X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנט. "קדנציה שתיזכר לטובה" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
בנט בישיבת הממשלה האחרונה: "ממשלה קצרה עם הישגים כבירים"
קרא לשרים ולהמשיך ולעבוד עד הרגע האחרון מנה את הצלחות הממשלה בקנדציה הקצרה שלה: השבת מובטלים לעבודה, החזרת ההרתעה מול חמאס, צמיחת הכלכלה בישראל והורדת הגרעון לאפס

ראש הממשלה נפתלי בנט נפרד מהשרים בישיבת הממשלה האחרונה שלו כראש הממשלה. בישיבה התייחס בנט לתפקוד הממשלה והשרים ואמר: " ראיתי אתכם עובדים איש-איש במשרדו, במקצועיות ובמסירות, למען כלל אזרחי ישראל. זו הייתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת. יש כאן קבוצת אנשים שידעה להניח בצד מחלוקות אידיאולוגיות, להתעלות ולפעול למען מדינת ישראל."
בנט הוסיף: "יש ממשלות ארוכות עם הישגים דלים, ואנחנו ממשלה קצרה עם הישגים כבירים. ממשלת "ביחד למען האזרח". ממשלה ביצועיסטית. זו קדנציה שתיזכר לטובה. יחד, השבנו מאות אלפי מובטלים לעבודה. יחד החזרנו את ההרתעה מול חמאס. יחד הענקנו את השנה השקטה מזה שנים לילדים שגרים אשקלון, שדרות והדרום. יחד העברנו את ישראל מקריסה כלכלית לצמיחה. יחד הורדנו את הגירעון האסטרונומי לאפס."
בנט קרא לשרים להמשיך ולנצל את כל זמן שנותר לצרכי קידום העבודה שנותרה: "בזמן הקרוב, לצערי, מדינת ישראל תצא למערכת בחירות, שבמהלכה פעולות ממשלה מסוימות לא יתאפשרו. לכן אני מבקש מכל השרים לנצל כל יום וכל שעה שעוד נותרו כדי לנקות שולחן, וכדי להאיץ לבצע כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת. האחריות שלנו כלפי אזרחי ישראל ממשיכה גם בתקופת בחירות".
בישיבת ההאחרונה קדם הממשלה את הפרויקטים הבאים: שיקום העיר טבריה, תוכנית חירום להתמודדות מול הפקקים, סיוע לדיור לצד"לניקים, תוכנית לרתימת ההייטק הישראלי לחדשנות אקלימית, ופעולות לקידום פטור מויזה לארה״ב.
בתחילת דבריו התייחס ראש הממשלה להתמודדות מול רצועת עזה והדאגה ליישובי הטועף: "לראשונה מזה שנים, הסתיים הקציר ביישובי עוטף עזה בצורה שקטה ומוצלחת. ללא בלוני תבערה, ללא שריפות, ללא רקטות מחמאס. אזכיר לכולם, יומיים לתוך הממשלה שלנו חמאס עוד הצית 26 שריפות - וזו הייתה שגרת חייהם של חקלאי הנגב המערבי. משך שנים שילמה מדינת ישראל לחקלאים תשלום פיצוי מראש על-מנת שהחקלאים יקדימו את הקציר לזמן שהתבואה עוד לא בשלה, ולכן היא איכותית הרבה פחות.
במקום למנוע את שריפות חמאס, ממשלות ישראל עסקו בלנסות לפצות על השריפות. כאילו זו "גזירה משמיים" - זו לא. אנחנו הצלחנו יחד, לראשונה מזה 15 שנים, להעניק ביטחון מלא לתושבי אשקלון, שדרות ועוטף עזה. אסור לחזור אחורה."

תאריך:  26/06/2022   |   עודכן:  26/06/2022
+הממשלה אישרה את הרחבת כביש 6
21:44 26/06/22  |  עידן יוסף

הממשלה אישרה תוכנית להרחבת כביש 6 עם נתיב נוסף לכל כיוון, ממחלף קסם ועד מחלף עין תות וכן הקמת מחלף בית נחמיה, שיאפשר להתמודד עם גודשי התנועה בין מחלף נחשונים למחלף בן שמן.
בנוסף, אישרה הממשלה כי במסגרת מתווה ההרחבה, הנתיב הנוסף יפעל-כנתיב רב-תפוסה וכי האגרה בעבור נסיעת כלי רכב מעל 4 טון תופחת בשעות הלילה.
מדובר בסלילת נתיב רביעי בין מחלף קסם למחלף עירון, ונתיב שלישי בין מחלף עירון למחלף עין תות. הנתיב החדש ישמש לנסיעה של תחבורה ציבורית ושיתופית ויקצר את זמני הנסיעה של הנוסעים באוטובוס או רכב רב-תפוסה (מעל 3 נוסעים).
העדפה זו תיתן יתרון משמעותי לתחבורה הציבורית והשיתופית בכביש 6 ותסייע בהתמודדות עם עומסי התנועה הכבדים בכביש. הנתיב החדש יבוצע על-ידי חברת "חוצה ישראל" וצפוי להיפתח בשנת 2027. ההחלטה טעונה את אישורה של ועדת הכלכלה.
עוד אושרה בממשלה "תוכנית המיליון" להפחתת 5% מהנסיעות ברכב הפרטי, שהן מיליון נסיעות ביום, תוך שנה.

