X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אין לימודים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
הסתדרות המורים מחריפה את המאבק
מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ
מחאת המורים על תנאי שכרם נמשכת, ומזכ"ל הסתדרות המורים יפה בן-דויד הודיעה כי מחר יושבתו הלימודים בכל מוסדות החינוך, מלבד מוסדות החינוך המיוחד הנהגת ההורים: לא מובן מדוע הם פועלים להשבתות פראיות בעיצומו של מו״מ האוצר: התנהלות לא ברורה על גבם של ההורים והתלמידים

המאבק מחריף: הסתדרות המורים הודיעה (יום ג', 21.6.22) כי מחר לא יתקיימו לימודים כלל בכל רחבי הארץ, במסגרת החרפת העיצומים במחאה על תנאי השכר של המורים. השביתה תיערך בכל מוסדות החינוך - בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים, כאשר מוסדות החינוך המיוחד יוחרגו, ושם יתקיימו לימודים כרגיל.
לפי הודעת הסתדרות המורים, העיצומים יימשכו "עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר". ההסתדרות קוראת לשר האוצר אביגדור ליברמן שלא להמתין ליום ראשון, אלא להכנס למו"מ רציני כבר מחר. מזכ"ל הסתדרות המורים יפה בן-דויד מסרה: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר, אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת".
בן-דוד הוסיפה: "אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ"ל המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר מחר. זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".
בהסתדרות המורים אמרו הערב כי נציגיהם מוכנים לשבת "עד שייצא עשן לבן", ומקווים שביום רביעי שר האוצר "ינחה את פקידי האוצר להגיע סוף-סוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה".
מהנהגת ההורים הארצית נמסר בתגובה: "הנהגת ההורים הארצית דורשת מהסתדרות המורים לעצור לאלתר את השביתה מחר שתפגע קשות בילדים ובהורים. אנו תומכים בדרישות המורים להעלות את שכרם, אבל ממש לא מובן מדוע הם פועלים להשבתות פראיות בעיצומו של מו״מ שאף עומד להתקדם. הנהגת ההורים הארצית קוראת למשרד החינוך לפעול מיידית להוצאת צווי מניעה כנגד הסתדרות המורים ולעצור את השביתה הפראית המתוכננת למחר".
תגובת משרד האוצר: "משרד האוצר ימשיך להתעקש על הסכם שישפר את שכר המורים, יביא להקלה להורים ולמשק באמצעות התאמת החופשות ויקדם מצוינות. ההתנהלות של הסתדרות המורים על גבם של ההורים והתלמידים בשעה זו, אינה ברורה לנו כלל וכלל".

תאריך:  21/06/2022   |   עודכן:  21/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בכיר רוסי טוען כי עצירת קווי הרכבות המשמשים את משלוחי הסחורות למובלעת הרוסית קלינינגראד היא פעולה עוינת וכי אוכלוסיית ליטא תסבול מהשלכות שליליות משמעותיות
איתמר לוין
איתמר לוין
איציק וולף
194 דירקטורים מכהנים הגישו את מועמדותם לנבחרת פעם נוספת, אך רק 50% מהם נכנסו שוב אל הנבחרת    66 מועמדים נכנסו לנבחרת לאחר שנדחו והגישו ערעור על ההחלטה ולאחר שהערעור נבחן על-ידי ועדת בקרה
איתמר לוין
עמרם כנפו ויצחק דרי, שהיו סגן ראש העירייה וממלא מקום ראש העירייה, קיבלו שוחד במאות אלפי שקלים מיזמים שפעלו בעיקר    חלק מן האירועים נחשפו ב-News1
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il