גרוסקופף מסכם: "אין לתת לגיטימציה לניסיון גורף של תאגיד גלובלי הבוחר לקיים פעילות עסקית בישראל להתנער מתחולת הדין הישראלי כלפי ציבור לקוחותיו הצורך את שירותיו או רוכש את מוצריו, באמצעות תניית ברירת דין הקבועה בחוזה אחיד (וזאת בין אם הלקוח הוא אדם פרטי ובין אם הוא עסק קטן). הדרך המשפטית למנוע התנערות שכזו היא הגדרת התנייה האמורה כתנייה מקפחת, וזאת בהיותה ניסיון לזכות בהגנה מופרזת העולה על זו שהדין הישראלי מוכן לאפשר".
וילנר מזכירה, כי בדיני הקיפוח מקובל להבחין בין לקוח מסחרי לבין לקוח צרכני, "לנוכח ההנחה שהראשון הוא חזק ומתוחכם באופן שמצמצם את פערי הכוח והמידע בינו לבין הספק, בעוד שהצרכן סובל מנחיתות מובנית ביחס לספק מבחינת ידע, ניסיון, כוח ומעמד כלכלי". המושג "צרכן", מוסיפה וילנר, עשוי לכלול גם בתי עסק - כמו במקרה הנדון, בשל פערי הכוחות האדירים שבין הלקוחות לבין פייסבוק.
עוד מציבה וילנר קני מידה לקביעה האם מדובר בעסק קטן התובע את פייסבוק: חוסנו הכלכלי של המפרסם, מספר עובדיו, ליווי משפטי והיקפו, עד כמה הפרסום בפייסבוק חיוני לו, מהו סכום התביעה ועוד. כאשר מדובר ברשת מרכולים בפריסה ארצית או ברשת מסעדות, הללו לא יוגדרו כעסק קטן וייתכן שהתדיינות בינם לבין פייסבוק תתקיים בישראל לפי החוק של קליפורניה.
בית המשפט העליון קיבל את ערעורו של יונתן טרוים, המארגן אירועי אופנה ולייף סטייל, על קביעת בית משפט השלום בהרצליה ובית המשפט המחוזי בתל אביב, לפיה תביעתו נגד פייסבוק תידון בארץ לפי הדין של קליפורניה. טרוים טוען, כי פייסבוק גרמה לו נזק משמעותי כאשר איחרה למלא את בקשתו ולאחד את ארבעת הדפים שלו ותובע ממנה 700,000 שקל. המשנה לנשיאה בדימוס
ניל הנדל סבר בדעת מיעוט שיש לדחות את הערעור ולקיים את ההליך לפי הדין בקליפורניה. התיק הוחזר לבית משפט השלום, כדי שיקבע האם טרוים הוא עסק קטן בהתאם למבחנים שהציבה וילנר, ואם כן - תביעתו תתברר לפי החוק הישראלי. את טרוים ייצג עו"ד ליעד ורצהיזר, ואת פייסבוק - עוה"ד יואב אסטרייכר וחני רוטשטין-כהן.