X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמוטריץ'. המו"מ תקוע [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
סמוטריץ' דורש את האוצר עם סמכויות מהביטחון
יו"ר הציונות הדתית הודיע לליכוד כי הוא מוכן לוותר על דרישתו להתמנות לשר הביטחון, אם ימונה לשר האוצר תוך העברת סמכויות הנוגעות לחיי האזרחים ביו"ש ממשרד הביטחון לאוצר

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הודיע לצוות המשא-ומתן הקואליציוני של הליכוד כי יהיה מוכן לוותר על דרישתו להתמנות לשר ביטחון. זאת, אם ימונה לשר האוצר ויקבל יחד עם משרד האוצר סמכויות נוספות שיועברו ממשרד הביטחון למשרד האוצר.
על-פי דיווח בכאן ב', ח"כ סמוטריץ' דורש העברה של אחריות וסמכויות על ניהול החיים האזרחיים ביהודה ובשומרון ממשרד הביטחון למשרד האוצר. בין היתר הוא דורש להעביר לאחריות האוצר, אם ימונה לתפקיד, את פעילות מתאם פעולות הממשלה בשטחים, יחידת המנהל האזרחי והאחריות על האכיפה בשטחים הפתוחים. זאת, על-מנת שיוכל לקבוע את המדיניות באזור.
דרישה זו צפויה להיתקל בהתנגדות מצד מפלגת ש"ס, ומצד יו"ר ש"ס, אריה דרעי, המעוניין להתמנות בעצמו לשר האוצר.
ובתוך כך טען ח"כ צביקה פוגל ממפלגת עוצמה יהודית כי הפסקת המשא-ומתן בין מפלגתו לבין הליכוד היא אות למשבר משמעותי ואמיתי במשא-ומתן. "אנחנו צריכים לקיים את מה שהבטחנו לציבור במסע הבחירות הזה ובאמת לכבד את אמון הציבור שקיבלנו, אם המשמעות היא שאנחנו נשב באופוזיציה - נשב באופוזיציה, אני לא נרתע מזה", אמר בראיון ל-103 FM.

תאריך:  21/11/2022   |   עודכן:  21/11/2022
+נתניהו: ננסה להגיע להסכמות רחבות ככל האפשר, נבטא את המנדט שקיבלנו
17:56 21/11/22  |  עידן יוסף

ח"כ בנימין נתניהו בירך במליאת הכנסת את הח"כ הנכנס בועז ביסמוט ואמר לו: "עברת מקור האולפנים לחום של הליכוד, היית שם במקפיא קשה. בערוצי התקשורת אמרת את האמת שלך, שמייצגת מיליונים של אזרחים, שלא מקבלים את מקומם בערוצי התקשורת וגם אם מקבלים - במידה קטנה. מה שמתחולל כאן זהו השיח האמיתי שכה חסר ברוב אמצעי התקשורת, זהו השיח האמיתי שמייצג את כל חלקי העם. הדמוקרטיה היא קודם כל האפשרות לומר את דבריך ללא מורא והגבלה, וזה ניתן בבית הזה.
"הדמוקרטיה בנויה מליבון העמדות והוויכוחים. כאשר לא מגיעים להסכמה מכריעים על-פי רצון הרוב וזה בדיוק ההבדל בין דמוקרטיה לבין שיטות אחרות. זו התשתית היסודית שאם סוטים ממנה - פוגעים פגיעה אנושה בדמוקרטיה. אנו ננסה להגיע להסכמות רחבות ככל האפשר, נבטא את המנדט שקיבלנו מרוב העם. אני לא מקבל את הטפות המוסר מנציגי הממשלה היוצאת שרמסו כל נורמה ורמסו את הדמוקרטיה. אנו נשמור על הדמוקרטיה הישראלית ועל מדינת ישראל".
נתניהו בירך גם את ח"כ גולדקנופף ואמר: "יצא לי לראות חלק ממעשיו של ח"כ גולדקנופף, ומה שאמרת כאן לא יישאר כמילים ריקות אלא באמת מילים שמכוונות להטיב עם כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל".

+מסתמן: תיק הבריאות יהיה אצל שס
17:35 21/11/22  |  עידן יוסף

לפי המסתמן, תיק הבריאות יהיה בידי שס, וכעת מסתמן קרב תפקידים בתוך הליכוד (מעריב). חברי הכנסת של שס בדרכם לביתו של דרעי ברחוב הקבלן בירושלים, ויעודכנו על הויתור שלו למשרד האוצר. דרעי עדיין לא החליט איזה תיק לקחת, ישמע את דעות הח"כים (JDN).

