X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בל"ד. לא עוברת באף סקר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
סקרי בחירות ראשונים אחרי המפץ הערבי
מנתוני הסקרים עולה כי אם הבחירות היו נערכות היום, גוש הימין היה מקבל 60 מושבים רע"ם וחד"ש-תע"ל מקבלות 4 מושבים כל אחת, אך בל"ד לא עוברת את אחוז החסימה

סקרים ראשונים אחרי המפץ ברשימה המשותפת, סקרים שפורסמו (יום ו'-מוצ"ש, 17-16.9.22) בחדשות 12, בחדשות 13 ובכאן 11 מראים כי עדיין אין הכרעה בין הגושים בבחירות. אולם סיכויו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו להרכיב ממשלה מתגברים כשהגוש שלו מקבל 60 מנדטים. גוש השמאל מרכז נותר עם 52 מושבים בלבד.
חד"ש-תע"ל, בראשות איימן עודה ורע"ם בראשות מנסור עבאס מקבלות ארבעה מושבים כל אחת. מנגד, אילו הבחירות היו נערכות היום, בל"ד לא הייתה עוברת את אחוז החסימה, ומקבל 0.9% תמיכה בלבד. גם תמיכה של המפלגות שעוברות את אחוז החסימה לא מסייעות ללפיד, שכן גם עם תמיכתן, גוש המרכז-שמאל עומד על 60 מושבים.
המחנה הממלכתי לא ממריאה
הליכוד 33-32; יש עתיד 24-23; הציונות הדתית 13-12; המחנה הממלכתי 12; שס 8; יהדות התורה 7; ישראל ביתנו, העבודה 6-5; מרצ 5; רע"ם, חד"ש-תע"ל 4.
לא עוברות את אחוז החסימה: בית יהודי 2-1.9%; צעירים בוערים 1.9-1.2%(; בל"ד 1.5% - רק בסקר כאן 11; הכלכלית 1.1% - רק בסקר חדשות 13).

תאריך:  17/09/2022   |   עודכן:  18/09/2022
+חגית משה לא שובצה ברשימת בית יהודי לכנסת
23:58 17/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

למרות היותה יושבת-ראש המפלגה, מבינה חגית משה שסיכוייה להיבחר אפסיים, ולכן העדיפה שלא להתפטר מתפקידה כחברת מועצת עיריית ירושלים

חגית משה. מעדיפה כיסא בטוח [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+לביבי - לא לשפוך את התינוק עם המים
21:48 17/09/22  |  משה כרמל   |   לרשימה המלאה

ראיתי את ביבי מציע לבטל את מכון התקנים  ▪  ועם כל הכבוד וההערכה זו הצעה לשפוך את התינוק עם המים  ▪  מטרת המכון, לפי חוק התקנים, היא: להבטיח רמה נאותה של טיב המוצרים ובעיקר עבור האזרח הקטן  ▪  מי יגיד לו שמוצר הוא בטיחותי ותקין עבורו ועבור משפחתו? החברה המשווקת? בעלי העניין? הוא צריך גוף בלתי תלוי  ▪  לתקן - כן, לשנות מבנה - אולי, להרוס - לא

[צילום: איתמר לוין]
+בן-גביר ערך סיור ברים בתל אביב והתקבל באהדה
21:09 17/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, ערך ביום חמישי, יחד עם פעילי מפלגתו סיור בין ברים ברחוב דיזנגוף בתל אביב, והתקבל על-ידי המבלים באהדה. בעוצמה יהודית טוענים כי הפופולריות הרבה לה זכה בן-גביר, מזכירה את האהדה לה הוא זוכה בסיורים אותם הוא מקיים בשוק מחנה יהודה בירושלים, הנחשב לאחד ממעוזי הימין.
במהלך הסיור, בן-גביר הסביר לחלק מהמבלים על משנתו הפוליטית, ועל המתווים והדרכים להביא לשינוי במצב הביטחוני מול התגברות הטרור.

[צילום: עוצמה יהודית]
+מפגיני קריים מיניסטר טוענים: הותקפנו באלימות
20:21 17/09/22  |  עידן יוסף

מפגיני תנועת קריים מיניסטר טוענים כי הותקפו באלימות בגשר רמת הדר הוד השרון על כביש 4 בידי חבורה של רוכבי טרקטורונים. לדבריהם, הרוכבים השתוללו, היכו עם קסדה ואגרופים, והפילו מפגינים לרצפה. משטרה הוזמנה למקום.
קריים מיניסטר: "כשמכונת הרעל של נתניהו מסיתה ומנרמלת את הקיצוניים ביותר, מה הפלא שהאלימות משתוללת. האלימות לא תרתיע אותנו. אנחנו חוזרים בהמונינו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהוא לא יחזור".

