X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין לעבודה בירושלים
ביה"ד: רואה חשבון נהג בחוסר תום לב
דחה לחלוטין את תביעתו להכרה כעובד במשרדו של אורן כהן פסק הדין מעלה לכאורה, כי רונן אילני ביצע עבירות כלפי רשויות המס והביטוח הלאומי

רו"ח רונן אילני נהג בחוסר תום לב ברו"ח אורן כהן ובמשרד שירותי החשבונאות והייעוץ הנושא את שמו - קובעת (13.6.22) שופטת בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים, שרה שדיאור. היא דחתה לחלוטין את תביעתו של אילני נגד כהן, תוך שמפסק הדין עולה לכאורה שהוא ביצע עבירות כלפי רשויות המס והביטוח הלאומי.
אילני וכהן היו חברים ותיקים, ואופי היחסים העסקיים ביניהם עמד בליבת המחלוקת המשפטית. אילני טען שהיו ביניהם יחסי עובד-מעסיק בשנים 2018-2014 ובעקבות זאת תבע למעלה מ-400,000 שקל, בעוד כהן טען שמדובר היה בשיתוף פעולה במתכונת של ריטיינר חודשי. שדיאור דחתה את כל טענותיו העובדתיות של אילני ומתחה ביקורת על חוסר מהימנותו והתנהלותו הדיונית:
"טענות התובע בכתב התביעה היו בבחינת 'זעקת הקוזאק הנגזל' ולאחר שהגשת כלל הראיות, לרבות תמלילים מלאים ולא חלקיים כפי שהגיש, עולה באופן גלוי וברור מהדברים שהונחו לפנינו לרבות מראיות התובע עצמו, שאין ה'כצעקתה' כלל... התובע בתחילת ההליך המשפטי ובכתב התביעה הסתיר פרטים מהותיים בנוגע ליחסים ששררו בינו לבין הנתבע. כך תחילה לא פירט אודות יחסי החברות בינו לבין הנתבע; לא גילה את הסיבה האמיתית לעזיבת המעסיק הקודם מיוזמתו שלו, הסתיר את מטרת ההתקשרות העסקית מול הנתבע". מכוח הכשרתו ועבודתו, מוסיפה שדיאור, אילני "היה מודע יותר מהאדם הסביר לזכויות ולחובות של 'עובד' במערכת היחסים בינו לבין מעסיקו, כמו גם לחובות החוקיות שלו כלפי רשויות המס בישראל".
אילני הודה למעשה, "כי במקביל לקבלת תמורה כספית בגין שירותיו לנתבעת, בחלק מהתקופה ביקש שתיעשה ללא דיווח לרשויות מס וללא תלוש משכורת או חשבונית, ולא הסתפק בכך אלא דאג לקבל תשלום דמי אבטלה מהביטוח הלאומי", מוסיפה שדיאור. היא מצטטת את עדותו של אילני, לפיה למרות שלטענתו עבד 240 שעות בחודש - הוא יצא מן המשרד לפחות פעם בשבוע לשעה וחצי כדי לחתום כמובטל בביטוח הלאומי. זאת, למרות שהכנסתו ממשרד כהן הייתה 11,000 שקל בחודש.
שדיאור מציינת, כי אילני הודה שבמקביל לעבודתו אצל כהן- עבד בקליניקה של הקריה האקדמית אונו והכנסתו ממנה הייתה 31%-44% מכלל הכנסותיו. לאילני היו הכנסות נוספות, ומקורן נותר בסימן שאלה - מוסיפה שדיאור. בניגוד לטענתו, השירותים שהעניק לכהן לא היו בתחום ראיית החשבון; והשעות בפועל שעבד עבור המשרד היו כמחצית מכלל אלו להן טען. בליבת התביעה מצאה שדיאור, על-פי המבחנים שנקבעו בפסיקה, כי לא היו יחסי עובד-מעסיק בין אילני לכהן ומשרדו: עיסוקיו האחרים היו נרחבים, הוא ניהל את זמנו ועבודתו ללא פיקוחו של כהן, הוא התנהג מדי פעם כאילו המשרד שייך לו, התשלומים שקיבל לא היו זהים אלא משקפים ריטיינר משתנה ולאף בזמן אמת לא דרש זכויות סוציאליות.
נציגי הציבור רמי אלקנה ולאה בר-אילן הסכימו עם שדיאור. אילני חויב בהוצאות בסך 15,000 שקל.

תאריך:  17/06/2022   |   עודכן:  17/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שרה שדיאור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביה"ד: רואה חשבון נהג בחוסר תום לב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הוא עובד בלמ"ס
שלום שלום  |  18/06/22 17:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בתיעוד שעלה אתמול לרשתות החברתיות, נראה אוטובוס עם נוסעים החוצה צומת מרומזר באור אדום ברחוב חזון איש בבני ברק, תוך חציית קו הפרדה רצוף ונהיגה נגד כיוון התנועה וסיכון משתמשי הדרך
איציק וולף
תביעה הוגשה לבית המשפט הפדרלי בניו-יורק בטענה כי מאסק ביצע הונאת פירמידה כשקידם את מטבע הקריפטו דוג'קוין למרות שהיה לכאורה מודע לכך שהוא חסר ערך אמיתי
איציק וולף
השר לשעבר יעקב ליצמן, הפורש מן החיים הפוליטיים, חושף כי ראש האופוזיציה היה מוכן לוותר על ראשות הממשלה כדי להפיל את הממשלה הנוכחית    "היו סיכומים שלפיהם אריה דרעי היה מתמנה לראשות הממשלה, מישהו חזר בו"
מגזין סגולה
11 גשרים בגבולות ארץ ישראל המנדטורית הותקפו על-ידי כוחות הפלמ”ח
איתמר לוין
נילי קריספין, זיוה קפלאוי (קריספיל) ועינב קריספיל טוענות לייצוג כושל בידי ידידיה מנדל ואורי דרשן, בסכסוך משפחתי על רכוש בשווי 100 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il