפנות כלפי מסגד אל-אקצה וכלפי המקומות הקדושים לנצרות ולאיסלאם יוביל לפיצוץ גדול באזור ולהשלכות כבדות מנשוא", אמר. הוא רמז לקואליציה הישראלית השברירית והעריך כי ישראל לא מעוניינת בעימות צבאי גדול. "הציונים יודעים שהם לא נמצאים בעמדה ללכת למרחק הזה. יש להם את המשברים שלהם", אמר.

יותר מאלפיים שוטרים יאבטחו את מצעד הדגלים

ובתוך כך סיימה משטרת ישראל את היערכותה לקראת אירועי יום ירושלים ה-55. מצעד הדגלים המסורתי יתקיים כמדי שנה מזה עשרות שנים ממרכז העיר ירושלים לכותל המערבי דרך שערי העיר העתיקה וסמטאותיה. לא תהיה כניסת צועדים להר-הבית.
למעלה מאלפיים שוטרים יפעלו לקראת מצעד הדגלים ובמהלכו. המשטרה קוראת למשתתפי מצעד הדגלים ולציבור כולו להישמע להוראות השוטרים, להימנע מכל גילוי של אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה בבטחה, ותוך הקפדה מלאה על שמירת הסדר והוראות החוק. המשטרה תערך עם אמצעים טכנולוגיים וכן שוטרים גלויים וסמויים, ותפעל בנחישות אל מול כל ניסיון להפר את הסדר והחוק. המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי של אלימות, תשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה נגד מפרי סדר ופורעי החוק, ותפעל למצות עמם את מלוא חומרת הדין.
"משימתנו המרכזית היא להבטיח את קיומם התקין והבטוח של אירועי יום ירושלים כמדי שנה בתקופה זו. זהו יום חג לאומי בפרט עבור תושבי העיר והמבקרים בה, ומוטלת עלינו החובה לשמור על הביטחון, ועל הסדר הציבורי", אמר מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן. לדבריו, לצד ההיערכות המשטרתית המוקפדת והפריסה הרחבה של כל המערכים, על כוחות המשטרה להישאר דרוכים וערוכים כל העת בכדי להגיב לכל איום ולטפל בכל אירוע חריג בצורה מיטבית. "נפעל בכל הכלים שברשותנו כלפי הפרות סדר וגילויי אלימות מכל סוג שהם. שילוב הזרועות בין כלל המערכים והיחידות המשטרתיות שיפעלו יחד עם גופי הביטחון, החירום וההצלה וכל השותפים להיערכות והפעילות המבצעית- הכרחי וחשוב במאמץ המשותף של כולנו", אמר.

תאריך:  25/05/2022   |   עודכן:  25/05/2022
+צה"ל תפס מבריח וסמים בשווי כמיליון ש"ח בגבול מצרים
21:42 25/05/22  |  עידן יוסף

בפעילות מבצעית יזומה בגבול מצרים, במרחב החטיבה המרחבית פארן, תפס צה"ל כ-105 ק"ג סמים בשווי מוערך של מיליון ש"ח. בנוסף, נתפס חשוד בתכנון ההברחה וביצועה. בתפיסה הוחרמו אמצעים לראיית לילה, שני טלפונים מבצעיים וציוד לוגיסטי. הסמים והחשוד שנתפסו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.

[צילום: דובר צה''ל]
+עשרות מתפרעים משליכים בקבוקי תבערה ואבנים מלבנון לעבר גבול ישראל
19:55 25/05/22  |  עידן יוסף

דובר צה"ל: לפני כשעה החלה הפרת סדר בהשתתפות עשרות חשודים בשטח לבנון, סמוך לגדר הנמצאת בין משגב עם למטולה. החשודים מיידים אבנים ומשליכים בקבוקי תבערה לעבר הגדר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נסראללה: מצעד הדגלים ופגיעה באל-אקצה יביאו לפיצוץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נסראללה ויאיר גולן מתואמים ל"ת
הגלשנית  |  25/05/22 22:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
עמנואל בן-סבו
במציאות המורכבת והמאתגרת מאז ימי הפרעות, הסדק התרחב כמעט עד כדי אי-יכולת לאחות אותו, הייאוש פינה מקומו למען ייאוש גדול יותר
עידן יוסף
בישובים אבירים, אבן מנחם, נטועה, פסוטה ושתולה הופעלה אזעקה    מערכת כיפת ברזל הופעלה מחשש שחדר מל"ט מלבנון    התושבים בקו התפר התבקשו להיכנס למרחבים מוגנים למשך 10 דקות
עידן יוסף
אחרי מאות תקיפות שיוחסו לישראל בסוריה, על-פי פרסומים זרים, סוללת הגנה אווירית שמופעלת על-ידי הרוסים ירתה לראשונה לעבר מטוסים ישראלים    הטילים לא היוו איום על מטוסי חיל-האוויר, וגם לא הייתה נעילה של המכ"ם של הסוללה על המטוסים    נטען כי בתקיפה הסוללה נהרגו 5 חיילים סורים
אודי דקל
אירועי רמדאן והפיגועים שהולידו היו חלק מהתססה מכוונת בראשות חמאס    ישראל צריכה להבין את המשמעות האסטרטגית של האירועים ולהפיק לקחים מהכשלים הטקטיים שהתגלו במהלכם, למרות הטיפול המוצלח ברמה הנקודתית
עמנואל בן-סבו
המלך אשר בנימין נתניהו דאג להציבו במקומו בגודלו הטבעי, שמח על רכבת הפוליטיקאים השועטת לעבר ארמונו ותשורות מתשורות שונות בידיהם לכבוד המלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il