X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: משה שי/פלאש 90]
חסרים אלף עובדים לשירות תקין בנתב"ג
מנהל נתב"ג, שמואל זכאי, התריע בפני חברי הכנסת כי חסרים לו כאלף עובדים "הצפי להשלמת מצבת העובדים - רק בפסח בשנה הבאה"

מנהל נמל התעופה בן-גוריון, שמואל זכאי, הצהיר כי לצורך מתן שירות תקין לאזרחים חסרים לנתב"ג 1,000 עובדים. זכאי אמר את הדברים במסגרת דיון בוועדה לפניות הציבור בכנסת בראשות ח״כ יעל רון בן-משה (כחול לבן), שעסק גם בתורים הארוכים בנתב"ג ודיווח כי השלמת מצבת העובדים תסתיים רק לקראת פסח בשנה הבאה.
"חסרים לי כ-1,000 עובדים" אמר מנכ"ל נתב"ג, שמואל זכאי. לדבריו: "אנחנו נמצאים בתהליך ארוך של גיוס עובדים מכל המגזרים והצפי שלנו להשלמת מצבת העובדים הוא רק בפסח שנה הבאה. עם זאת, אנחנו עושים הכל בשביל לשפר את זמני העמידה בתורים". זכאי בישר כי הוא פועל להקמת מוקד שירותי טרום-טיסה באזור חיפה שיקל את חווית הלקוח עבור תושבי הצפון: "אנחנו רוצים לאפשר לתושבי הצפון לבצע תהליך של בידוק ביטחוני וצ'ק-אין באזור חיפה יום לפני ההמראה ולהגיע לנתב"ג רק לביקורת גבולות. אני מבין את הקושי של נוסעים מהצפון שבשביל טיסה ליוון ב-5 בבוקר, נאלצים לצאת מהבית לפני 1 בלילה. אנחנו מוכנים להפעיל את השירות הזה כבר מחר ומקווה לשיתוף פעולה של חברות התעופה בעניין", אמר.
חברת אל על הודיעה לוועדה כי בעקבות פנייתה, הוקם מוקד שירות שמיועד לאנשים עם מוגבלויות ופרטי הקשר מפורסמים באתר החברה. סמנכ"ל תקשורת, דוברות וקשרי ממשל בחברת אל על, שלומי עם שלום, ציין כי בעקבות פניית הוועדה, בדקנו הנושא ומעתה אנשים עם מוגבלויות יוכלו ליצור עם החברה קשר במייל ייעודי שמפורסם באתר ואנחנו נחזור אליהם כדי לתת את המענה המהיר ביותר לרכישת כרטיסים. "יש לנו 45 אנשים שתפקידם להנגיש את השירותים של אל על לציבור עם מוגבלויות", אמר.
באשר לזמני ההמתנה הארוכים במוקד הטלפוני, חברת אל על הציגה המתנה ממוצעת של 20 דקות והתחייבה כי בתוך 3 חודשים זמני ההמתנה יקוצרו ל-8 עד 10 דקות בממוצע. הסמנכ"ל עם שלום הוסיף: "אנחנו מבינים את הכעס של הלקוחות שלנו שמתקשים ליצור קשר עם המוקד הטלפוני, אבל זה ישתפר. נכון לעכשיו מצבת העובדים במוקד הטלפוני עומדת על כשני שלישים בלבד ביחס לתקופה טרום משבר הקורונה. חברות התעופה היו הראשונות להיפגע ממשבר הקורונה ואיוש המשרות מחדש והכשרת הצוותים לוקחים זמן. אנחנו מגויסים לזה באופן מלא".
באל על מזהים כי בעידן שלאחר הקורונה קיים צורך מוגבר של ציבור האזרחים הוותיקים במענה אנושי להזמנת כרטיסי טיסה והתחייבו לפתוח עד לחודש ספטמבר מוקד שירות לקוחות ייעודי לאזרחים ותיקים.
בנוגע לביקורת הציבורית נוכח ביטולי הטיסות שהולכים ומתרבים אומר עם שלום: "בכל העולם יש התגברות של ביטול טיסות בכל יום וזאת בשל שינויים בעולם התעופה בעידן פוסט קורונה. בכל הקשור לפיצויים אנחנו מעניקים פיצויים כמקובל לפי החוק". ראש אגף שירות לקוחות, מירי אילדיז הוסיפה ואמרה: "כאשר טיסה מתבטלת הלקוחות מקבלים הודעת SMS והודעה במייל. ב-90% מהמקרים אנחנו לא משאירים לקוחות בלי פתרונות ומצליחים למצוא להם אפשרויות טיסה נוספות".

תאריך:  29/05/2022   |   עודכן:  29/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חסרים אלף עובדים לשירות תקין בנתב"ג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מצעד הדגלים יצא לדרכו ועשרות אלפי צעירים וצעירות צפויים לצעוד מרחוב קינג ג'ורג' אל העיר העתיקה    מאות יהודים הצליחו לעלות היום להר-הבית והיו גם מי ששרו על ההר את ההמנון הלאומי
מחלקה ראשונה
צה"ל אסף חומרי מודיעין רבים על מתחם גבעת התחמושת לפני מלחמת ששת הימים, אך המידע לא הועבר לכוח הצנחנים שנדרש לכבוש את המתחם לפני 55 שנה    "הכוחות לא קיבלו תדריך בסיסי, מפקד הפלוגה תידרך באמצעות ציור על כף ידו"
מירב ארד
הפריסה תושלם עד הרבעון הראשון של שנת 2023    העלות הכוללת של המהלך עומדת על 19 מיליון ש"ח    שר הבריאות ניצן הורוביץ דרש להציב עמדות שיטור בתוך בתי החולים, בתגובה להתפרעות בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים    ליברמן: "לא נוכל לאפשר לצוותי הרפואה לעבוד ללא הגנה"
מירב ארד
ראש עיריית מיקולאיב, אלכסנדר סנקביץ', דיווח כי החיילים הרוסים ירו לעבר אזור המגורים של העיר בבוקר וישנם קורבנות    במחוז סומי ירה הצבא רוסי על משמר הגבול במחוז, דווח על כמעט 20 פיצוצים    פוטין ונשיא סרביה שוחחו על המשך שיתוף הפעולה בין המדינות
עידן יוסף
שב"ח בן 16 שנעצר לאחר הנחת האבנים בדבירה נקשר לאירוע ולשני אירועים אחרים בהם הוא חשוד בסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il