X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מץניהו אנגלמן
המבקר: משלימים ביקורת מקיפה על הסכמי ההעסקה במגזר הציבורי
מבקר המדינה בכנס מבקרי הרשויות המקומיות: "אני קורא לשר לביטחון פנים ולממשלה לשים בראש סדר העדיפות את נושא הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי. לא מדובר רק בביטחונם האישי של אזרחי המדינה הערבים" על פתיחת שנת הלימודים: "אין להסכים לכך שבמדינה מתוקנת תלמידים והוריהם ישמשו כבני ערובה עקב מחלוקות והתמהמהות בהסדרת הסכמי שכר במגזר הציבורי"
צילום: יהודה בן יתח

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן השתתף (יום ד', 7.9.22) בכנס המבקרים הפנימיים שהתקיים באילת והתייחס לנושא הרציחות במגזר הערבי. כמו-כן התייחס המבקר על האופן בו נפתחה שנת הלימודים וחוסר הוודאות בו היו מצויים התלמידים והוריהם.
"בימים האחרונים נרצחו העיתונאי נידאל אגבאריה, ומנאר וחדרה חג'אג' - אם ובתה. במאי 2021 פרסמנו דוח על התמודדות משטרת ישראל עם אמצעי לחימה לא חוקיים בחברה הערבית. מאז, מספר קורבנות הנשק הבלתי חוקי הולך וגדל. אני קורא לשר לביטחון פנים ולממשלת ישראל להעלות נושא זה לראש סדר העדיפות וליישם את ההמלצות שהעלינו בדוח. לא מדובר רק בביטחונם האישי של אזרחי המדינה הערבים, אלא של כלל אזרחי ישראל. ויפה שעה אחת קודם".
בנוגע לפתיחת שנת הלימודים אמר אנגלמן: "לפני שבוע נפתחה שנת הלימודים ומעל שני מיליון תלמידים החלו את לימודיהם. בל נשכח שעד הרגע האחרון, מיליוני תלמידים והוריהם היו נתונים בחוסר ודאות לגבי פתיחת שנת הלימודים. המציאות הזאת היא בלתי תקינה ובלתי נסבלת.
"אין להסכים לכך שבמדינה מתוקנת תלמידים והוריהם ישמשו כבני ערובה עקב מחלוקות והתמהמהות בהסדרת הסכמי שכר במגזר הציבורי. אזרחי ישראל נדרשים לשלם מיסים מדי חודש בחודשו, ומנגד המדינה מחויבת להעניק את השירותים הממלכתיים במימון הציבורי באופן סדיר ותקין.
"בימים אלו אנחנו משלימים ביקורת מקיפה בנושא הסכמי ההעסקה במגזר הציבורי. מבנה השכר במגזר הציבורי התגבש בשנות ה-50 של המאה הקודמת ומאז רבים מעקרונותיו נותרו ללא שינוי. עלות העסקת העובדים בשירות הציבורי - ללא מערכת הביטחון - עולה על 100 מיליארד ש"ח בשנה מכספי המיסים.
"בביקורת אנחנו בודקים את גיבוש המדיניות הממשלתית, תקצוב הסכמי השכר, מורכבות השכר, עידוד תפוקות ומצויינות, וכן את העיתוי של החתימה על הסכמי השכר והבטחת השירות לאזרחי ישראל באופן רציף ותקין. השירות הציבורי ממומן על-ידי כספי אזרחי ישראל. לא חייבים לחכות לאיומי השביתה הבאים. על הממשלה לטפל באופן יסודי בסוגיית הסכמי השכר", דבריו.

תאריך:  07/09/2022   |   עודכן:  07/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המבקר: משלימים ביקורת מקיפה על הסכמי ההעסקה במגזר הציבורי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבקר המדינה
איתמר לוין
ב-37,994 מילים "מצליח" מבקר המדינה שלא להזכיר למעשה את ראש הממשלה, השר לביטחון הפנים והמפכ"ל    כאשר איש אינו נדרש לשלם את המחיר, המחדלים חוזרים על עצמם וגובים חיי אדם
איתמר לוין
אנגלמן: ייצוג חסר בצורה קיצונית לערבים במוסדות העיריות; פערים ניכרים בתקציבי החינוך ובמחשוב לילדים; העדר הנגשה בשפה הערבית באתרי העיריות ובמוקדים הטלפוניים
איתמר לוין
הסיבה: לא העביר במועד את הניכוי במקור משכר עובדיו בארבע מערכות הבחירות האחרונות    אנגלמן: גרעונו של הליכוד עמד אשתקד על 56 מיליון שקל - ירידה של 18%    סער סיים את בחירות 2021 בגרעון של 13 מיליון שקל
מירב ארד
אנגלמן: "בביקורת שלנו על הבחירות הקרובות ניתן דגש על פעילות כלל הגופים הפעילים, שהם בדרך כלל עמותות, בהתאם למה שמוגדר בחוק, על-מנת לוודא שאכן פעילותם נרשמת ומשתקפת לציבור"
יהודה קונפורטס
מבקר המדינה שוב מתריע על המצב הרע של הגנת הסייבר ברשויות המקומיות, ונדמה שהמצב לא משתפר    זה צריך להטריד את כולנו ולהדיר שינה מעינינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il