X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנט בוועדת חו"ב. [צילום: חיים צח/ לע"מ]
בנט: "ימי החסינות בהם אירן פוגעת בישראל ונשארת ללא פגע - תמו"
על הפגישה עם מנכ"ל סבב"א אמר: "העברתי את העמדה של ישראל שנשמור לעצמנו את חופש הפעולה לפעול נגד הגרעין האירני, עם או בלי הסכם. אנחנו לא רק אומרים את זה, גם מקיימים את זה"

ראש הממשלה, נפתלי בנט הגיע הבוקר לוועדת חוץ וביטחון של הכנסת ואמר בפתח הדיון, "השנה הראשונה בראשותי היא השנה השקטה ביותר שחוו תושבי הדרום מאז ההינתקות. החזרנו את ההרתעה שאבדה". "המספרים ברורים: בשנת 2019 נורו 1,291 רקטות מעזה לישראל, בשנת 2020 - 176, בשנת 2021 - 3,520 רקטות ("שומר חומות") ובשנת 2022 - 6 בלבד, בלי פגיעה בנפש ובלי פציעה", אמר בנט.
יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק אמר בפתח הדיון: "מדינת ישראל נמצאת בשלב קריטי למול תוכנית הגרעין האירנית ומן הסתם שמסתכלים על התוצאה של המאמצים הרבים שהושקעו צריך גם לשאול את השאלה איך הגענו למצב הזה?
לצד הצלחות מבצעיות ומודיעיניות יוצאות דופן נעשו למיטב הבנתי טעויות, בעיקר באי קריאה נכונה של היתרונות והחסרונות ביציאה פומבית מן ההסכם למול ממשל אמריקני נחוש ודחיפה אובססיבית ליציאה חד-צדדית של האמריקנים מההסכם לאחר שנחתם.
בהיעדר הסכם טוב שיעצור את תוכנית הגרעין האירנית צריך לבנות אלטרנטיבה ושיתוף פעולה בינלאומי על-מנת למנוע מהם הגעה לנשק גרעיני. צריך להיות ברור לכולם שאנחנו לא נשלים עם התגרענות אירן וההשלכות על האזור והעולם כולו. לצד האיומים מצד אירן וגרורותיה, אנחנו זוכים לפריחה מדינית וליחסים שהולכים ומשתפרים עם בעלי בריתנו הישנים והחדשים; מצרים, ירדן, איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו. השגשוג ביחסים כמו גם חיזוק מעמדנו באירופה יביאו בסופו של דבר את כולם להכרה שמציאות הסכמית עדיפה על מציאות מלחמתית".
על מצעד הדגלים אמר בנט: "לא התקפלנו מול האיומים של חמאס והטרוריסטים. קיימנו את המצעד למרות הניסיון לקפל את ישראל פעם נוספת".
על אירן אמר בנט: "אנחנו העלינו הילוך. מדינת ישראל פועלת מול ראש התמנון של הטרור ולא רק מול זרועותיו. ימי החסינות, בהם אירן פוגעת בישראל ומפיצה טרור באמצעות שלוחותיה באזור, אבל נשארת ללא פגע – הימים האלה תמו. אנחנו פועלים, בכל זמן ומקום, ונמשיך בכך. השנה החולפת היא שנת מפנה באסטרטגיה הישראלית למול אירן. אנחנו רואים את העם האירני האמיץ יוצא לרחובות באירן ומפגין כנגד הדיכוי והעריצות של המשטר, נגד הרעב, נגד השחיתות שפוגעת בהם".
"בשנים האחרונות, אירן חצתה שורה של קווים אדומים ובראשם, כחודשיים לפני הקמת הממשלה הנוכחית, העשרת אורניום ברמה של 60% - ללא שום תגובה נגדית. עולם כמנהגו נהג. ישראל לא יכולה להשלים - ולא תשלים - עם מצב כזה".
על הפגישה עם מנכ"ל סבב"א אמר: "העברתי את העמדה של ישראל שנשמור לעצמנו את חופש הפעולה לפעול נגד הגרעין האירני, עם או בלי הסכם. אנחנו לא רק אומרים את זה, גם מקיימים את זה".
בגזרת ביטחון הפנים אמר בנט: "אחרי עשור של הזנחה, השנה החולפת הייתה שנת התעוררות למול הפשיעה בחברה הערבית. נכנסנו בכל הכוח למצב של טיפול ופעולה, כולל הכנסה של שב"כ לפעולה בגזרת הבט"פ, ונמשיך בכך. החברה הערבית היא המרוויחה. שיעורי הרצח והירי בחברה העברית ירדו בעשרות אחוזים תוך שנה אחת".
בדיון חלק בנט שבחים לפעילות הממשלה ואמר: "אז השנה הממשלה נכנסה וטיפלה עם תוצאות יוצאות מן הכלל - הורדת שיעורי הרצח, הירי והפשיעה בחברה הערבית בעשרות אחוזים בתוך שנה אחת".
הוא התייחס גם לנושא ההסברה הישראלית ואמר: "ונקודה אחרונה - מאז שאני זוכר את עצמי, אנחנו רגילים לקטר על ההסברה הישראלית. במשך הרבה שנים מערך ההסברה שועבד לצרכים אחרים, אז אנחנו הקמנו את מערך ההסברה הלאומי עם הרבה מאוד אנרגיה, מרץ, עבודה מצוינת ותיאום בין משרדי הממשלה השונים, ובכל האירועים האחרונים, קשים ככל שיהיו, היינו שם להתמודד, להביא מהר עובדות מפריכות וטיפלנו בעשרות מקרים שלולא הטיפול ההסברתי המהיר היינו משלמים עליהם מחירים כבדים."

