X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פגיעה קשה במיוחד [צילום אילוסטרציה: תומר נויברג, פלאש 90]
העלילה על הבעל שהוא פדופיל - וחויבה להתגרש
האישה טענה שבעלה פגע מינית בבתם הילדה - אך המשטרה, רשויות הרווחה והפסיכיאטרית קבעו שמדובר בעלילה בית הדין בפתח תקוה: כאשר מדובר בבני זוג חרדים, מדובר ממש בשפיכת דמים - אם לא גרוע מכך

בית הדין הרבני בפתח תקוה חייב אישה חרדית לקבל גט, לאחר שהעלילה על בעלה כאילו פגע מינית בבתם הילדה. הרב אריאל ינאי ציין, כי מדובר בעלילה קשה במיוחד משום שבני הזוג הם חרדים. הגט ניתן בשבוע שעבר.
האישה הגישה ביולי שעבר תביעת גירושין ובה העלתה טענות קשות כלפי הבעל, בין היתר - כאילו פגע מינית בבתם (הזוג היה נשוי חמש שנים, כך שמדובר בילדה רכה). אולם, לאחר זמן מה ביקשה האישה לבטל את התביעה בטענה שעורך דינה (ששמו נמחק מפסק הדין) הגישה אותה שלא מדעתה והעלה נושאים שהצניעות יפה להם. על כך מעיר הרב ינאי שזוהי טענה מופרכת, שכן לתביעה צורף ייפוי כוח שנתנה האישה לעורך דינה.
בדיון בבית הדין במרס השנה סירבה האישה לומר האם ברצונה להתגרש, ובאותו חודש הגיש הבעל תביעת גירושין. הוא ציין שהמשטרה סגרה את התלונה נגדו, שגורמי הרווחה מצאו שאין יסוד לטענות ושהוא ומשפחתו עברו "מנת סבל גדולה, בושות ובזיונות" בשל האשמות השווא מצד האישה. בית הדין ביקש וקיבל חוות דעת של הפסיכיאטרית פרופ' רחל לב-ויזל, אשר קבעה שאין כל אישוש להאשמות מצד האישה, וההפך הוא הנכון - "האב משמש עבור הילדים משענת ביטחון קיומי". לגבי האישה מצאה לב-ויזל, כי מצבה הנפשי קשה - אולי בשל התעללות בילדותה - והיא אשר עלולה לסכן את שני הילדים.
הרב ינאי אומר (19.6.22): "מקריאת דברים קשים אלה עולות מחשבות נוגות אודות הסבל והבושות שהאב ובני משפחתו נאלצו להתמודד עימן בתקופה האחרונה. ההתמודדות כאן קשה שבעתיים מאחר שמדובר במשפחה חרדית (הבעל אברך כולל). חשיפת פרשייה כעורה זו בקרב המשפחות המורחבות של הצדדים, ובקרב הקהילה החרדית, יוצר קושי עצום של התמודדות".
בני הזוג מצויים במצב בו יש לחייב אותם להתגרש, אומר הרב ינאי, ועובר לדון בשאלת העילה לגירושין. הוא מבחין בין שם רע של אחד מבני הזוג הנובע ממעשיו, לבין יצירת שם רע באמצעות עלילות שווא של אחד מהם כלפי משנהו. המקרה הראשון מחייב גירושין, ואילו המקרה השני אינו עילת גירושין, כי כאשר קיים סכסוך בין בני הזוג - הסביבה אינה מקבלת כדבר אמת את ההאשמות. המצב שונה במקרה זה, בו האישה הגישה תלונות שווא לרשויות המוסמכות ולכן יש להגדיר אותה כ"עוברת על דת":
"שני הצדדים- הבעל והאישה - הם בני הציבור החרדי (הבעל אברך כולל) וחיים במסגרת קהילתית מסודרת. השאת שמו הרע של הבעל בקרב בני קהילתו ובקרב המשפחות המורחבות של שני הצדדים (באמצעות תלונות שווא במשטרה ובלשכת הרווחה בדבר פגיעה מינית) הוא מעשה מובהק של עוברת על דת. הַשָּאַת שמו הרע של הבעל בדברי כיעור אלה בקהילה חרדית שכולם יודעים על כולם, והכל יודעים על הכל (בפרט כשהדברים הוגשו בתלונות במשטרה, ברווחה ובערכאות המשפטיות - צווי הגנה ודיוני משמורת) הרי זה כשפיכת דמים ממש, אם לא גרוע מכך".
הרב יגאל לרר והרב בן-ציון רבין הסכימו עם הרב ינאי. את הבעל ייצגו עוה"ד יאיר שיבר ודורון שיבר.

תיק ‏1339711/11 / פס"ד
אישה שהעלילה על בעלה כאילו פגע מינית בבתם חייבת לקבל גט
תאריך:  17/07/2022   |   עודכן:  17/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העלילה על הבעל שהוא פדופיל - וחויבה להתגרש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הודה בפתח ישיבת הממשלה השבועית לבעלי רשתות השיווק שהסכימו להמתין עם העלאת מחירי הלחם האחיד    "מודה לנציגי המאפיות על כך שהם עובדים איתנו למנוע עליית מחירים שתפגע בשכבות המוחלשות ביותר בחברה"
איציק וולף
משרד רואי החשבון EY הודיע כי הוא מושך את כל מכתבי ההסכמה שהעניק לדוחות יונט קרדיט משנת 2020 ועד לסוף הרבעון הראשון של 2022    הנהלת יונט קרדיט מאשימה את המשרד, המלווה אותה מאז הקמת החברה: ניסיון לטשטש ראיות ולכסות על טעויות ברורות ומחדלים שבוצעו על-ידו, כשומר הסף של החברה
עידן יוסף
קצין התנועה המחוזי הסביר בהנחיה כי האיסור נובע מכך שמשרד התחבורה ביטל את האישור שניתן עד כה לרכבי המשטרה לנסוע בנת"צים    משרד התחבורה: נסיעה בנת"צים מותרת בחרום
איציק וולף
רס"ר ברק משולם נדרס הלילה למוות בידי גנב רכב פלשתיני בצומת רעננה    הותיר אחריו אישה ושני ילדים    טרם נמסר מועד הלוויתו    השר לביטחון פנים: משולם חצץ בין פושע חסר מעצורים לבין אזרחי ישראל
איציק וולף
חברת פארמוקן המייצרת קנביס רפואי דיווחה כי איתרה פטריה מסוג סולאני פוסריום בשתי אצוות של חומר גלם המשמש אותה לייצור ייחורים של צמח הקנביס    "להערכת החברה עשויה להיות לפגיעה השפעה מהותית לרעה על פעילות החברה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il