+71% ממצביעי הימין: אין סיכוי שנצביע לאיילת שקד
19:58 17/09/22  |  עידן יוסף

71% ממצביעי הימין אומרים כי אין שום דבר ממה שתעשה איילת שקד, שיגרום להם להצביע עבור הבית היהודי. מסקר שנערך עבור חדשות 12, עולה כי 14% ישקלו להצביע עבורה אם תודיע שהיא חלק מגוש נתניהו, 8% אם תביע חרטה על השותפות עם יאיר לפיד ו-7% אם תתפטר מהממשלה.
על השאלה, האם לדעתכם איילת שקד צריכה להודיע על פרישה השיבו 51% מכלל הציבור בחיוב, 20% בשלילה ו-29% אינם יודעים.
הערב שינתה שקד את עמדתה בעד ממשלה רחבה ואמרה: "אפעל להקמת ממשלה ימנית צרה. זאת לא מילה גסה וזה עדיף מהליכה לבחירות שישיות".

+בחירות חמישיות - 1.11.2022
19:48 17/09/22  |  דויד סנדובסקי   |   לרשימה המלאה

חוסר היציבות הממשלית בישראל, מתבטא בריבוי מערכות בחירות בארבע השנים האחרונות  ▪  הדבר נובע ממשפטי נתניהו ואי נכונותם של למעלה ממחצית חברי הכנסת לפחות, להצביע עבור ממשלה יציבה בראשותו  ▪  בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ לא מחייב את ניבצרותו של נתניהו  ▪  הציבור מתייחס למשדחק התהליכי בספקנות הולכת וגדלה

מערכות בחירות רבות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקרי בחירות ראשונים אחרי המפץ הערבי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
דויד סנדובסקי
חוסר היציבות הממשלית בישראל, מתבטא בריבוי מערכות בחירות בארבע השנים האחרונות    הדבר נובע ממשפטי נתניהו ואי נכונותם של למעלה ממחצית חברי הכנסת לפחות, להצביע עבור ממשלה יציבה בראשותו    בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ לא מחייב את ניבצרותו של נתניהו    הציבור מתייחס למשדחק התהליכי בספקנות הולכת וגדלה
יואב יצחק
יריביו המרכזיים של נתניהו, ובראשם לפיד, גנץ וליברמן, מנסים להפחיד את הציבור כאילו ממשלה בראשות נתניהו תהרוס את הפרקליטות והמשטרה ותפגע בעצמאות בית המשפט העליון    ניסיון העבר מלמד אחרת - נתניהו הגן על המערכת המשפטית, כפי שהעיד אהרן ברק    מה שהיה הוא שיהיה: נתניהו לא יוביל שום רפורמות שיסכנו אותו אישית    טענות דומות נשמעו בשנות ה-80'-70' מצד נפילי מפלגת העבודה נגד מנחם בגין, כאילו אם ייבחר, הוא יגרור את ישראל למלחמה נגד מדינות ערב. התוצאות ידועות!
עידן יוסף
רק כרבע מכלל המפלגות המתמודדות בבחירות יגיעו לקו הגמר. המדינה שופכת מיליוני שקלים על רשימות קקיוניות שלא עוברות את אחוז החסימה ועל חשבוננו לוקחות זמן מסך יקר ופתקי הצבעה. את חגיגת הדמוקרטיה ניתן לקיים בלי לפגוע בזכות להתמודד
איציק וולף
יו"ר חד"ש, ח"כ איימן עודה, התייחס לפיצול ברשימה המשותפת והעריך כי רשימת חד"ש-תע"ל תקבל 6 מנדטים    "מאפשר לדרוש בעוצמה שהסוגיות שלנו יהיו במרכז"
איציק וולף
מפלגת בל"ד הגישה רשימה אחת ומפלגות חד"ש ותע"ל הגישו רשימה משל עצמן    לכישלון של אחת מהן לעבור את אחוז החסימה תהיה משמעות דרמטית על מפת הגושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il