תאריך:  07/06/2022   |   עודכן:  08/06/2022
+יומני שר החוץ נחשפים: לפיד לא מתחיל לעבוד לפני 10 בבוקר
00:04 08/06/22  |  עידן יוסף

עיון של כתב ערוץ 14 ביומני שר החוץ מעלה כי בחצי השנה הראשונה לכהונתו נפגש ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד עם לפחות 30 עיתונאים ואנשי תקשורת, עם חלקם יותר מפעם אחת. בין היתר נפגש עם עסקנים ומקורבים וכן עם אלדד יניב, אליעד שרגא, נועה תשבי ואפילו עם ח"כ ניר ברקת מהליכוד.
לפיד כמעט אף פעם לא מתחיל את יום העבודה לפני 10 בבוקר, ובימים רבים הוא מסתפק בהיקף שעות מצומצם ביותר. על-פי הדיווח, הוא ממעט להיפגש עם דיפלומטים ועם אנשי ממשל ביידן וביומנו שורות לבנות רבות.

[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+בשם הנודניקים הזקנים
19:06 07/06/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

יש בפינו מה לומר לה, אך מדוע שנפתלי בנט ושריו יאזינו לנודניקים האלה שזמנם עבר ואינם משתלבים במודרנה, ואפילו אינם יודעים כיצד משלמים ב-BIT

לא להבטיח גן עדן [צילום: אוהד זזויגנברג]
+השר לביטחון הפנים עמר בר-לב חיובי לקורונה
15:36 07/06/22  |  מירב ארד

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב נבדק היום ונמצא חיובי לקורונה. השר ימשיך לעבוד כרגיל מביתו.

+סילמן התנגדה ומינוי כהנא לשר נפל
04:29 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת דחתה את בקשת הממשלה למנות מחדש את סגן השר מתן כהנא לשר לשירותי דת  ▪  ביקש לראות בהצבעה על הבקשה כהצבעת אמון בממשלה  ▪  כהנא: "מכה קלה בכנף"

סילמן. עלולה לעמוד בפני הליך הכרזה כפורשת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: "ימי החסינות בהם אירן פוגעת בישראל ונשארת ללא פגע - תמו"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בנט המפטפט
סיני  |  7/06/22 18:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את בקשת הממשלה למנות מחדש את סגן השר מתן כהנא לשר לשירותי דת    ביקש לראות בהצבעה על הבקשה כהצבעת אמון בממשלה    כהנא: "מכה קלה בכנף"
עידן יוסף
דובר ראש הממשלה מתן סידי סיכם עם ראש הממשלה על סיום תפקידו לאחר שנה בלבד בתפקיד    יחליף אותו בתפקיד - יותם בן-יצחק
רבקה שפק-ליסק
הממשלה הזאת כבר הגיעה להישגים חשובים    העבירה תקציב ומשרדי הממשלה החלו לפעול לטובת אזרחי המדינה    משרד הביטחון הצליח להביס את מערכת ההסתה של החמאס וגורמים נוספים
מירב ארד
הוראת השעה שאושרה היום תאפשר לשרת הפנים להאריך את רישיונות השהייה של עובדים זרים, במקרים המתאימים, בחריגה מתנאי סף הרגילים
איציק וולף
בקואליציה עדיין לא יודעים כיצד תצביע מפלגת רע"ם ומה תחליט ח"כ סילמן לעשות    בימים האחרונים הועברו מסרים לסילמן: אם תתנגדי להצעת החוק - תוכרזי כפורשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il