X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כמיסה. מי דובר אמת [צילום מסך: עכשיו 14]
יוסי כמיסה: מזמין את ליברמן לעימות טלוויזיוני
צייץ בטוויטר: "ליברמן, אני מזמין אותך לעימות טלויזיוני. תן לציבור להחליט מי דובר אמת ומי דובר שקר" ליברמן: ״יוסי כמיסה לא חשוב. מי שחשוב זה בנימין נתניהו"

יוסי כמיסה, שהאשים את השר אביגדור ליברמן בכך שהזמין את חיסולו של ניצב סנדו מזור, צייץ (יום א', 11.9.22) בטוויטר: "ליברמן, אני מזמין אותך לעימות טלויזיוני. תן לציבור להחליט מי דובר אמת ומי דובר שקר".
יו"ר ישראל ביתנו התייחס לפרשה באולפן חדשות 12 ואמר: ״יוסי כמיסה לא חשוב. מי שחשוב זה בנימין נתניהו, שמבין שמה שמפריד בינו לבין השלטון - זה אביגדור ליברמן. האיש מכונת ציאניד, מרעיל את כל המערכת הפוליטית בישראל״.
עוד אמר ליברמן: ״התחביב של יוסי כמיסה זה הקלטות סתר. הוא מעלה שם אלף ואחת טענות, חוץ מהטענה שיש לי נגיעה בנושא קונגו״. עוד הוסיף: ״נתניהו חצה כל קו אדום אפשרי, כשאני מסתכל על ההתנהלות שלו ברשת - אלימות ובריונות נגד כל מי שמוציא מילה נגדו״.
יצויין: התביעה שיוסי כמיסה הגיש בעבר לקבלת תשלומים מהמיליארדר דן גרטלר, בגין חלקו הנטען בעסקת קונגו, נדחתה. ליברמן לא היה אחד הנתבעים.

תאריך:  11/09/2022   |   עודכן:  11/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסי כמיסה: מזמין את ליברמן לעימות טלוויזיוני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ליברמן
ד"ר חיים שטנגר
מעבר לצורך המוטל על על ליברמן ומפלגת ישראל ביתנו, להוכיח את הכוונה הפלילית של כמיסה לפגוע בהם, הרי לא מן הנמנע שכמיסה או באי-כוחו, יבקשו לחקור את ליברמן על עברו הפלילי, שעה שהורשע בעבר בתקיפת קטין ואיומים ואולי גם על חשדות בדבר מעורבותם בפלילים, לכאורה, של ליברמן ומפלגת ישראל ביתנו
איציק וולף
שר האוצר הגיב על טענות יוסי כמיסה, שהיה פעיל פוליטי של ישראל ביתנו וטען ששימש כעוזרו של ליברמן וכי ליברמן הציע לו 100 אלף דולר עבור רצח ניצב במשטרה    "מדובר באדם מתוסכל, יוסי לא לדאוג, תביעת הדיבה בדרך"    תוקף את אילה חסון הצפויה לראיין את כמיסה ומכנה אותה "אחת השופרות המרכזיים של נתניהו בתקשורת"    על הטענה כי העביר מסר לשלאף טען ליברמן: אני לא יודע איך לעשות את זה טכנית ולכן אני לא שולח SMS או אימייל
יואב יצחק
כתשע שנים אחרי שנסגר תיק החקירה נגד ליברמן הוא מנסה לטעון שגם החשדות נגדו היו מופרכים    אלא שבשל חוסר זהירות הוא נכשל בלשונו, ומאשר עתה מה שהכחיש בחקירה: א) ליברמן היה "המנוע העיקרי", כלשונו, בחברה מ.ל.I. במשך שנתיים וחצי (30 חודשים, ולא רק 22 חודשים); ב) זה כולל 8 חודשים בהם כיהן כחבר כנסת ואיש ציבור; ג) בחקירתו הכחיש שהיה בעל המניות האמיתי בחברה ושמה של בתו נרשם כדי להסוות זאת; טוען עתה: בתי לא קיבלה מיליונים אלא רק 16-4 אלף ש"ח משכורת (לחודש)
יואב יצחק
שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין לערוץ 12 ושיקר בלי למצמץ    הציג עצמו כמי שיוחסו לו ולבתו, בלא שום בסיס, מעשי שחיתות    יונית לוי, שראיינה את ליברמן, לא טרחה להעמידו במקומו
איתמר לוין
אומר בעקבות תלונתו של יואב יצחק, שלא יתערב בשיקול דעתה של הפרקליטות שלא לחקור שני חשדות הנוגעים לליברמן    הפרקליטות: החשדות בנוגע להדלפות ובפרשת נתיבי ישראל היו בגדר עדויות שמיעה והערכות בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il