+מעוז: לא לאפשר רישום הורים לא מוגדרים בטפסים ממשלתיים
16:22 21/11/22  |  עידן יוסף

יו"ר נעם, ח"כ אבי מעוז, דורש במו״מ שבטפסים ממשלתיים לא יתאפשר לכתוב "הורה 1" ו"הורה 2" אלא רק "שם האב", "שם האם" ו"אחר" (כיפה).

+פריצת דרך מסתמנת: תיק האוצר לסמוטריץ'
16:03 21/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נתניהו וסמוטריץ' נועדו בכנסת לפתרון המבוי הסתום  ▪  מסתמן: הציונות הדתית תקבל שר במשרד הביטחון, דרעי יהיה ממלא-מקום ראש הממשלה, שר הפנים, שר שירותי הדת ושר הנגב והגליל, ועוצמה יהודית תקבל את תיק החקלאות במקום הנגב והגליל

בצלאל סמוטריץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סיכום עם יהדות התורה: רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית תבוטל
15:11 21/11/22  |  עידן יוסף

הסיכום עם יהדות התורה: רפורמת דרך שווה להאחדת תעריפי התחבורה הציבורית של מרב מיכאלי תבוטל, המכון לרפואה משפטית לא ייפתח בשבת כפי שרצו רע"ם ושר הבריאות ניצן הורוביץ (ynet).

+אין התקדמות בפגישת נתניהו-דרעי
14:44 21/11/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד נתניהו נפגש מוקדם יותר היום עם דרעי. גם בפגישה זו לא חלה התקדמות (עכשיו 14).

+סקר: סמוטריץ' מתאים לתחבורה או לפנים, גלנט לביטחון
08:05 21/11/22  |  עידן יוסף

סקר מכון דיירקט פולס עבור עכשיו 14: בצלאל סמוטריץ' מתאים לתיק התחבורה או הפנים (48%), המשפטים (16%), הביטחון (11%), האוצר (8%) [ל-8% אין עמדה]. לתפקיד שר הביטחון מתאים יואב גלנט (68%), בצלאל סמוטריץ' (14%), אבי דיכטר (11%), אריה דרעי (1%), מישהו אחר (6%).
על שאלת האשמה בתסבוכת הפוליטית, 60% מאשימים את סמוטריץ', 19% את כולם, 18% את נתניהו ו-3% את דרעי.
האם תוביל הממשלה שתקום לרפורמות משמעותיות במערכת המשפט? 68% השיבו "מקווה שכן", 23% "בוודאות כן", 5% "מעריך שלא", 1% "בוודאות לא" ול-3% אין עמדה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' דורש את האוצר עם סמכויות מהביטחון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אפשר להתווכח
באום  |  21/11/22 12:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
איציק וולף
בכירים במפלגת עוצמה יהודית מאשימים את מפלגת הליכוד כי חזרה בה מהסכמה להעניק את משרד הנגב, הגליל והפריפריה לשר מטעם מפלגתם
עידן יוסף
ברקע המתיחות בין השניים והקלטות כ"ץ שנחשפו ובהן הוא נשמע חותר תחת מנהיגות יו"ר הליכוד, יציע ראש הממשלה המיועד לכ"ץ את תיק העלייה והקליטה או את תיק החקלאות
עידן יוסף
בתוכנית הליכוד להגבלת כוחה של מערכת המשפט נמצאת פסקת התגברות ברוב של 61 ח"כים - שתהיה בתוקף לארבע שנים    בנוסף, שופטי בג"ץ יוכלו לפסול חוקים רק ברוב של 80%    חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ידרוש חקיקה מחודשת    נתניהו נוטה לדלג על יו"ר ועדת הבחירות ולחוקק חוק שיאפשר את מינוי דרעי לשר
עידן יוסף
ח"כ יואב קיש לליכוד ולשותפות הקואליציוניות: "כולם צריכים להבין את גודל השעה, לקחת צעד אחורה ולהגיע להסכמות"    סיכום עקרוני בין יהדות התורה לשס, על הנחה בתחבורה ציבורית לתלמידי ישיבות, בדומה לסטודנטים
איציק וולף
ראש הממשלה היוצא נפרד מאולם ישיבות הממשלה בישיבתה האחרונה המסתמנת של הממשלה ה-36    היה לי לכבוד לשרת אתכם יחד את המדינה הזו ואת אזרחיה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il