X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ויליאמס. בת 41 בחודש הבא [צילום: אלברטו פזאלי, AP]
האליפות הפתוחה של ארה"ב - הטורניר האחרון
הטניסאית סרינה וילימאס פורשת
מי שנחשבת בעיני רבים לספורטאית הטובה ביותר בתולדות הענף זכתה ב-23 תארי גרנד סלאם והחזיקה במקום הראשון בעולם לתקופת שיא של 186 שבועות רצופים
אז מתי פדרר, נדאל והאחיות ויליאמס באמת יפרשו
איתמר לוין
כמה מן הטניסאים הגדולים בהיסטוריה ממשיכים לשחק בעשור הרביעי ואף החמישי לחייהם. יש לזה סיבות אמוציונליות, פיזיות ומסחריות – מסביר ניו-יורק טיימס
לרשימה המלאה

הטניסאית סרינה ויליאמס הודיעה (יום ג', 9.8.22), כי תפרוש לאחר האליפות הפתוחה של ארה"ב הנפתחת החודש. ויליאמס זכתה ב-23 תארי גרנד סלאם (וימבלדון, ארה"ב, אוסטרליה וצרפת) - שיא מאז נפתחו הטורנירים הללו למקצוענים בשנת 1958 - ובפרסים כספיים ב-94 מיליון דולר. היא אחת הטניסאות הגדולות ביותר בתולדות הענף ולדעת רבים הגדולה שבהן.
ויליאמס תחגוג בסוף ספטמבר את יום הולדתה ה-41. בראיון העתיד להתפרסם בירחון ווג אומרת ויליאמס, כי מעולם לא אהבה את המילה "פרישה" והיא מעדיפה את המילה "התפתחות"; כעת היא מתפתחת לכיוון הבא בחייה, הכולל התמקדות במשפחה. ויליאמס נשואה לאלכסיס אוחניאן, מייסד משותף של חברת המדיה החברתית החדשותית Reddit ואם לילדה בת חמש. היא אמרה בראיון, כי בשנה האחרונה מנסים בני הזוג להוליד ילד נוסף ורמזה שפרישתה נועדה להקל עליה להשיג מטרה זו.
הקריירה המקצוענית של ויליאמס החלה כאשר הייתה בת 14, ומאז רשמה במשחקי יחידות 855 נצחונות ו-153 הפסדים בלבד (שיעור נצחונות מדהים של 85% לאורך 27 שנים). היא הגיעה למקום הראשון בעולם ביולי 2002 ובסך-הכל הייתה בו 319 שבועות, מתוכם שיא של 186 שבועות רצופים. ויליאמס זכתה בסך-הכל ב-73 תארים לבודדות (המספר החמישי בגובהו בהיסטוריית טניס הנשים) וזכיותיה הכספיות מעמידות אותה במקום הראשון; לכך יש להוסיף עשרות מיליוני דולרים בהסכמי חסות ופרסום. היא גם זכתה במדליית הזהב באולימפיאדת לונדון ב-2012.
ויליאמס כיכבה גם במשחקי הזוגות, עם שיעור נצחונות של 85% (192 נצחונות לעומת 34 הפסדים) והגעה למקום הראשון בדירוג העולמי ביוני 2010. היא זכתה בשלוש מדליות זהב אולימפיות בזוגות: 2000, 2008 ו-2012. ברשימת הזכיות של ויליאמס יש גם 23 תארי זוגות, שני תארים לזוגות מעורבים ושלוש זכיות עם נבחרת ארה"ב. בטורניר וימבלדון בחודש יוני השנה היא הפסידה בסיבוב הראשון. ויליאמס מקווה לסיים בניצחון מול הקהל הביתי האמריקני, בטורניר בו זכתה לראשונה ב-1999 - הזכייה הראשונה שלה בגרנד סלאם.

תאריך:  09/08/2022   |   עודכן:  09/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר ועדת המשנה למוכנות העורף: "צריך לתת מענה ופיצוי מהיר לתושבים. אנחנו על שעון-חול, וככל שנספיק יותר נציל יותר חיי אדם"    יו"ר ועדת חו"ב: "חייבים לייצר תוכנית לאומית כך שבכל בית בישראל יהיה ממ"ד"
עידן יוסף
הנוסע שהחמיץ את תחנת הירידה היכה את הנהג וגרם לו לחבלות קשות    הנהג שהותקף: "התפללתי רק שיעזוב אותי. למה לרדת מהאוטובוס ואז לחזור רק כדי להרביץ לי? מה שיושב לי כל הזמן בראש זה הבכי של הילדה שלו שרואה הכל"
עידן יוסף
אומר כי בשנתיים האחרונות תיעד קרוב ל-30 מקרים שבהם הופעלה אלימות שוטרים כלפי עיתונאים, אך למרות זאת לא נשלחו התראות לשוטרים המכים, לא הוגש כתב אישום או אפילו תלונה כנגד שוטר שפגע בעיתונאי    דורש לגבש נהלים ייחודיים לאופן שבו יש לברר תלונות אלה
מירב ארד
דורשים להסיר תמונות המתעדות את לפיד מצולם עם קציני צה"ל במתקן צבאי מהחשבונות הרשמיים של משרדי הממשלה ברשתות החברתיות
איתמר לוין, יצחק דנון
עובד לשעבר בחברה טוען, כי על-פי המבחנים לקביעת יחסי עובד-מעסיק - הנהגים בחברה הם עובדים שלה ולא עצמאים כפי שהיא מאלצת אותם להציג את עצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il