X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדמיית מתחם אלמגור. שילוב דיור בהישג יד [צילום: יח"צ]
הוועדה המקומית ת"א אישרה בניית מתחם אלמגור
במסגרת התוכנית שאושרה, יוקם סמוך לאזור התעשיה עתידים ולשכונת צהלה פרויקט חדש המשלב בינוי מרקמי בגובה של 9 קומות ומגדל בגובה של כ-30 קומות, הכולל כ-260 יחידות דיור חדשות וחניון תת-קרקעי

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב-יפו אישרה (יום ד', 27.7.22) את תוכנית "מתחם אלמגור" להתחדשות עירונית בשכונת נווה שרת בעיר, בסמוך לאזור תעסוקה "עתידים" ולשכונת צהלה.
במסגרת התוכנית שאושרה, יוקם פרויקט חדש המשלב בינוי מרקמי בגובה של 9 קומות ומגדל בגובה של כ-30 קומות, הכולל כ-260 יחידות דיור חדשות וחניון תת-קרקעי. מגרש חדש יוקצה גם לייעוד בניית מבני ציבור. בנוסף, ובהתאם לדרישת העירייה, שולבו בפרויקט גם יחידות דיור בהישג יד, שיאפשרו להגדיל את תמהיל המשפחות המתגוררות בשכונה המבוקשת.
תוכנית מתחם אלמגור מקודמת באמצעות החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, וחברת ההנדסה וקסמן גוברין גבע, האמונה על ניהול הפרויקט. הפרויקט נעשה במסגרת מודל שבו בעלי הדירות הם יזמי התוכנית, כאשר לאחר אישורה צפויים בעלי הדירות לערוך מכרז לבחירת היזם שיביא את הפרויקט למימוש.
אדריכל גיל שנהב, שהינו שותף בכנען שנהב ומבעלי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, מציין כי התכנון האדריכלי של מתחם אלמגור משלב את כל הניסיון שנרכש בחברה ב-15 שנים האחרונות בתכנון פרויקטים של התחדשות עירונית בשכונת נווה שרת. "הפרויקט יכלול מתחם בניה מרקמית לצד מגדל המתנשא לגובה של 30 קומות, מגרש ציבורי שמוקדש לטובת הצרכים העירוניים, הרחבת כבישים, פתיחת רחוב ללא מוצא אשר יאפשר זרימת תנועה באופן חופשי וישחרר פקק תחבורתי. הדבר ישפיע על כל הסביבה הקרובה, למשל באמצעות יצירת שבילים להולכי רגל שישדרגו את הקישוריות בין הרחובות. המתחם טובל בירק, החניות תת-קרקעיות ויש חיבור אינטגרלי והרמוני עם המתחמים הסמוכים", הסביר.
לדברי ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, המודל החברתי בפינוי בינוי שוב הוכיח עצמו כמודל המדויק ביותר לקידום מתחמים של פינוי בינוי תוך מתן מענה לצרכים של בעלי הדירות שהם לב ליבו של הפרויקט והם בעלי הזכויות. "זוהי תוכנית בניין העיר העשירית שהחברה מאשרת במסגרת המודל החברתי והפרויקט השלישי של החברה שיוצא לדרך בשכונת נווה שרת כאשר התוכנית קודמה בהתאם לתוכנית המדיניות של העירייה ובשיתוף פעולה מלא", אמר. עוד הוסיף כי בחודש שעבר כבר נחשף מתווה הפרויקט בפני יזמים מובילים. "יש התעניינות רבה מצד יזמים הרואים במיקום של הפרויקט ובעובדה שהם מקבלים מתחם התחדשות עם תוכנית מאושרת, יתרון שיאפשר להם לממש את הפרויקט בתקופה קצרה יחסית", אמר.
לדברי נעמה אפרתי, מנהלת פרויקטים ותחום התחדשות עירונית בחברת וקסמן גוברין גבע: "חברת וקסמן גוברין גבע פועלת לקידום התחדשות עירונית בשכונת נווה שרת מעל לשני עשורים - חלקה עבור העירייה והרשות להתחדשות עירונית, חלקה עבור יזמים וחלקה עבור קבוצות דיירים. מתחם אלמגור היא תוכנית עם בינוי איכותי, תוך תשומת לב והתחשבות במיקום הייחודי, הסמוך לנחל פרדסים ולשלוחה קסומה של פארק הירקון. אנו גאים בהוצאת התוכנית אל הפועל ובשיתוף הפעולה הפורה עם בעלי הדירות, שהיו ועדיין מעורבים בתהליך באופן יסודי. אני בטוחה שהם, ולצידם גם שכניהם החדשים וכלל תושבי השכונה, ייהנו מחיי קהילה תוססים בפרויקט זה ומהשטחים הפתוחים והאורבניים העוטפים אותו".

תאריך:  28/07/2022   |   עודכן:  28/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוועדה המקומית ת"א אישרה בניית מתחם אלמגור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
התוצר ירד גם ברבעון השני של השנה, לאחר ירידה של 1.6% ברבעון הראשון    מיתון מוגדר כירידה של התוצר בשני רבעונים רצופים    המיתון האחרון נרשם בשלהי 2008 ותחילת 2009, בשיאו של המשבר הפיננסי
איתמר לוין
איציק וולף
חברת התעופה האמריקנית שתקום במיזוג שתי החברות תהיה החמישית בגודלה בארצות הברית ותהיה בעלת צי של 458 מטוסי נוסעים    העסקה טעונה אישור של הרשות להגבלים עסקיים האמריקנית
איתמר לוין
מחלוקת בין חברת HHM Lamd Series לבין עו"ד שחר שמעוני חושפת את המחיר האסטרונומי של קרקעות להרחבת בית העלמין שבכניסה המערבית לירושלים    שמעוני קנה שני דונמים ב-11 מיליון שקל ומכר אותם לחברה ב-6 מיליון דולר
יצחק דנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il