X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעתוק. פניו לפוליטיקה? [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
מנכ"ל המשרד לשירותי דת התפטר
מנכ"ל המשרד לשירותי דת אומר כי החלטתו לסיים את תפקידו נובעת מסיבות אישיות השבוע תועד בסרטון תעמולה של מתן כהנא סגן השר בדברי פרידה: "חלק בלתי נפרד מהשינוי בשירותי הדת"

לאחר כשנה בתפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי דת, שמעון (מוני) מעתוק, התפטר מתפקידו בניהול המשרד. מעתוק הודיע לסגן השר מתן כהנא על רצונו לסיים את תפקידו מסיבות אישיות בסוף חודש יולי 2022. המשנה למנכ"ל גל שם טוב ימלא את מקומו.
לא ברור האם לפרישתו של מעתוק יש קשר לבחירות הקרובות ועל אפיק פוליטי. השבוע השתתף מעתוק כניצב בתשדיר תעמולה פוליטי של כהנא, בניגוד לכאורה לכללים האוסרים על עובד ציבור לעשות זאת.
מעתוק שימש בתפקידים ציבוריים רבים בהם מנהל האגף הבכיר לניהול ההון האנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים, ממלא-מקום הממונה על מחוז הדרום במשרד, סמנכ"ל המשרד לענייני מינהל והון אנושי. כמו-כן כיהן כיור הוועדה המרחבית לתכנון ולבנייה גליל מזרחי, וכראש עיריית טבריה. בשנה האחרונה שימש כמנכ"ל המשרד לשירותי דת.
עם פרישתו אמר מעתוק: ״המשרד לשירותי דת בשנה האחרונה עבר שינויים מרחיקי לכת ואף התאמת תשתיות רלוונטיות לטווח ארוך וכל זה לצד קידום רפורמות משמעותיות שבוצעו. אני מודה לסגן השר כהנא על הדחיפה קדימה ללא פשרות, האמון והגיבוי המלא לאורך כל התקופה לי ולכל הדרג המקצועי של המשרד״.
כהנא שיבח את עשיית מעתוק בשנה האחרונה ונתן לו את ברכת הדרך: "את מוני הכרתי רק לפני קצת יותר משנה, וזכיתי להכיר שותף מלא לדרך. מוני הוא אדם חרוץ ומקצועי מאין כמותו, והיה חלק בלתי נפרד מהשינוי בשירותי הדת בישראל. אני מוקיר תודה למוני שהיה יד ימיני בכל השנה החולפת, וגם חבר יקר. מדינת ישראל ואני מודים לו מאוד מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

תאריך:  29/06/2022   |   עודכן:  29/06/2022
+ישראל ביתנו: לא נסיר את ההסתייגויות בהתפזרות הכנסת
23:48 29/06/22  |  איציק וולף

מפלגת ישראל ביתנו הודיעה כי לא תסיר את ההסתייגויות שהגישה במסגרת התפזרות הכנסת. ההודעה פורסמה תוך האשמת הקואליציה שבה חברה ישראל ביתנו לנוכח פרסומים על משא-ומתן שהתנהל בין האופוזיציה לבין הקואליציה שכלל התניה של תמיכת האופוזיציה בחוק המטרו תמורת ביטול החלטת ועדת הכנסת על ההכרזה על ח"כ עמיחי שיקלי כפורש מסיעתו.
"ישראל ביתנו דרשה מלכתחילה שחוק המטרו יהיה חלק מההסכמות במסגרת התפזרות הכנסת. הסכמנו לפשרות מרחיקות לכת למען העברת חוק. לצערנו שאר המפלגות לא היו מוכנות להתפשר על כלום גם במחיר ויתור על חוק המטרו. מפלגת ישראל ביתנו לא תסיר את ההסתייגויות שהגישה תוך ציפייה מיתר חברי הקואליציה לשים את השיקולים הפוליטיים בצד ולפעול אך ורק לטובת האינטרס הלאומי", נמסר בהודעת המפלגה.

