X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איפה הכסף? [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
אי סדרים בסניף צפוני נוסף של חברת אשראי חוץ בנקאי
מנהל לקח מגיבוי אחזקות הלוואה סיבובית של 2.5 מלש"ח
אייל רוזן, שהיה בהנהלת הסניף הצפוני של גיבוי אחזקות, קיבל הלוואה משני לקוחות של החברה בסך של 2.5 מיליון שקל מימון ההלוואה בוצע באמצעות הלוואה שהעניקה החברה לשני הלקוחות בסכום זהה השיקים שכנגדן הועמדה ההלוואה לשניים לא מצויים בידי החברה רוזן הושעה מכל תפקידיו
איציק וולף
מנכ"ל יונט קרדיט פוטר מתפקידו

שלמה אייזיק מושך ידיו מהסכם עם יונט קרדיט
איציק וולף
אייזיק מחזיק ב-9.88% מחברת יונט קרדיט וביקש למשוך את ההמחאות שמסר במסגרת הסכם בטענה להפרות יסודיות מצד יונט קרדיט * "החברה דוחה את הטענות ובוחנת חלופה של הכנסת משקיע"
לרשימה המלאה

KCR תייעץ ליונט קרדיט הליך הבראה
איציק וולף
במסגרת השירותים שתעניק חברת KCR ליונט קרדיט, יבוצע אבחון מהיר ויסודי של מצב החברה, תוך בחינת הצרכים הפיננסיים, הכולל סקירה כלכלית מעמיקה ומקיפה הנדרשת לתהליך ההבראה
לרשימה המלאה

חברת גיבוי אחזקות שבשליטת יהונתן כהן (62.78%), העוסקת במתן אשראי חוץ בנקאי, הודיעה לבורסה (יום ג', 12.7.22) כי אייל רוזן, אחד מחברי הנהלת הסניף הצפוני של החברה קיבל הלוואה בסך של 2.5 מיליון שקל מלקוחות של החברה, אשר מומנה באמצעות הלוואה בסכום זהה שקיבלו אותם לקוחות מן החברה. למעשה, רוזן הוא שקיבל לידיו את כספי ההלוואות שהעמידה החברה.
מדובר במהלך שלא אושר על-ידי הנהלת החברה, ולא דווח על-ידי רוזן לגורמים הרלוונטיים בחברה. על-פי הדיווח, רוזן קיבל הלוואות משני לקוחות של גיבוי אחזקות לצורך רכישת מניות של החברה. רוזן עצמו הודיע לחברה כי מימון ההלוואות בוצע באמצעות העמדת שתי הלוואות ללקוחות בסך כולל של 2.5 מיליון שקל, כנגד הפקדת שיקים. עם זאת - השיקים כלל לא מצויים בידיה של גיבוי אחזקות, על-פי הדיווח לבורסה, והחברה פועלת לבירור העניין.
עוד נמסר לבורסה כי החברה פועלת לבירור העניין אל מול הלקוחות, שעד למועד זה לא פנו לחברה בעניין, ולא התכחשו לחובם כמצוין בספרי החברה. עם זאת, רוזן מסר לחברה כי שני לקוחות נוספים של החברה, אשר מוחזקים בשרשור סופי על-ידי אחד הלקוחות, מבקשים ויתור מהחברה על חוב זה כתנאי לפירעון יתרת חובם לחברה בסך כולל של כ-2.7 מיליון שקל.
"על אף האמור, להערכת החברה, חובם של הלקוחות לחברה כאמור ייגבה באמצעות הליכי גבייה אשר מבצעת החברה", נמסר לבורסה. עוד נמסר כי רוזן הודיע כי הוא מכיר בחוב זה במלואו, כחוב אישי שלו, וכי בכוונתו להשיבו באמצעות מימוש נכסים שבבעלותו. "החברה אינה מוותרת על זכותה לגבות חוב זה מהלקוחות בהתאם להלוואות שהועמדו להם, והחברה בוחנת את צעדיה המשפטיים ביחס לאופן גביית החוב והבטחתו", לשון ההודעה.
בעקבות הדברים הללו הושעה אייל רוזן מכל תפקיד בחברת גיבוי אחזקות והחברה בוחנת את המשך ההתקשרות מולו. הנהלת החברה בוחנת יחד עם יועציה את נסיבות המקרה והשלכותיו, לרבות השלכות משפטיות וחשבונאיות, וכן את זכויותיה על-פי דין. בנוסף לכך בוחן בודק חיצוני, שמונה על-ידי דירקטוריון החברה, את פעילות החברה ובפרט של סניף הצפון, והחברה תמשיך לדווח על ממצאי הבדיקות המבוצעות והשלכותיהן.

תאריך:  12/07/2022   |   עודכן:  12/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אייל רוזן / Eyal Rozen
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהל לקח מגיבוי אחזקות הלוואה סיבובית של 2.5 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הדוח החודשי של פורום ארלוזורוב על שוק העבודה בישראל מצביע על גידול נוסף בפערים במשק בעקבות האינפלציה    שכר העובדים החזקים עומד בקצב עליות המחירים, בעוד שכר שאר העובדים נשחק
מירב ארד
לפיד וקנצר אוסטרליה דנו בהרחבה באתגרים הביטחוניים וכן בסוגיות האזוריות שעל הפרק, ובראשם האיום האירני
מירב ארד
למסמך ״רוח צה״ל״ המעודכן יתווסף ערך יסוד רביעי - ערך הממלכתיות    כוכבי: "ממלכתיות היא עמוד שדרה ערכי השומר על תפקודו של צה״ל ועל אמון הציבור בצה״ל. חובתנו להגן עליה ולטפח אותה באופן קבוע ושיטתי ומתוך הזדהות עמוקה"
מירב ארד
אחרי יותר משלוש שנים כיו"ר, הורוביץ הודיע כי לא יתמודד בפריימריז על ראשות המפלגה אך הודיע כי ימשיך ברשימה לכנסת הבאה    הוסיף,: "בקרוב יהיו פריימריז במרצ, וכל אחד יוכל לבחור ולהתמודד על הזכות לייצג את התנועה. ואני קורא כאן לכל מי שרואים עצמם ראויים, להציג מועמדות"
יצחק דנון
נציגות הדיירים טוענת שהיזמית מגדלי תל אביב וחברת-האחות קניון העיר תל אביב מתעלמות מהתראות חוזרות ונשנות על ליקויים וסכנות ממשיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il