X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפיד עם קציני צבא [צילום אילוסטרציה: אריאל חרמוני]
לפיד דיבר מול אלופים בקריה נגד הממשלה שתוקם
אחד האלופים אמר ללפיד כי בקרב הקצונה קיימת תחושת חוסר גיבוי מצד הממשלה הנכנסת, וכך אי-אפשר להוביל צבא לפיד בתגובה: "זה לא ייפסק. הימין הקיצוני בכל מדינה בעולם חותר תמיד להשיג שליטה בצבא"

השבוע נערך תרגיל בקריה שדימה פעילות מבצעית באירן ובו נכח גם ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד. עיתון הארץ חושף (יום ו', 2.12.22) כי לפיד שוחח עם אחד האלופים שסיפר לו על "תחושת חוסר הגיבוי מצד שרי הממשלה הנכנסת", שמורגשת מצד הקצינים ששוחחו על המצב.
לפיד לא הרגיע את הרוחות או הבטיח ש"יהיה בסדר", אלא בחר להמשיך ולדבר בגנות הממשלה הנכנסת: "אינכם מבינים איפה אתם חיים", אמר לפיד, "זה לא מקרי וזה לא ייפסק. הימין הקיצוני בכל מדינה בעולם חותר תמיד להשיג שליטה בצבא. דרכו להגיע לזה היא לסכסך בין חיילים למפקדיהם. לתת לחיילים להבין שהם רשאים לעשות מה שהם רוצים כי יש ותמיד יהיה להם גיבוי מהדרג הפוליטי".
"אבל זה כאוס מוחלט. אי-אפשר להוביל ככה צבא", מחה הקצין בפני לפיד כפי שחשף ורטר. "כן. זה בדיוק מה שהם רוצים", השיב לפיד לקצין בקודש הקודשים של מערכת הביטחון, הבור בקריה.

תאריך:  02/12/2022   |   עודכן:  02/12/2022
+נתניהו נגד לפיד: פוגע בדמוקרטיה וממריד אנשי צבא
14:09 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רה"מ המיועד: "מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת. ההתנהלות של לפיד מסוכנת. להשאיר את צה״ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי"  ▪  לפיד הגיב: "העובדה שאתה קורא 'להשאיר את צה״ל מחוץ למשחק הפוליטי' היא בדיחה גרועה וחסרת בושה"

נתניהו ולפיד [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
+רוטמן: "השמאל האלים והמסית מסתער על הקפיטול"
10:50 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בימין תוקפים את קריאת לפיד למרי מצד ראשי ערים, ואומרים כי בשמאל לא משלימים עם תוצאות הבחירות וממרידים  ▪  ח"כ קרעי: לזכור שזהו מיעוט עלוב ששולט בתקשורת ובצמתים מרכזיים במדינה  ▪  ח"כ ואטורי: הדם של הרצח הפוליטי הבא יהיה על ידיהם

רוטמן. "שמאל מפלג וממריד" [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+נתניהו שוקל הקמת מטבחון עוקף קבינט
10:01 02/12/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד נתניהו שוקל הקמת מטבחון מצומצם עוקף קבינט בו יהיו חברים שר הביטחון ודרעי ללא סמוטריץ' ובן-גביר (ידיעות אחרונות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  הוצאת עיתון הארץ בע"מ  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר ברקת / Nir  Barkat  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  עידית סילמן / Idit  Silman  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עיתון הארץ  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד דיבר מול אלופים בקריה נגד הממשלה שתוקם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
בימין תוקפים את קריאת לפיד למרי מצד ראשי ערים, ואומרים כי בשמאל לא משלימים עם תוצאות הבחירות וממרידים    ח"כ קרעי: לזכור שזהו מיעוט עלוב ששולט בתקשורת ובצמתים מרכזיים במדינה    ח"כ ואטורי: הדם של הרצח הפוליטי הבא יהיה על ידיהם
איציק וולף
ראש הממשלה היוצא פנה במכתב חסר תקדים לראשי הרשויות וקרא להם שלא לשתף פעולה עם הרשות הממשלתית החדשה שתקבע את תכני הלימוד    "האחריות על תכני הלימוד עוברת אליכם, אם צריך - תקצבו אותם מתקציב העירייה"
איתמר לוין
"נמשיך לעמוד איתן גם אל מול הרעמים והברקים הנשמעים והנראים בעת הזו. הם מופנים לעברנו ומבשרים, כך נראה, את בואה של סערה - אך כשהדין, והוא לבדו, לנגד עינינו, יכול נוכל גם לה"
עידן יוסף
סמוטריץ' יקבל את משרד האוצר ברוטציה, משרד העלייה והקליטה ומשרד המשימות הלאומיות    שר משרי הציונות הדתית ישמש גם כשר במשרד הביטחון שאחראי על ההתיישבות ביו"ש    יו"ר ועדת החוקה יהיה אחראי גם על שירותי הדת וועדת הרפורמות תוחזק בידי המפלגה    המתפ"ש והמנא"ז יועברו לציונות הדתית
איציק וולף
ראש מינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו הודיעה למנהלי בתי הספר כי אם הממשלה החדשה תוציא מתוכנית הגמישות הפדגוגית תכנים פלורליסטיים - תממן העירייה את השיעורים הללו מתקציבה    "לא נשאיר אתכם תלויים בתקציבי המדינה"
רשימות נוספות
ממשלה 36  / מי ומי    | 
נפסק התיאום בין סמוטריץ' לבן-גביר מול הליכוד  /  עידן יוסף
נחשף ההסכם המלא של הליכוד עם נעם  /  עידן יוסף
נתניהו: לא נתנהל לפי דיני התלמוד  /  עידן יוסף
כל האמת על המשא-ומתן  /  בצלאל סמוטריץ'
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il