X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גנץ. מאותת לחרדים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
גנץ: המשימה המרכזית - למנוע 61 מנדטים מנתניהו
שר הביטחון טוען כי הוא היחיד שיכול לשתף פעולה עם כל הגורמים בכנסת, כולל החרדים, מבלי שיהיה לו צורך להסתמך על הקצוות משני הצדדים "לא רוצה להסתמך על מנסור עבאס, ואני מקווה שאוכל להקים ממשלה מספיק רחבה ומספיק ממלכתית ומספיק מאוחדת ויציבה בשביל לשתף איתו אז פעולה"

שר הביטחון, בני גנץ, מנסה למצב את עצמו כמי שמעוניין בתפקיד ראש הממשלה ומצהיר כי לא יחבור שוב לנתניהו, אך ישתף פעולה עם הליכוד. את הדברים אמר בסדרת ראיונות שקיים בלשכת שר הביטחון בקריה בתל אביב. כל זאת, תוך שהוא מאותת לחרדים שהוא מעוניין לשתף איתם פעולה.
בתשובה לשאלה האם ישתף פעולה שוב עם נתניהו השיב בלאו נחרץ ו"חד ערכי", כלשונו. "אני מעריך את נתניהו, הוא היה הרבה שנים ראש ממשלה במדינת ישראל, הוא עשה דברים טובים למדינת ישראל, אבל אנחנו צריכים להתקדם קדימה. אומרים תודה לנתניהו, וממשיכים קדימה. אני חברתי אליו בתקופת החירום הכי קשה של מדינת ישראל מבחינה בריאותית, כלכלית וחוקתית, למרות זאת הוא הפר את ההסכמים ופגע באינטרסים של מדינת ישראל מבחינה ממלכתית, מבחינה תקציבית וגם מבחינה פוליטית. צריך להגיד לו תודה רבה. אנחנו ממשיכים בלעדיו", אמר בראיון לערוץ 14. לדבריו, הוא אינו שולל שיתוף פעולה עם מפלגת הליכוד. "נתניהו לא יכול לכהן כשר [בגלל כתבי האישום נגדו, א.ו.] ואסור שיכהן כראש ממשלה", אמר בראיון לחדשות 13.
לטענתו, הוא היחיד שיכול לשתף פעולה עם כל הגורמים בכנסת, מבלי שיהיה לו צורך להסתמך על הקצוות משני הצדדים. בכך התכוון גם, בין היתר, לשיתוף פעולה עם החרדים שבשנה האחרונה נמצאים באופוזיציה. הוא לא הסביר כיצד יוכל להרכיב קואליציה לנוכח המספרים והסקרים שמנבאים שלא יהיה רוב לגוש המתנגד לנתניהו ללא מפלגת ישראל ביתנו וליברמן הנחשבים כמוקצים על-ידי החרדים. לטענתו, המשימה המרכזית היא למנוע מנתניהו להגיע לגוש של 61 מנדטים בבחירות, ולאחר שהמשימה הזאת תושלם - יחשבו כל השחקנים הפוליטיים מחדש את עמדותיהם.
על מנסור עבאס אמר גנץ כי עבאס עשה הרבה עבור החברה הערבית בישראל וגם עבור החברה בישראל וכי הוא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. "אני אשמח לעבוד איתו - אני לא רוצה להסתמך עליו ואני מקווה שאוכל להקים ממשלה מספיק רחבה ומספיק ממלכתית ומספיק מאוחדת ויציבה בשביל, אז, לשתף איתו פעולה לטובת כל אזרחי ישראל", אמר.
בתגובה לדבריו של גנץ טענו בליכוד כי גנץ ולפיד לא יכולים להקים ממשלה בלי האחים המוסלמים והרשימה המשותפת. "הם כבר ישבו איתם בממשלה ויעשו זאת שוב. הדרך היחידה לממשלה יציבה היא להקים ממשלה לאומית בהנהגת הליכוד".

תאריך:  25/07/2022   |   עודכן:  25/07/2022
+הצעת עוצמה יהודית: 40% מהרשימה - לציונות הדתית
07:58 26/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ירון זליכה הציג את רשימתו לכנסת
18:46 25/07/22  |  עידן יוסף

הפרופסור ירון זליכה הציג את רשימתו לכנסת ה-25. אחריו ברשימה: אל"ם (מיל') איציק תורג'מן, חביב ווליבוביץ ודורון ברזילאי. בבחירות הקודמות קיבלה רשימתו 0.79% בלבד.

+נפסלה מועמדות ח"כ פטין מולה במשבצת המיעוטים בליכוד
17:35 25/07/22  |  עידן יוסף

בית הדין של הליכוד פרסם את פסק הדין בנוגע למשבצת המיעוטים ברשימה. בית הדין פסל את מועמדותו של חבר הכנסת פטין מולה במשבצת המיעוטים, בטענת העדר שוויון מול מועמדים חדשים, והוא ייאלץ להתמודד ברשימה הארצית (מעריב).

+בועז ביסמוט יתמודד במקדימות בליכוד
14:59 25/07/22  |  עידן יוסף

העיתונאי והשגריר לשעבר בועז ביסמוט מתמודד ברשימה הארצית בליכוד במסגרת הבחירות המקדימות (חדשות 12).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גנץ: המשימה המרכזית - למנוע 61 מנדטים מנתניהו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה עם נסרללה?
משה ג.  |  26/07/22 10:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
איציק וולף
ראש הממשלה הציע לקודמו בתפקיד לכהן למשך שלושה חודשים כממלא-מקום שר החוץ מלבד תפקידו הרשמי כראש הממשלה החליפי    בנט, שמאז שעזב את לשכת ראש הממשלה נמנע מלהשתתף בישיבות הממשלה, סרב לקבל את התפקיד
עידן יוסף
סקר כאן חדשות: 30% ממצביעי יש עתיד תומכים בצירוף הרשימה המשותפת לקואליציה, וכמחצית בעד תמיכה מבחוץ    יאיר לפיד נחלש במושב אחד ונתניהו מתחזק וחסר לו מושב אחד להקמת ממשלה
מירב ארד
בית הדין קבע כי ההחלטה שנקבעה תישאר בעינה - ומי שיבחרו את חברי המחוזות יהיו מתפקדי הליכוד ולא חברי המרכז    הבחירות המקדימות בליכוד ייערכו ב-10 באוגוסט
עידן יוסף
מה מבין חמשת תנאי הכניסה לקואליציה שהציבה ישראל ביתנו התקיים, למה ליברמן שותק מול הכפייה מתי יקום תא גאה של המפלגה ומה צריך לקרות כדי שזהבה גלאון תסכים לשבת עם כהנא?
עמנואל בן-סבו
בתוך המציאות הכעורה של השקר המשתלט על חיינו, אני מבקש להיפרד מפרלמנטר אחר, עורב לבן, אחד שעשה רבות במשך כשלושה עשורים בפוליטיקה ומעולם לא דבק בו רבב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il