X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מתחם הרב קוק בשכונת נווה צדק בתל אביב [צילום: ויופוינט]
בהשקעה של 330 מלש"ח: מתחם 'הרב קוק' יוצא לדרך
החברות גוב נדל"ן ואלמוגים החזקות יקימו את מתחם המגורים 'הרב קוק' בשכונת נווה צדק, שיכלול 26 דירות בשטח של 4,000 מ"ר ושטחים מסחריים בשטח של 760 מ"ר הפרויקט יכלול שימור שלושה מבנים ובהם בית הכנסת ששימש את הרב אברהם יצחק הכהן קוק בעת שהתגורר בנווה צדק לפני כמאה שנים

חברת גוב נדל"ן וחברת אלמוגים החזקות מקימות מתחם מגורים בהשקעה של כ-330 מיליון שקל בשכונת נווה צדק בתל אביב. המגרש ממוקם בחלק הדרום מערבי של השכונה, על מבנה שלם בשטח גדול במיוחד של 3 דונם הכולל הקמת מתחם פרטי של חמישה מבנים הבנויים בבניה מרקמית ובקו ראשון לים.
שכונת נווה צדק שבין יפו ותל אביב היא אחת משכונות המגורים היקרות במדינה, בגלל אופיה ההיסטורי ומיקומה האטרקטיבי בקרבת חוף הים. בספטמבר 2021 רכשה אלמוגים נדל"ן את הזכויות במתחם מאיש העסקים פטריק דרהי, תמורת סכום של כ-200 מיליון שקלים. זאת, לאחר שדרהי עצמו רכש את השטח בשנת 2014 תמורת 134 מיליון שקלים.
הדירות הגדולות ייבנו במפלס אחד, והגרים בהן ייהנו מנוף מרהיב לפיאצה פרטית שמשוחזרת במסגרת הפרויקט לנווה צדק הציורית ולקו החוף. כמו-כן, כולל הפרויקט מתקנים מפוארים שאין כדוגמתם בארץ. שלושה מבנים במתחם מיועדים לשימור, ובראשם בית הכנסת ההיסטורי של הרב קוק, שהתגורר בשכונת נווה צדק לפני כמאה שנים. במסגרת הפרויקט יעבור בית הכנסת השל הרב קוק תהליך שימור קפדני ביותר, כולל שיחזור של ציורי קיר שהתגלו במבנה.
במסגרת כללי השימור, הותרה במתחם בנייה של חמישה מבנים, שיכללו 26 דירות בשטח של 4,000 מ"ר וכן של שטחים מסחריים בהיקף של 740 מ"ר.
לדברי שמר גוב, מנכ"ל ובעלים חברת גוב נדל"ן, זו זכות גדולה ומרגשת לבנות את פרויקט מתחם הרב קוק, פרויקט ייחודי בנווה צדק ההיסטורית.
"חברת גוב נדל"ן לקחה חלק בפיתוחם ובהקמתם של מספר פרויקטים יוצאי דופן בעולמות השימור והשימור המחמיר הממוקמים במיקומים אקסקלוסיביים ואסטרטגיים במרכזה ההיסטורי של העיר תל אביב. מתחם הרב קוק הוא יוצא דופן גם בשל גודלו ובעיקר בשל החשיבות ההיסטורית, הערכית ומלאכת השימור של ההיסטוריה הרוויה שלו. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת אלמוגים החזקות ובטוחים שהמתחם יהווה את אחד האייקונים של העיר", אמר.
מריו זוזל ועמי בר משיח, בעלי חברת אלמוגים, הוסיפו כי הם גאים על כך שניתנה לנו הזכות להיות שותפים בהקמת פרויקט היסטורי ונדיר זה. "מתחם הרב קוק, בו שכן בית הכנסת של הרב קוק, היווה חלק מרכזי מחיי החברה, התרבות והדת של השכונות העבריות הראשונות מחוץ ליפו העתיקה, בשלהי המאה ה-19 וראשית המאה ה-20. אנו רואים בפרויקט, שהינו בעל משמעות היסטורית וערכית ומשלב חדשנות ויצירתיות בשכונה הכי ציורית של תא, כפרויקט הדגל של החברה בשנים הקרובות", אמרו.

מימין לשמאל: עמי בר משיח, מיכל גור, שמר גוב, מריו זוזל [צילום: סיון פרג']
תאריך:  11/07/2022   |   עודכן:  11/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 פטריק דרהי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בהשקעה של 330 מלש"ח: מתחם 'הרב קוק' יוצא לדרך
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שבוע לאחר שרשות החשמל קיבלה את ההחלטה, היום יצאה ההודעה לציבור    תעריף החשמל אמור היה לזנק בכ-15% בשל קפיצה של יותר מ-160% במחיר הפחם מאז עידכון התעריף האחרון, אך ברשות החליטו לפרוס את ההתייקרות, כך שהתשלום עליה יהיה עד 2026 ושיעור הזינוק בתעריף יהיה נמוך יותר
מירב ארד
במסגרת ההסכם שנחתם ל-3 שנים עם ארגון עובדי לאומית, יעמוד שכר המינימום של עובדי הקופה על 6,500 שקלים
עידן יוסף
באמצעות המכשיר הופצו מאות אלפי מסרונים שבהם הוצע לציבור לצרוך סמים    היום נעצר תושב פתח תקוה בחשד להפעלתו    לפני חודש נעצרו שלושה מעורבים אחרים
מירב ארד
הוסיף: "לשם כך, צריך בשלב הראשון למנוע הגעת גוש המפלגות של נתניהו ל-61 מנדטים בבחירות"    התחייב שלא לשבת תית נתניהו כראש ממשלה
איתמר לוין
אומרת שיוסי כהן התמנה לתפקיד לאחר שמילצ'ן פנה לבקשתו לבני הזוג נתניהו ו"שרה אוהבת אותו"    אומרת שמילצ'ן יכול היה להתקשר לנתניהו כמעט בכל עת    "ארנון אמר לי ששרה שאלה אם אני יכולה להיות שולה זקן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il