X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן דוד. טרם קיבלנו הצעה קונקרטית [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
הסתדרות המורים הודיעה: שביתה גם מחר
מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, הגיבה על הודעת שר האוצר בדבר הפעלת קייטנות בבתי הספר בשבוע הבא וטענה כי בכך הוכיח שיש כסף, אך הוא אינו מעוניין לתת אותו למורים "נמשיך בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר, קוראת לשר האוצר להיכנס למו"מ רציני כבר מחר"

הלימודים לא יתקיימו גם מחר (יום ה', 23.6.22) בבתי הספר היסודיים, בגני הילדים ובאולפנים ברחבי הארץ. זאת, לאחר שהיום החריפה הסתדרות המורים את צעדי המחאה וביטלה את הלימודים ברחבי הארץ. הלימודים יתקיימו כסדרם במוסדות לחינוך מיוחד.
מזכ״לית הסתדרות המורים, יפה בן-דוד, הגיבה על הודעת שר האוצר, אביגדור ליברמן, על השקת קייטנות קיץ בבתי הספר כבר בשבוע הבא וטענה כי מסתבר שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא למורים ולגננות.
"אני מודה לארנון בר דוד, יו״ר ההסתדרות על הסולידריות וההגנה על הסייעות מפני ניצול של האוצר. נמשיך בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר אני שבה וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להיכנס למשא-ומתן רציני כבר מחר", אמרה בן דוד.
לדבריה, הסתדרות המורים מנהלת כבר חצי שנה משא-ומתן עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלה אפילו הצעה קונקרטית אחת. "היום אנחנו רואים שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא לעובדות ועובדי ההוראה שנושאים על כתפיהם את מערכת החינוך. במעשיו אלה מחריף האוצר את המשבר במערכת חינוך ומאיץ את נטישת עובדות ועובדי ההוראה. האוצר משדר לציבור ולעובדי ההוראה שאין צורך בעובדות ועובדי הוראה מקצועיים שיהיו אחראים על חינוך דור העתיד של ישראל", אמרה. "אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר מחר", דברי בן דוד.
מנגד, טען היום רכז חינוך אגף תקציבים במשרד האוצר, אלי מורגנשטרן, כי בניגוד לדברים שנאמרו בנושא מחסור במורים - בנתונים שמכירים אנשי האוצר אין מחסור במורים. "יש תחושה אולי של מחסור ויש אנשים שעוזבים את המערכת ויש עזיבה כללית במשק. אבל בעשור האחרון מספר המורים שנכנסו לעומת מספר התלמידים גבוהה יותר. הבעיה היא התאמת המיומנויות ולמקומות שצריך אותן. צריך לאפשר לשפר את יכולות המורים שלנו מבחינת ההוראה כדי להתאים את הצרכים למשק. לעשות את ההתאמות", אמר בכנס אלי הורוביץ לכלכלה וחברה.

תאריך:  22/06/2022   |   עודכן:  22/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסתדרות המורים הודיעה: שביתה גם מחר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בבדיקה שנערכה נמצא כי קבוצת לווים שקיבלה הלוואות בסך 37.2 מיליון שקל נמנעה מתשלומי ריבית על-אף ההסכם שנכרת עימה    בעלי השליטה הפקידו המחאות בסך של 10.6 מיליון שקל לכיסוי סכומי ההמחאות החסרות
עידן יוסף
מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ מוסי רז: "יש לפעול בתקיפות רבה כנגד מזהמים בכלל, ומזהמים במפרץ חיפה בפרט, גם באמצעות הגשת כתבי אישום אישיים"    משרד הבריאות: באזור מפרץ חיפה תחלואת סרטן גבוהה ביחס לממוצע הארצי    איגוד ערים לאיכות הסביבה חיפה: "מאות מתים מזיהום אוויר, זה לא צחוק"
עידן יוסף
הקואליציה הנחתה את חברי הכנסת מטעמה להערך ל"לילה לבן", למרות שראש הממשלה וכמה ח"כים בימינה לא יצביעו בעד, אך הסכמות מול האופוזיציה ימנעו העלאת חוק הנאשם הלילה    שקד: אסכים לשבת בממשלה חלופית תחת נתניהו    רינאווי זועבי מנסה לטרפד את חוק הקנביס של השכל
איתמר לוין
סולברג דחה על הסף את עתירת המשתמטת, אשר נזכרה להסדיר את מעמדה רק כאשר נמנע ממנה לצאת מהארץ, וביקשה לאסור על צה"ל לעצור אותה לפני שיסכים לדון בטענותיה
עידן יוסף
לקראת כניסתו האפשרית לתפקיד ראש הממשלה, המרכז להעצמת האזרח בקריאה דחופה ליאיר לפיד לעמוד במילתו ולתקן את החוק כך שראש המפלגה הגדולה ביותר יהיה ראש הממשלה    "שינוי השיטה הוא צו השעה - רק שינוי יחזיר את ישראל ליציבות״
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il