+אור ירוק ל"חוקי הנאשם" ולהורדת אחוז החסימה
17:02 26/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת השרים לחקיקה החליטה להחיל משמעת קואליציונית על חוקי הנאשם למרות אזהרת המשנה ליועמ"ש על הקושי לקדם את הצעות החוק בתקופה זו  ▪  חופש הצבעה בסוגיית אחוז החסימה  ▪  חוסר ודאות מוחלט לגבי תהליך התפזרות הכנסת - טופורובסקי מנסה לזרז, אך אורבך, שקד והאופוזיציה מעכבים

ישיבת הממשלה. שקד נעדרה [צילום: יואב ארי דודקביץ/ פול פלאש 90]
+אושרה בממשלה: קידום החדשנות באקלים בהיקף של כ-3 מיליארד ש"ח עד 2026
15:27 26/06/22  |  מירב ארד

הממשלה אישרה החלטה לקידום החדשנות באקלים בהיקף של כ-3 מיליארד ש"ח עד 2026. מטרותיה העיקריות של ההחלטה: האצת אקו-סיסטם חדשנות בטכנולוגיות אקלים (אקלים-טק) בישראל וגיוס אותן טכנולוגיות לסיוע בעמידה ביעדיה של ישראל סביב משבר האקלים. זאת, על בסיס יתרונות יחסיים של החדשנות הטכנולוגית הישראלית, ובעזרת יצירת יתרונות יחסיים בסביבה העסקית-רגולטורית בישראל.
החלטת הממשלה תכלול יעדים כמותיים משמעותיים לעידוד החדשנות באקלים, בהם: הכפלת מספר המחקרים היישומיים בתחום האקלים טק; הכפלת מספר הפטנטים בתחום; הכפלת מספר חברות ההזנק החדשות הקמות בכל שנה מ-55 ל-110 ב-2026; הגדלת מס' פרוייקטי הפיילוט המבוצעים על גבי תשתיות מדינה בשנה מ-35 ל-70 בשנת 2026; הגדלת מספר הגיוסים המשמעותיים בשנה (מעל 10 מיליון דולר) מ-20 בשנת 2021 ל-50 בשנת 2026; ביסוס 10 קרנות הון סיכון הישראליות המתמחות בטכנולוגיות אקלים עד שנת 2026 (לעומת 1 כיום); הכפלת מספר קרנות ההון סיכון הזרות הפעילות בישראל המתמחות בטכנולוגיות אקלים (יבצעו לפחות עסקה אחת בממוצע לשנה) מ-20 בשנת 2021 ל-40 בשנת 2026; ועוד.

+הממשלה אישרה: הגדלת ההיתרים לקליטת פלשתינים בענפי התעשיה והשירותים

15:25 26/06/22  |  מירב ארד

הממשלה אישרה את הצעת שרת הכלכלה והתעשיה ושר הביטחון להגדלת מספר ההיתרים לקליטת עובדים פלשתינים בענפי התעשיה והשירותים ב-3,500 היתרים נוספים. ההצעה מהווה עידכון של החלטות ממשלה קודמות מכוחן הוקצו 8,500 היתרים. כעת מספר ההיתרים לעובדים פלשתינים לתעשיה ושירותים יעמוד על יותר מ-12,000.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט בישיבת הממשלה האחרונה: "ממשלה קצרה עם הישגים כבירים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר כי יחליט על עתידו הפוליטי לאחר שיעביר את התפקיד ליאיר לפיד    "קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר והאמיצה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית וידעתי שאני אשלם מחיר כבד"
עידן יוסף
הממשלה תתבקש לאשר את "תוכנית המיליון" להורדתן בתוך שנה של מיליון נסיעות ביום    התוכנית כוללת ביטול תמריצים להחזקת רכב פרטי    מיכאלי: "הצעדים האלה מתוקצבים מתקציב משרד התחבורה, הם לא מושפעים מהמצב הפוליטי"
עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה בלילה הצעת חוק של שרן השכל לקביעת הראופן שבו יונפק הקנביס למטופלים    במקביל להפלת ההצעה הפיץ שר הבריאות טיוטה להסדרת הודעת הסמים המסוכנים שתאפשר במסלול עוקף את מה שהכנסת פסלה
אפרים הלפרין
מסחרה בתפקיד "חבר כנסת" ומסחרה בתפקיד "חבר קואליציה" הם מטבע עובר לסוחר בימים אלה    בואו ננסה לנתח כמה היבטים חוקיים וכמה היבטים מוסריים של שימוש לא תקין במטבעות הלשון האלה
מירב ארד
האשים את נתניהו בהליכה לבחירות חמישיות: "הבחירות הן תוצאה של תככים והטרלות של איש אחד ושמו נתניהו"    "הוסיף: "נפעל להצמיד את חוק הנאשם נגד נתניהו לחוק פיזור הכנסת שיעלה מחר"    טוען כי חייבים לשנות את שיטת הבחירות - "חוסר היציבות הפוליטית הוא בעוכרינו. זה פוגע בחברה, בכלכלה ובביטחון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il