X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יוכפז. קריאת כיוון [צילום: סיון פרג']
גולן יוכפז: נרחיב את הגיוון בתאגיד
במכתב לעובדי תאגיד כאן עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל כתב כי התאגיד יפעל להכשרה ולקליטה של עובדים המיוצגים בחסר בשידוריו צהיר שימשיך להעצים את חטיבת החדשות ואנשיה, כארגון עצמאי, חופשי ופורץ דרך "הייתי מבקש להעמיד את תאגיד השידור הישראלי בשורה אחת בין תאגידי השידור הציבורי המשמעותיים בעולם"

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, תאגיד השידור הישראלי נכנס (יום א', 6.11.22) לתפקידו. במכתב ששלח לעובדי התאגיד, פירט את המטרות שלו והציפיות מן העובדים:
"אין בעולם התקשורת הישראלי מקום שהוא חשוב, מרתק, מאתגר ובעל פוטנציאל צמיחה משמעותי יותר מתאגיד השידור הישראלי - אליו אני מצטרף היום כמנכ"ל.
"בתוך שגרת היום-יום העמוסה, ייתכן שמסובך להתבונן מקרוב על כל מה שהצלחתם להקים כאן בשבע השנים האחרונות: תוכן דיגיטל מהחדשניים, היצירתיים, הפופולריים והמדוברים בארץ; טלוויזיה שמצליחה לגעת בכישרון וברגישות בישראליות עם שורת פרסים בלתי נגמרת; חטיבת חדשות עצמאית ואמינה, שלא "מסחרה עצמה לדעת" ומשפיעה יותר-ויותר על סדר היום; מדיה מתחזקת בערבית; רדיו שהפך למואזן ביותר במדינה, כשבמקביל לו - עולם תוכן שלם של הסכתים - פודקאסטים, ששינה את הרגלי האזנת הפנאי בישראל; ותוכן חינוכי מובחר, שכבר הצליח להיכנס ללב של מיליוני ילדים ובני נוער.
"אי אפשר, בוודאי, להיכנס לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי ולהתעלם מהרקע התרבותי וההיסטורי החשוב של הארגון הזה - התאגיד הוקם על בסיס רשות השידור ההיסטורית ועובדיה. רשות שהייתה "תיבת מטמון" שאצרה את דברי ימיה של ישראל, וגם "תיבת נגינה", שהפיקה, בכוחות עצמה, נכסים תרבותיים חשובים לציבור כולו. תאגיד השידור הישראלי הצעיר העביר לידיו את המשימות האלה מידי הרשות הוותיקה במטרה להמשיך במסע השידורי-תרבותי הזה, ועכשיו הוא נושא בכובד האחריות והמחויבות להוציא תחת ידיו שידור ציבורי מודרני בעל תוכן איכותי, עם ערך מוסף תרבותי וחברתי, המייצג את כל הציבור הישראלי על גווניו והשקפותיו, חף מהשפעות ומלחצים.
"תאגיד השידור הישראלי שקם בסערה גדולה, משלים עתה את תקופת ההקמה והביסוס הראשוני שלו, ועומד מול שורת אתגרים ארגוניים, תוכניים וטכנולוגיים, שלא אפיינו את שנות הקמתו:
  • עלינו לחזק את אתוס התאגיד - לא רק כארגון תוכן מצטיין ומשפיע, נטול פניות וחדשני, אלא גם כארגון מופת, המכבד ומעצים את העובדות והעובדים שלו - לב ליבו של התאגיד.
  • עלינו לחזק את הסינרגיה בין זרועות התאגיד, גוף המדיה הגדול בישראל.
  • נמשיך להעצים את חטיבת החדשות ואנשיה, כארגון עצמאי, חופשי ופורץ דרך.
  • התאגיד ימשיך להתמקד בהפקת תוכן כלל ישראלי איכותי, מקורי, מעורר-שיח ומעודד מחשבה. הוא צריך ויכול לקבל עליו את הסיכונים היצירתיים שהשידור המסחרי נמנע מהם.
  • נרחיב את הגיוון בתאגיד, שימשיך לייצג את ישראל על כל פניה - הן בקולות ובדעות שיופיעו על המסך, בדיגיטל וברדיו והן בגיוון נושאי-התפקידים מאחורי הקלעים. התאגיד יפעל להכשרה ולקליטה של עובדים המיוצגים בחסר בשידוריו.
  • נמשיך לחזק את התרבות הישראלית, את היצירה הישראלית, את היוצרים הישראלים ואת אנשי התעשיה, ונוסיף לראות בהם שותפים מלאים לדרך.
"אני מבקש להודות לאלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור היוצא, שרבים מההישגים שפורטו לעיל, הובלו על ידו והם פועל יוצא של חזונו וכשרונו, ולטל פרייפלד, ממלאת-מקום המנכ"ל, שנשאה בנטל ניהול הארגון בחודשים האחרונים במסירות ובהצלחה רבה.
"תודה מקרב לב ליו"ר מועצת התאגיד, גיל עומר, ולחברות וחברי המועצה על עשייתם העיקשת שהובילה, להקמת התאגיד ואחר כך להשקתו ולביסוסו. אני מודה לכם על התמיכה שהענקתם לי עם כניסתי לארגון.
"כשחברי המועצה שאלו אותי, לפני שבועות אחדים, לאן הייתי רוצה להוביל את הארגון? השבתי להם שהייתי מבקש להעמיד את תאגיד השידור הישראלי בשורה אחת בין תאגידי השידור הציבורי המשמעותיים בעולם.
"אני משוכנע שעם היכולת, הכישרון והעבודה המשותפת של כולנו - עובדות ועובדי התאגיד, ההנהלה וחברי המועצה - זה לגמרי אפשרי.
בהצלחה לכולנו".

תאריך:  06/11/2022   |   עודכן:  06/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גולן יוכפז: נרחיב את הגיוון בתאגיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
במשך שלושה עשורים הייתה קריינית חדשות ושדרנית בקול ישראל    בדברי פרידה כתבה: "חייתי איתכם וביניכם עם אהבה עצומה, יצריות רבה והתרסה מתמדת"    עוברת תהליך שנקרא סדציה פליאטיבית, ונמצאת בשעותיה האחרונות
עידן יוסף
במשך למעלה מ-40 שנה שימש נציב הקבילות הנבחר של תאגיד השידור במגוון רחב של תפקידים בתחום התוכן, האסדרה והקשר עם הציבור בתקשורת    בנוסף, הוא מרצה במכללה ומומחה בתחום האתיקה העיתונאית    יחליף את אורלי ממן שבנתה את מערך הקבילות בתאגיד
עידן יוסף
בעוד חודש תשוב הסדרה למסכי כאן 11    במחזור הנוכחי תגיע אל המחלקה טירונות חבורת עתודאים, שתשנה את הדינמיקה בבסיס ותכתיב סדר צבאי חדש
עידן יוסף
עיצום כספי הוטל על בעלת הרישיון לשידור בערוץ הכנסת בשל חוסר בשידורי טקסים ואירועים ממלכתיים    בשנת 2019 החסיר כמחצית הטקסים שאותם הוא חייב לשדר וב-2020 - כרבע מהם
עידן יוסף
במהלך קריינות של מהדורת חדשות לפנות בוקר החל דן בילסקי לגמגם ולומר משפטים לא ברורים    הוא המשיך להגיש את המהדורות העוקבות ורק בבוקר עבר סדרת בדיקות בבית חולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il