+איילת שקד תתמודד בראשות ימינה בבחירות
21:30 29/06/22  |  איציק וולף

היו"ר הנכנסת של מפלגת ימינה, שרת הפנים איילת שקד, החליטה לרוץ לכנסת בראשות המפלגה. כך עולה מציוץ שפרסמה ובו צילום של סקר חדשות 12 שניבא למפלגה בראשותה 5 מנדטים. "יוצאים לדרך", כתבה.

+השר סער: בנט הוא פטריוט ישראלי ומילא תפקידו בממלכתיות
20:25 29/06/22  |  איציק וולף

שר המשפטים, גדעון סער, כינה את ראש הממשלה, נפתלי בנט, 'פטריוט ישראלי' לאחר שנודע כי בנט מתכוון לקחת פסק זמן מן החיים הפוליטיים.
"הוא היה ראש ממשלה טוב שמלא את התפקיד באופן ממלכתי. עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה. אני משוכנע שהוא עוד יחזור לשרת את המדינה בעתיד. נפתלי, תודה ובהצלחה", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

+ח"כ סמוטריץ': ההחלטה לפרוש אינה של בנט אלא של הציבור שהקיא אותו מתוכו
20:11 29/06/22  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', טען כי לא הייתה לראש הממשלה, נפתלי בנט, ברירה אחרת מאשר פרישה מן החיים הפוליטיים. "ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים אינה שלו, אלא של הציבור שמאס בו והקיא אותו מתוכו", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

+השר הורוביץ: בנט - אדם חרוץ וענייני שאכפת לו באמת מהציבור
20:07 29/06/22  |  איציק וולף

שר הבריאות, יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, הגיב על הודעת ראש הממשלה נפתלי בנט על כוונתו לפרוש ואמר כי בשנה האחרונה עבד צמוד מאוד לבנט וגילה אדם שאכפת לו מהציבור.
"בשני גלי קורונה, כל יום, כמה פעמים ביום. חילוקי דעות ופוליטיקה יש, אבל גיליתי אדם חרוץ וענייני שבאמת אכפת לו מהציבור. עמדותיו לא עמדותיי וזה ברור, אבל יש לי הערכה גדולה אליו. ישראל הרוויחה שנה של ממשלה טובה, הרבה בזכותו. יישר כוח", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

+בנט פורש מהחיים הפוליטיים
19:37 29/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בנט החליט לקחת פסק זמן מן החיים הפוליטיים ולא ירוץ בבחירות הקרובות  ▪  "מבקש לעדכן אתכם שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הקרובות, אבל אשאר חייל נאמן של הארץ הזאת. מדינת ישראל היא אהבת חיי. לשרת את המדינה זה הייעוד שלי"

בנט. התעלם משיקלי, סילמן ואורבך [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
אומר כי לא ליברמן ופורר לא לקחו בחשבון מי ישלם את המחיר על ההפרש, ומזהיר מפני עליית מחירי מוצרי החלב שאינם בפיקוח    על-פי ההסכמות, מוצרי החלב יתייקרו ב-4.9%
איציק וולף
ראש הממשלה נפגש עם פעילי מפלגתו בלשכתו שבכנסת    הודה לחברי הסיעה שתמכו בהקמת הממשלה    "כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה. אבל יש לנו עמוד שדרה, והמעשה שאני הכי גאה בו זה מה שעשינו ביחד"
עידן יוסף
מכרז הענק בהיקף של מיליארדי שקלים לניהול והתכנון של מיזם-העל של המטרו יוצא לדרך    לחצים על האופוזיציה לאשר את חוק המטרו לפני התפזרות הכנסת
עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה החליטה להחיל משמעת קואליציונית על חוקי הנאשם למרות אזהרת המשנה ליועמ"ש על הקושי לקדם את הצעות החוק בתקופה זו    חופש הצבעה בסוגיית אחוז החסימה    חוסר ודאות מוחלט לגבי תהליך התפזרות הכנסת - טופורובסקי מנסה לזרז, אך אורבך, שקד והאופוזיציה מעכבים
מירב ארד
קרא לשרים ולהמשיך ולעבוד עד הרגע האחרון    מנה את הצלחות הממשלה בקנדציה הקצרה שלה: השבת מובטלים לעבודה, החזרת ההרתעה מול חמאס, צמיחת הכלכלה בישראל והורדת הגרעון לאפס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il