X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אורי סירקיס, מוטי חזן, ליאון אביגד, רמי לוי וניר ויצמן [צילום: יאניס פאנופולוס]
תמורת 40 מיליון אירו: ישראייר ובראון רוכשות מלונות ביוון
הלקוחות ייהנו מהמיזם המשותף בחבילות נופש ייחודיות ביוון, מטיסות ישירות לבתי המלון שיופעלו תחת המותג בראון הכוללים מלונות בוטיק ייחודיים במרכז העיר אתונה וריזורטים בחופי ים בכרתים ובאי אוויה הסמוך לאתונה

קבוצת ישראייר ומלונות בראון חתמו (יום ד', 2.6.22) על עסקה של כ-40 מיליון אירו לרכישת מלונות משותפים ביוון. במסגרת הרכישה תתבצע רכישת נכסים והכשרתם לידי נכסי אירוח ומלונאות ביוון הכוללים בתי מלון בוטיק ייחודיים במרכז העיר אתונה וריזורטים על חופי הים של חאניה שבאי כרתים ובאי אוויה הסמוך לאתונה. בתי המלון יפעלו תחת המותג בראון, חלקם כבר בחודשים הקרובים.
על חוף הים בחאניה אשר בכרתים, אחד היעדים הנחשקים והמבוקשים בקרב הקהל הישראלי יפתח בסוף שנת 2022 ריזורט יוקרתי ומפואר בשם "Isla Brown Chania" ובו 175 חדרים,בריכות פרטיות, מסעדות המשקיפות לים, מנחת מסוקים, בריכת אינפיניטי ועוד.
באתונה רכשו הקבוצות שלושה בתי מלון:
  • "בראון מוזאון", מלון בוטיק השוכן בצמוד למוזאון הארכיאולוגי של אתונה ובו 93 חדרים. המלון הקלאסי משלב נגיעות היסטוריות של פסלים ואמנות ומתחם כנסים מעוצב.
  • "בראון קיוביק", מלון בן 112 חדרים במרכז אתונה, צמוד לתיאטרון הלאומי של יוון. המלון מציע מתחם ספא וכושר ואולמות אירועי, והוא כבר פתוח לקהל ונמצא בתפוסות גבוהות.
  • "מיי את'נס", נכס מניב שיעבור שיפוץ ועתיד להופך למלון בוטיק בן 56 חדרים שייפתח במרכז אתונה בעוד כשנה וחצי תחת שם המותג בראון.
אתר נופש נוסף שהחברות רכשו וייפתח באמצע יוני 2022 הוא "בראון ביץ' ארתריה" (Brown Beach Eretria), ריזורט מפנק השוכן באי אוויה, האי השני בגודלו ביוון המחובר אל היבשת באמצעות גשר ומרוחק כשעת נסיעה מאתונה. האתר מציע 180 חדרים וסוויטות השוכנים על קו המים, עם מתקני נופש חווייתיים למשפחות.
המלונות החדשים מצטרפים למותג מלונות הלייף סטייל הבינלאומי של קבוצת בראון הגדלה.השותפות בין החברות, באמצעות השיווק המשותף עם מערך המכירות וההפצה של קבוצת ישראייר, תייצר פוטנציאל סינרגטי משמעותי עבור הלקוחות.
ישראייר תהנה מהשבחת הנכסים ומבלעדיות במכירת חבילות נופש ומכירת חדרי המלון ללקוחותיה.
שני הצדדים צופים כי ההתאוששות המהירה של ענף התיירות ממשבר הקורונה בכלל וביוון בפרט יסייעו בקידום והפעלת מקבץ המלונות של בראון וישראייר תוך מאמצים שיווקיים ומכירתיים של שני הצדדים. המלונות ממוקמים במיקומים תיירותיים אסטרטגיים ביוון ומציעים לאורחים עיצוב פורץ דרך, גסטרונומיה משובחת וחיי לילה בסטנדרט האירוח העדכני של מלונות בראון.

תאריך:  02/06/2022   |   עודכן:  02/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תמורת 40 מיליון אירו: ישראייר ובראון רוכשות מלונות ביוון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ישראייר ובראון
חלךגשהןג  |  2/06/22 11:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חזרתו בתשובה של זוהר זכתה לתהודה בקרב הציבור בישראל, בשל פרסומו הרב קודם לכן    בעברו היה בוהמיין וחולל סערות רבות    לאחר חזרתו בתשובה נחשב לאחד המשפיעים הגדולים וממחוללי גל התשובה
עידן יוסף
ח״כ מיכל רוזין וח״כ רון כץ בפנייה לעירייה ולמשטרה: ״האם עיריית פתח תקוה אישרה את הקמת המאהל שהקים ח"כ אבי מעוז מול ביתו של ח״כ ניר אורבך״    "מקדשים את חופש הביטוי וחופש ההפגנה אך יש לפעול במידתיות ובמסגרת הכלים הפרלמנטריים"    מעוז: "השמאל הרדיקלי במופע צביעות מרהיב"
איתמר לוין
עמי קמינסקי מבקש מבית המשפט לקבוע שרכש דירה שמחזיק המשרד בנאמנות עבור גי נגר    מהתביעה עולה, כי נגר עמד למכור את הדירה בפרויקט White City בהפסד של 6 מיליון שקל - 30% ממחיר הרכישה
איציק וולף
הפיננשל טיימס דיווח שסעודיה נערכת להגברת ייצור הנפט לנוכח אמברגו הנפט שהוטל על רוסיה    "ריאד מודעת לצורך שלה שלא לאבד שליטה במחירי הנפט"    מחיר חבית ברנט יורד ב-1.69%
איציק וולף
שריל סנדברג אחראית מאז שנת 2008 על הפעילות העסקית של פייסבוק, ולאחר מכן של מטא - הכוללת מכירות, שיווק, פיתוח עסקי, מדיניות ציבורית ותקשורת    תמשיך לכהן כדירקטורית במועצת המנהלים    את מקומה יתפוס חבייר אוליבאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il