X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יוסי מטיאס סגן נשיא בגוגל, ברק רגב מנכ"ל גוגל ישראל, אוריאל רייכמן ורפי מלניק [צילום: גלעד קוולרצ'יק]
גוגל ואוניברסיטת רייכמן מקימות בית ספר להייטק
בית הספר יפעל למתן הזדמנות שווה וקידום אוכלוסיות הנמצאות בתת ייצוג - נשים, חרדים, ערבים, יוצאי הקהילה האתיופית ופריפריה גאו-חברתית הקורסים הינם בפיקוח אקדמי, מקנים נקודות זכות אקדמיות לצבירה לתואר אקדמי וליווי להשמה איכותית וקליטה בשוק התעסוקה

חברת גוגל (Google) ואוניברסיטת רייכמן מקימות בית ספר למקצועות הטכנולוגיה העילית. מטרת בית הספר היא לתת הזדמנות לכל אדם שרוצה להשתלב במנוע הצמיחה הגדול ביותר במשק - תעשיית ההייטק, על-סמך כישוריו האישיים והתאמתו לתוכנית. למשתתפים מאוכלוסיות הנמצאות בתת-ייצוג תהיה הזדמנות שווה להצטרף לתוכנית ללא קשר ליכולתם הכלכלית לשלם על הקורס. בית הספר להייטק כולל פורטפוליו של קורסים שונים, טכנולוגיים ועסקיים, למקצועות כניסה הנמצאים בביקוש גבוה בשוק ההייטק הישראלי: קורס תכנות, בדיקות תוכנה, פיתוח עסקי, מכירות, דאטה אנליסט ועוד.
גוגל השקיעה במתן מלגות למשתתפי התוכנית, מתוך חזון משותף להנגיש את הכשרות ההייטק ולהעניק הזדמנות שווה למגוון האוכלוסיות בישראל. הקבלה לתוכניות הלימוד השונות, היא על בסיס מיומנויות, יכולות וכישורים בינאישיים, כשמימון שכר הלימוד אינו מהווה חסם או שיקול בתהליך הקבלה.
הקורסים מבוססים על לימודי ליבה אקדמיים, בשילוב הכשרה מקצועית עדכנית ביותר מהתעשיה. בשונה מבוטקמפים (קורסים מזורזים למקצועות הטכנולוגיה העילית) אחרים, הקורסים הינם בפיקוח אקדמי, מקנים נקודות זכות אקדמיות לצבירה לתואר אקדמי וליווי להשמה איכותית וקליטה בשוק התעסוקה.
בית הספר להייטק פונה לאוכלוסיות הנמצאות בתת-ייצוג בהייטק, ביניהן נשים, חרדים, ערבים, יוצאי הקהילה האתיופית ופריפריה גאו-חברתית. ההגעה לאוכלוסיות מוחלשות היא בשיתוף החברה האזרחית וארגוני המגזר השלישי. הלימודים יתקיימו ב-Google קמפוס בתל אביב ובאוניברסיטת רייכמן בהרצליה.
מנכ"ל גוגל ישראל, ברק רגב: "את המסע לגיוון ההייטק הישראלי מובילה גוגל כבר מספר שנים עם תמיכה ביוזמות כמו she-codes, קמא-טק וחסוב, שהתחילו את צעדיהן הראשונים בקמפוס של גוגל להזנקים לפני כעשור. אנחנו מאמינים שמגוון קולות, דעות ונקודות מבט מעשיר את ההייטק הישראלי ואת הפיתוחים שלו. היום אנחנו נרגשים לקחת את המחויבות הזאת לשלב הבא יחד עם אוניברסיטת רייכמן.
"בעת ביקור רות פורת סמנכ"ל הכספים של גוגל העולמית בתחילת השנה, התחייבנו להשקיע סכום של 25 מיליון דולר בגיוון בתעסוקת ההייטק בארץ. בית ספר להייטק של אוניברסיטת רייכמן בשיתוף גוגל הוא השלב הראשון בתוכנית Journey to Tech שתאפשר להרחיב את מעגל המועסקים בהייטק ובו-זמנית לגוון אותו דרך כוח אדם מיומן ואיכותי מכל שכבות האוכלוסייה והמגזרים בישראל".
הנשיא המייסד ויו"ר הדירקטוריון, אוניברסיטת רייכמן, הפרופסור אוריאל רייכמן: "בית הספר להייטק הוקם מתוך אחריות לאומית ואמונה כי רק על-ידי חינוך נוכל לקדם מוביליות חברתית. אוניברסיטת רייכמן ממשיכה לפעול לחיזוק החוסן החברתי ולהכשרת מנהיגות העתיד של החברה".

תאריך:  23/10/2022   |   עודכן:  23/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גוגל ואוניברסיטת רייכמן מקימות בית ספר להייטק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בשיחה סגורה שנערכה בשנה האחרונה ונחשפה הערב מסביר יו"ר הציונות הדתית מדוע יישר קו עם יו"ר הליכוד למרות ששיקר בעניין קשריו עם עבאס    תוקף את אנשי ימינה על כך שבמחיר התנגדותם לנתניהו לא גילו סבלנות ופנו לחבירה עם השמאל    סמוטריץ': "שוחחתי עם נתניהו, לא ניתן לסכסך ביננו. נקים ביחד ממשלה לאומית יהודית וציונית"
עידן יוסף
סרב להתייחס לאמירתו כי התיקים המרכזיים לא יחולקו לשותפות הקואליציוניות    על מערכת המשפט, השמאל והתקשורת אמר: "אלה לא גורמים שרגילים לכבד את ההכרעה הדמוקרטית של העם, ויעשו הכל למנוע מאיתנו לעשות את זה"
יואב יצחק
פסק דין שניתן בבית המשפט המחוזי בתל אביב מאשר חשיפה של News1 מלפני עשור וקובע: מכבי גבתה כספי השתתפות עצמית שלא כדין מחולים כרונים ומחולים במחלות קשות
איתמר לוין
איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il