X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עברה להפסד של 7 מיליון שקל [צילום: יח"צ]
מחלבות רמת הגולן מבקשת הקפאת הליכים
המחלבה החמישית בגודלה בארץ מדווחת על חובות של 40 מיליון שקל ואומרת שהגיעה לסוף דרכה מבקשת לפעול במשך חודש בצורה מצומצמת, בניסיון למצוא לה קונה

חברת מחלבות רמת הגולן מבקשת (21.11.22) להקפיא את ההליכים נגדה למשך חודש, למנות לה שני נאמנים ולנסות למכור את פעילותה. החברה מדווחת על חובות של 40 מיליון שקל לעומת נכסים ב-90 מיליון שקל, אם כי רובם הם נכסים קבועים שאינם ניתנים למימוש מיידי.
החברה נמצאת בבעלות הקיבוצים אורטל, סאסא ועין זיוון; לדבריה היא המחלבה החמישית בגודלה בארץ, עם 100 עובדים קבועים ו-30 עובדי קבלן. היא רוכשת חלב מ-17 רפתות בגולן והיקף הייצור שלה הוא 18.5 מיליון ליטר חלב גולמי. אשתקד עמד המחזור שלה על 120 מיליון שקל, והיא עברה מרווח של 1.2 מיליון שקל להפסד של 7 מיליון שקל. בין לקוחותיה המרכזיים: רשת שופרסל, מחלבות טרה, רשת יוחננוף, מחלבות גד, משרד הביטחון, שירות בתי הסוהר וחברת אל-על.
המחלבה מייחסת את קשייה לכך כשני שלישים ממוצריה מצויים בפיקוח מחירים ולכך שהיא משווקת מוצרים למותגים הפרטיים המוזלים של הרשתות. בשל כך היא אינה יכולה להעלות את המחירים, למרות התייקרות משמעותית של התשומות בשל הקורונה. המחלבה עוסקת בעיקר בחלב עמיד, והיא אומרת שקיימת שחיקה מתמשכת בפופולריות של מוצרים אלו. כל עוד לא יתייקרו מוצריה ב-10%, היא לא תוכל לקיים פעילות רווחית - מודה החברה.
לדברי החברה, היא ניסתה ללא הצלחה לאתר משקיע שיזרים לה הון; רשתות השיווק מסרבות לאפשר לה להעלות מחירים; בנק הפועלים הודיע בשבוע שעבר שהוא מעמיד את האשראי שלה לפרעון מיידי; ובאותו יום היא הודיעה לרפתות על הפסקת רכישת החלב מהן. החברה אומרת שהיא הגיעה לסוף דרכה, אין כספים בקופתה אך לקוחותיה חייבים לה 15 מיליון שקל, חלקם לגבייה מיידית.
הנכסים העיקריים של החברה הם המחלבה ומתקניה, המצויים בקצרין, ואשר משועבדים לבנק הפועלים - לו היא חייבת 26.3 מיליון שקל. היא גם חייבת 12 מיליון שקל לספקים (שהם נושים בלתי מובטחים), 1.5 מיליון שקל למדינה, 1.25 מיליון שקל לעובדים ו-600,000 שקל לרשויות המיסים. החברה סבורה, כי היא יכולה לפעול במשך חודש בהיקף מצומצם (1.2 מיליון ליטר חלב והכנסות של 4.6 מיליון שקל, לצד מכירת מחצית מן המלאי הנוכחי ב-1.5 מיליון שקל). היא גם תפטר כמחצית מעובדיה ותחסוך מיליון שקל לחודש. היא מבקשת למנות את עוה"ד ירון אלכאווי (נציג בנק הפועלים) ואמיר פלמר לנאמנים לתקופת ההפעלה. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד ישראל בכר ועומר קלנר.

תאריך:  21/11/2022   |   עודכן:  21/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלבות רמת הגולן מבקשת הקפאת הליכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביקורת רשם העמותות: עמותה שהקים הרב יעקב הלפרין רושמת בספריה מאות אלפי שקלים כתרומות - למרות שהם תשלומים תמורת קברים בבית הקברות שומרי שבת
מירב ארד
ועדת הכספים הצביעה ברוב של 11 מול שני מתנגדים בעד מינוי ח"כ משה גפני ליו"ר הוועדה    גפני: "לא יהיה שר אוצר שיגיד לי לא לקיים דיונים בנושאים הקריטיים החברתיים השייכים לכולם"
מירב ארד
ראש הממשלה המיועד התייחס להשוואה ברשת בין סמוטריץ' למנהיג החמאס בעזה והבהיר: "גם כשיש מחלוקות - אין מקום לביטויים מגונים כאלה"    סמוטריץ' בתגובה: "הופכים אותנו לאויבים"
יצחק דנון
התביעה היא בשל השימוש שעושה מטרופולין בתחנה המרכזית בכפר סבא, לתשלום הפרשים בגין דמי שכירות ראויים וארנונה ששילמה התובעת
יצחק דנון
עמוס הדס נכסים והשקעות תובעת את חברת הביטוח הראל בעקבות דליקה שהרסה את קולנוע שביט לשעבר בבאר שבע    הראל: שמו של הנכס לא צוין בפוליסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il