X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחלבת אלון התבור [צילום אילוסטרציה: האתר הרשמי]
בכיר במחלבות: "עושים כלכלת בחירות על חשבוננו"
אומר כי לא ליברמן ופורר לא לקחו בחשבון מי ישלם את המחיר על ההפרש, ומזהיר מפני עליית מחירי מוצרי החלב שאינם בפיקוח על-פי ההסכמות, מוצרי החלב יתייקרו ב-4.9%

גורם בכיר במחלבות מאשים כי שר החקלאות עודד פורר ושר האוצר אביגדור ליברמן "עושים כלכלת בחירות על חשבוננו".
הוא התייחס להסכמות עם נציגי ענף החלב, במסגרתן עליית המחיר המפוקח של מוצרי החלב תיחתך בשליש, והעלייה במחיר המוצרים המפוקחים תעמוד על 4.9%, במקום 14%. מחיר זה לא ישתנה במשך כשנה לפחות. כמו-כן, מחיר המטרה (מחיר שאותו מקבלים הרפתנים מהמחלבות) יפחת ב-2.15 אג' מדי רבעון למשך שנה.
בשיחה עם גלי צה"ל אמר הבכיר: "שמענו על ההסכם החדש מהתקשורת מבלי שעדכנו אותנו שנסגר. אם ועדת המחירים קבעה 6.5% מדוע מעלים רק 4.9%? לא לקחו בחשבון מי ישלם את המחיר על ההפרש? במילים אחרות - גם מוצרי החלב הלא-מפוקחים בדרך לעלייה".
עוד הוסכם בין הצדדים כי יבוטל לאלתר המכס על גבינות קשות, כגון: מוצרלה, חלומי, גבינת ג'מיד (קישק) וגורגונזלה, וכן יבוטל בהדרגה המכס על גבינות שמנת בעלות אחוז שומן הגבוה מ-5%. כך שבשלב הראשון, בתחילת שנת 2023, יירד המכס ב-50% מהמכס המוטל כיום, ושנה לאחר מכן (2024), יבוטל המכס לגמרי. כמו-כן, יוגדלו מכסות היבוא למוצרי חלב בפטור ממכס בהתאם לנתוני הצריכה המקומית.
כמו-כן, ממאי 2023, מחיר מוצרי החלב שבפיקוח יתעדכן באמצעות מנגנון אוטומטי, בהסתמך על החלטות ועדת המחירים הבין-משרדית של משרד האוצר ומשרד החקלאות וללא צורך בחתימת השרים על צו מחירים. במסגרת זו, יחושבו עלויות ייצור החלב בהתאם לעלויות הייצור השנתיות של רפתות גדולות, בהן מכסת הייצור עומדת על 800 אלף ליטר ומעלה. מתוך הבנה כי מדובר ברפתות גדולות ויעילות, ובהתאמה עלויות הייצור שלהן מינימאליות.
נוסף על כך, הוסכם כי תוקם ועדה בהשתתפות משרדי החקלאות ופיתוח הכפר והאוצר ונציגי ענף החלב אשר תגבש תוכנית פעולה לקידום והתייעלות ענף החלב, לרבות: בנושאי איחוד רפתות, קידום רפתות קטנות, רגולציה והקלות בניוד מכסות ועוד. הוועדה תגיש את מסקנותיה לוועדה בתוך 6 חודשים. בנוסף, תיבחן האפשרות להגדיל את הקצאת העובדים הזרים בענף.
לנוכח המצב הפוליטי, הסכם זה ככל הסכם אחר בתקופה זו, נדרש לאישור משפטי.

תאריך:  29/06/2022   |   עודכן:  29/06/2022
+מנכ"ל המשרד לשירותי דת התפטר
13:17 29/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מנכ"ל המשרד לשירותי דת אומר כי החלטתו לסיים את תפקידו נובעת מסיבות אישיות  ▪  השבוע תועד בסרטון תעמולה של מתן כהנא  ▪  סגן השר בדברי פרידה: "חלק בלתי נפרד מהשינוי בשירותי הדת"

מעתוק. פניו לפוליטיקה? [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+לפיד יתגורר בדירת המאבטחים ברחוב בלפור
20:07 28/06/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד, יאיר לפיד, יעבור לגור בקומה השנייה בווילה שנמצאת 200 מטרים מהמעון הרשמי, גם היא ברחוב בלפור. מדובר בדירת שלושה חדרים ששימשה למגורים של מאבטחי נתניהו. הבוקר הגיעה משאית הובלות למעון הרשמי כדי להעביר ציוד וריהוט למעון החלופי (חדשות 13).
וילת קונסטנטין סלמה היא בניין מפואר. לכל אחד מחדרי השינה בבניין צמודים חדרי אמבטיה עשויים משיש איטלקי. הידיות, האביזרים והקישוטים הנלווים, כולל המנורות ורהיטי העץ, עשויים בסגנון אר-דקו שהיה נפוץ באירופה בשנות השלושים של המאה העשרים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכיר במחלבות: "עושים כלכלת בחירות על חשבוננו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
איציק וולף
ראש הממשלה נפגש עם פעילי מפלגתו בלשכתו שבכנסת    הודה לחברי הסיעה שתמכו בהקמת הממשלה    "כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה. אבל יש לנו עמוד שדרה, והמעשה שאני הכי גאה בו זה מה שעשינו ביחד"
עידן יוסף
מכרז הענק בהיקף של מיליארדי שקלים לניהול והתכנון של מיזם-העל של המטרו יוצא לדרך    לחצים על האופוזיציה לאשר את חוק המטרו לפני התפזרות הכנסת
עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה החליטה להחיל משמעת קואליציונית על חוקי הנאשם למרות אזהרת המשנה ליועמ"ש על הקושי לקדם את הצעות החוק בתקופה זו    חופש הצבעה בסוגיית אחוז החסימה    חוסר ודאות מוחלט לגבי תהליך התפזרות הכנסת - טופורובסקי מנסה לזרז, אך אורבך, שקד והאופוזיציה מעכבים
מירב ארד
קרא לשרים ולהמשיך ולעבוד עד הרגע האחרון    מנה את הצלחות הממשלה בקנדציה הקצרה שלה: השבת מובטלים לעבודה, החזרת ההרתעה מול חמאס, צמיחת הכלכלה בישראל והורדת הגרעון לאפס
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר כי יחליט על עתידו הפוליטי לאחר שיעביר את התפקיד ליאיר לפיד    "קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר והאמיצה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית וידעתי שאני אשלם מחיר כבד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il