X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כאן הסירה את הסדרה
הפברוק ב"מחוז ירושלים" עלה למדינה 400,000 שקל
זהו הסכום בו פיצתה המדינה שלוש משפחות משכונת עיסאוויה, בעקבות שתילת רובה בביתה של אחת מהן - אותו "גילו" השוטרים שתועדו בסדרה חברת ההפקות קודה תקשורת הוסיפה פיצוי של 557,000 שקל

המדינה שילמה פיצוי בסך 400,000 שקל לשלוש משפחות משכונת עיסאוויה שבירושלים, בעקבות השתלת נשק בביתה של אחת מהן בידי שוטרים שצולמו בסדרת הדוקו-דרמה "מחוז ירושלים". חברת קודה תקשורת, שהפיקה את התוכנית, פיצתה אותן ב-557,000 שקל. כך מגלים הסכמי גישור הנחשפים בתביעה שהגישה (21.6.22) קודה הפקות נגד חברות הביטוח הפניקס ו-AIG.
הסדרה "מחוז ירושלים" שודרה בתאגיד כאן בשנת 2019 ועקבה אחרי פעילותן של מספר יחידות במשטרת ירושלים. בפרק האחרון תועדה מציאת רובה M16 מקוצר בביתה של משפחת סולימאן בעיסאוויה, אך העיתון הארץ חשף שהנשק הושתל שם בידי שוטרים לצורך "גילויו". התאגיד הפסיק את ההתקשרות עם קודה והסיר את כל פרקי הסדרה מכל הפלטפורמות שלו. על-פי פרסום ממאי 2020, ההתקשרות בין הצדדים חודשה - אך בתביעתה של קודה אין אזכור לכך.
קודה תובעת 3.7 מיליון שקל משתי החברות שביטחו אותה, בטענה שאלו הנזקים שנגרמו לה כתוצאה מהחיפוש המפוברק. הנזקים הנטענים העיקריים נובעים מהפסקת ההתקשרות עם כאן, והתביעה חושפת גם את התשלומים שקיבלה והייתה אמורה קודה לקבל מן התאגיד בשורה של הפקות. החברה אומרת כי עלות ההפקה של תשעת פרקי "מחוז ירושלים" הייתה 5.2 מיליון שקל; כאן קיזז 20% מסכום זה בעקבות הפרשה. החברה גם אמורה הייתה לקבל 3.6 מיליון שקל תמורת הפקת הסדרה "יחידה לוחמת" על חטיבת כפיר; כאן קיזז 10% מסכום זה.
קודה וכאן חתמו גם על הסכם להפקת התוכנית "מהצד השני" עם גיא זוהר, בעלות של 23,000 שקל לפרק; קודה אומרת שציפתה לרווח של 10% מסכום זה. ההסכם היה להפקת 108 פרקים, אך כאן לא יישם אותה ולכן תובעת קודה אובדן רווחים בסך 290,000 שקל.
הנזקים הישירים מאירועי "מחוז ירושלים" כללו את הפיצויים לשלוש המשפחות והוצאות משפטיות, טוענת קודה. משפחת סלימאן קיבלה מן החברה 207,000 שקל (ועוד 200,000 שקל מן המדינה); משפחות עליאן ומג'ד קיבלו כל אחת 175,000 שקל מחברת קודה ו-100,000 שקל מן המדינה. לטענת קודה, הוצאותיה המשפטיות הסתכמו ב-1.3 מיליון שקל; לתביעה לא צורפו חשבוניות אלו ולכן לא עולה ממנה מי היו עורכי דינה וכמה שילמה להם. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד ורד פרץ-פרידמן, אייל מיכאלי ובת-חן יונה-אסולין, וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  21/06/2022   |   עודכן:  21/06/2022
+מפכ"ל המשטרה נועד עם מנהיג הפלג הירושלמי
21:52 21/06/22  |  עידן יוסף

במסגרת סבב פגישות עם רבנים ואדמו"רים בחברה החרדית, התקיים הערב מפגש ראשון מסוגו של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי עם ראש הישיבה, הרב אשר דויטש, מנהיג הפלג הירושלמי.
המפכ"ל, מלווה ברב המשטרה, ניצב משנה הרב רמי ברכיהו, שוחח עם הרב דויטש על שיתופי הפעולה של המשטרה עם החברה החרדית. הרב שמע מהמפכ"ל על הצעדים שנוקטת המשטרה כדי להעניק שירותי משטרה טובים יותר לחברה החרדית על כל גווניה. בנוסף דנו השניים באתגרי המשטרה ומשימותיה הרבות בשמירה על החוק והסדר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפברוק ב"מחוז ירושלים" עלה למדינה 400,000 שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איתמר לוין
דוח נציבות הביקורת: 20% מכל התלונות שהוכרעו אשתקד היו מוצדקות; בתלונות נגד תביעות המשטרה - 37%    שימוש נרחב מדי בעילת "שיבוש" בדיוני מעצר    רשלנות חמורה בתיקי נסיון לרצח, אלימות במשפחה ופדופיליה
איתמר לוין
ביקורת חריפה של קרא, ברק-ארז וגרוסקופף: תקלה מסתורית במצלמות הגוף של שוטרים לא אפשרה לבדוק תלונה על אלימות מצידם, מח"ש מיהרה לסגור את התיק ובכך תמרצה שוטרים לחזור על אותה התנהגות    דורשים ממיארה ואיסמן לבדוק את המקרה ולהפיק לקחים
מירב ארד
יו"ר הוועדה לביטחון הפנים ח"כ בן ארי הבהירה כי תעשה הכל כדי שהחוק לא יעבור    מפקדת מערך הביקורים בהר-הבית: "עומדים ומקללים אותנו שעות כדי לראות מתי אנחנו מאבדים את זה"
מירב ארד
בדיון על הצעת החוק הממשלתית המשטרה תוכל לראשונה לתת קנסות מנהליים לאוהדים מתפרעים במגרשים, וכן להרחיק אותם לתקופה של 180 ימים
מירב ארד
בין העבריינים - קצין פלשתיני שמכר נשק לסוכן סמוי    ביקש: "חשוב שישמש לפגוע ביהודים"    במשטרה טענו כי חלק מהעצורים הם "דמויות משפיעות בעולם הפשיעה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il