X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנשיא הרצוג שוחח שוב עם ארדואן [צילום: חיים צח/לע"מ]
שר החוץ לפיד יבקר בטורקיה ביום חמישי
הביקור יתקיים ברקע ההתהדקות המחודשת של היחסים הביטחוניים בין ישראל לטורקיה דרג היחסים צפוי לעלות בביקור הנשיא הרצוג שוחח עם נשיא טורקיה והודה לו על הסיוע בסיכול פיגועים אירניים נגד ישראלים באיסטנבול

ישראל וטורקיה מנהלות מגעים לתיאום ביקור-בזק של שר החוץ, יאיר לפיד, באנקרה. הביקור צפוי להתקיים ביום חמישי הקרוב (23.6.22), ובמוקד שלו יעמוד, באופן טבעי, הידוק שיתוף הפעולה הביטחוני בין ישראל לטורקיה, וכן העלאת דרג היחסים עד כדי החזרת שגרירי המדינות.
היום שוחח נשיא המדינה, יצחק הרצוג, עם נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן. הרצוג וארדואן כבר שוחחו מאז שנכנס הרצוג לתפקידו והיום הודה נשיא המדינה לנשיא הטורקי על הסיוע של שירותי הביטחון של טורקיה לסיכול פיגועים אירניים נגד ישראלים המבקרים בטורקיה. בשיחה ציין הרצוג כי טרם הוסר האיום מעל התיירים הישראלים שבטורקיה. השניים ציינו את בשיחה התרומה הגדולה של שיתוף הפעולה בין הצדדים לאמון הנבנה בין הממשלות והעמים.
מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה, נפתלי בנט, לחששות מפני פיגועים אירניים נגד ישראלים בטורקיה ואמר בישיבת הממשלה כי זרועות הביטחון של מדינת ישראל פועלות כדי לסכל ניסיונות פיגוע בטרם יציאתם לפועל. "נמשיך לפגוע בשולחי המחבלים ובשולחי שולחיהם. הכלל החדש שלנו הוא: מי ששולח - משלם", אמר.
עוד הוסיף בנט כי הממשלה פנתה לאזרחי ישראל באזהרה להימנע בעת הזו מלטוס לטורקיה אם זה לא הכרחי, בדגש מיוחד על איסטנבול. "הסכנה שם עדיין גבוהה. אני קורא לאזרחי ישראל לגלות אחריות אישית ולשמור על ביטחונם", אמר.

תאריך:  19/06/2022   |   עודכן:  19/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר החוץ לפיד יבקר בטורקיה ביום חמישי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משבר ישראל-טורקיה
מירב ארד
לאחר 15 שנה מבקר שר החוץ של טורקיה בישראל ונפגש עם שר החוץ לפיד    השר לפיד: "לא נעמיד פנים שהיחסים בינינו לא ידעו עליות ומורדות. עם זאת תמיד ידענו לחזור לדבר, לחזור לשתף פעולה"
יוני בן-מנחם
הפלשתינים מודאגים מכך שהנשיא ארדואן אירח בארמונו בטורקיה את הנשיא הרצוג ומכוונתו להתקרב מחדש לישראל, עם זאת לנשיא הטורקי אין שום כוונה להפסיק את פעילות חמאס באיסטנבול. ארדואן רואה בביקור הרצוג בארצו הזדמנות לחזק את האינטרסים הכלכליים של טורקיה ולשפר את מעמדו הפוליטי והאזורי,אין שום ערבות שהניסיון לשפר את היחסים בין ישראל לטורקיה אכן יצליח
רון בריימן
ברגע שהרודן ארדואן, אשר דרדר את יחסי ישראל-טורקיה לשפל כה חמור, התחיל להשמיע זמירות אחרות - זמניות וחולפות? - רץ נשיאנו להעניק לו כתב מחילה על עוינותו    מדוע? מה בוער? ללא תמורה? ובלי שטורקיה סגרה את משרדי החמאס בתוכה? ותוך כדי סיכון יחסינו הטובים עם יוון וקפריסין?
איציק וולף
מחווה משמעותית מאוד מצד הטורקים למדינת ישראל: טורקיה הסכימה להעביר לידי מדינת ישראל את כתובת השילוח שנמצאה בירושלים בשנת 1890 ואשר מתעדת את מפעל חציבת נקבת השילוח בימי חזקיהו מלך יהודה בשנת 702 לפני הספירה
עידן יוסף
לראשונה זה 14 שנים: נשיא מדינת ישראל מקיים היום ביקור ממלכתי בטורקיה    לאחר שהתקבל בטקס בארמון הנשיאות באנקרה, הרצוג נפגש עם ארדואן בארבע עיניים, ולאחר הפגישה אמר: "לא על הכל נוכל להסכים, זה טבעם של יחסים עם עבר עשיר כשלנו. אבל את המחלוקות נשאף לפתור בכבוד הדדי ובגילוי לב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il