X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אתר חברת טבע בכפר סבא [צילום: סיון פרג']
פרשת משככי הכאבים
טבע הגיעה להסכמה על הסדר כלל-מדינתי בארה"ב
כעת יחל הליך ההצטרפות במסגרתו יוכלו המדינות להצטרף להסדר הכלל-מדינתי מחברת טבע נמסר: "אנו נשארים אופטימיים ששיעור השתתפות גבוה יושג גם במסגרת הסדר זה, מה שיאפשר לחברה לשים את התביעות הללו מאחורינו"

טבע ארה"ב, חברת בת של טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הודיעה (יום ג', 22.11.22) כי הגיעה להסכמה על הסדר כלל-מדינתי המוצע בעניין משככי הכאבים בארה"ב עם היועצים המשפטיים של המדינות ונציגי התובעים. חברת אלרגן השלימה גם היא את תנאי ההסדר הכלל-מדינתי שלה. כפי שהודיעה החברה ברבעון השלישי, טבע וחברת אלרגן סיכמו את תנאי השיפוי ביניהן. כעת יחל הליך ההצטרפות במסגרתו יוכלו המדינות להצטרף להסדר הכלל-מדינתי.
מטבע נמסר כי "לאור שיעור ההשתתפות הגבוה בהסדרים כלל-מדינתיים אחרים בארה"ב, כמו-גם לאור ההסדרים שטבע הגיעה אליהם עם מדינות טקסס, פלורידה, לואיזיאנה, רוד איילנד, מערב וירג'יניה, סן פרנסיסקו וניו-יורק - אנו נשארים אופטימיים ששיעור השתתפות גבוה יושג גם במסגרת הסדר זה, מה שיאפשר לחברה לשים את התביעות הללו מאחורינו ולהמשיך להתמקד במטופלים שאנו משרתים מדי יום".
בחודש יולי האחרון הציעה טבע הסדר פשרה בפרשה האופיואידים בסך של 4.35 מיליארד דולר. בהסדר הוצע כי טבע תשלם למדינות ארצות הברית עד 3.7 מיליארד דולר במזומן במשך 13 שנים, ובנוסף תספק תרופות בסך 1.2 מיליארד דולר שתפקידן לסייע לגמילה לחולים שהתמכרו. טבע תשלם גם כ-100 מיליון דולר לשבטים אינדיאנים ושכר טירחה לעורכי הדין שהפעילו המדינות והשבטים.באותה עת הודיעה מדינת ניו-יורק כי לא תשתתף בהסדר, ובכוונתה לדרוש להעמיד את טבע לדין.
בדצמבר שנה שעברה הורשעה חברת טבע בעידוד התמכרות למשככי כאבים. במשפט בניו-יורק שנפתח בחודש יוני 2021 נדרשו המושבעים לקבוע האם חברות התרופות היו חלק מיצירת מטרד ציבורי - טענה משפטית המשמשת בתביעות אופיואידים רבות לצורך תיאור המשבר שבו מצאו את מותם בעשור האחרון מאות אלפי אמריקנים לאחר שהתמכרו לתרופות. עוד קבע חבר המושבעים כי מדינת ניו-יורק נושאת גם היא בשיעור מתון של אחריות למשבר.
בחברת טבע טענו כי התובעים בניו-יורק לא סיפקו ראיות לקיומם של מרשמים מיותרים מבחינה רפואית, הזמנות חשודות או מוטות, שום ראיה לאספקת יתר - או אף אינדיקציה לגבי היקף האספקה ההולם - ולא ביססו קשר סיבתי בין שיווק לנזק.

תאריך:  22/11/2022   |   עודכן:  22/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבע הגיעה להסכמה על הסדר כלל-מדינתי בארה"ב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם פילדמרשל גרינג התמכר בביה"ח ל"ת
יואב נצר  |  23/11/22 09:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר ועד עובדי מחלבות רמת הגולן, שוקי אטד, הצהיר כי העובדים לא יהיו בני ערובה בגלל המצב שאליו נקלעה החברה    ההסתדרות טוענת כי הנהלת מחלבות רמת הגולן מתכננת פיטורים מיידיים של כ-50% מהעבודים
איציק וולף
הכנסות חברת הנדל"ן של משפחת רצון זינקו ב-54.6% בתשעת החודשים הראשונים של השנה, אך החברה לא הצליחה להפוך את שורת ההפסד לרווח
איציק וולף
הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה תל אביב החליטה להפקיד את תוכנית מתחם 'אלקו' ברמת השרון התוכנית כוללת הקמת מתחם שישלב מגורים, מסחר ותעסוקה ומבני ציבור בצמוד לצומת מורשה    המתחם יכלול בין 6 ל-8 מבני מגורים ובהם 600 יחידות דיור
איתמר לוין
עדי קופלוביץ, שהיה עובד בכיר באגף הכלכלה במשרד התקשורת, אומר שמהלכים מקבילים של פילבר מול חברות אחרות היו פסולים גם הם
איתמר לוין
עמי יוספאן ניסה למכור את הלהבים לסוכן סמוי, לאחר שסוחר חלקי תעופה סירב לעשות עימו עסקים כאשר התברר שמדובר בעובד תע"א    ביהמ"ש: פוטנציאל לנזק חמור במיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il