X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנשיא התקבל במשמר כבוד [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]
נשיא המדינה נחת בפעם הראשונה בבחריין
הבוקר פרסם הנשיא מאמר בעיתון הגדול בבחריין טרם צאתו הצהיר כי מדובר בצעד היסטורי מיוחד ביחסים בין ישראל למדינות ערב

נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, המריא הבוקר (יום א', 4.12.22) לביקור ממלכתי בבחריין בהזמנת מלך בחריין, חמד בן עיסא אאל ח'ליפה. הנשיא יצחק הרצוג יהיה הנשיא הישראלי הראשון המבקר בבחריין.
״אני יוצא עכשיו לבחריין, ממלכת בחריין. עוד צעד היסטורי מיוחד ביחסים בין מדינת ישראל למדינות ערב. עוד צעד לקידום השלום בינינו לבין בחריין ואיחוד האמירויות, מדינות הסכמי אברהם, בתקווה לעוד ועוד מדינות שתוכלנה להצטרף למעגל השלום עם מדינת ישראל. אני אהיה אורחו של מלך בחריין וממשלתו אני מביא איתי משלחת של אנשי כלכלה כדי לחזק ולהדק את שיתוף הפעולה הכלכלי, שיתוף הפעולה בתחומים שונים עם בחריין", אמר הנשיא הרצוג בנמל התעופה בן-גוריון לפני המראתו.
במסגרת הביקור, יבקר הנשיא בבירה מנאמה שם יערוך פגישות עם המלך, בכירים בממלכה, חברי הקהילה היהודית ויבקר ברשות לפיתוח כלכלי לצד גופים כלכליים ישראלים. למחרת ימריא הנשיא לאיחוד האמירויות, שם ישתתף בכנס החלל שיערך באבו דאבי ויפגש עם נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד אאל נהיאן. זו תהיה פגישתם הרביעית של נשיא המדינה ונשיא איחוד האמירויות מאז כניסתו לתפקיד. בביקור, ידונו המנהיגים בהידוק היחסים, בחשיבות השלום ובהרחבת שיתוף הפעולה בין המדינות.
לדברי הרצוג, לבחריין כלכלה מתפתחת בקצב מרשים מאוד והיא מדינה חשובה מאוד במזרח התיכון. "אני שמח שתהיה לי הזדמנות לקדם עוד נדבך ועוד נדבך ביחסים בין המדינות. מחר אהיה אורחו של שליט האמירויות ושם אשתתף בוועידת חלל, יחד עם ראש ממשלת הודו ומנהיגים נוספים בעולם. חשוב לומר ששיתוף הפעולה בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות בנושא החלל הוא מהפכני אנחנו שתי מדינות של מעצמות חלל אזוריות ואם מסתכלים על העתיד מבינים שיש לנו הרבה מה לשתף ולהרוויח. אבל הדבר החשוב באמת הוא העובדה שהבוקר הזה מביא איתו מסר של שלום לעמים במזרח התיכון", הוסיף הרצוג.
הבוקר התפרסם מאמר שכתב נשיא המדינה לעיתון הראשי הגדול ביותר בבחריין. לדבריו, אל מול רוחות של התנגדות ולמול הפגנות ומחאות בסופו של דבר הרצון האמיתי של העמים באזור הוא להגיע לשלום.

תאריך:  04/12/2022   |   עודכן:  04/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיא המדינה נחת בפעם הראשונה בבחריין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
עידן יוסף
המפלגה בציוץ בטוויטר: "רק במדינת כל אזרחיה של לפיד אפשר להעלות על הדעת רעיון הזוי כמו הקמת אנדרטה לזכר חיילי האויב שניסו להשמיד אותנו"    גנץ צייץ חזרה: "הניסיון לסמן את מצרים כמדינת אויב על-ידי מפלגה שעתידה להיות חברה בקואליציה היא טעות עובדתית ותקלה אסטרטגית"
יוני בן-מנחם
ירדן חוששת מאוד מההבנות שהושגו בין ראש הממשלה המיועד נתניהו לבין חבר הכנסת בן-גביר ומעריכה כי ממשלת נתניהו תאמץ את המדיניות כי "ירדן היא פלשתין". גורמים ברש"פ אומרים כי לאחר הקמת הממשלה החדשה בישראל ייפגשו יו"ר הרש"פ אבו-מאזן ועבדאללה מלך ירדן כדי לגבש תוכנית להתמודדות עם ממשלת נתניהו
מרדכי ליפמן
הממשלה החדשה תקום בתוקף השינוי הפוליטי המהותי, שנוצר עקב הבחירות האחרונות    שינוי שבישר התחזקות הימין, שינוי שקם בתוקף הצורך ביתר משילות בנגב ובגליל, בקטיעת הזחילה לאסון לאומי, עקב בחירות חוזרות ונשנות
אורי מילשטיין
צה"ל מסתיר את העובדה שמצרים מפֵרה בסיני ברגל גסה את הסכם השלום, בכך שהוא מתעלם מכך שמצרים עברה מהגנה קווית של מוצבים מחלקתיים להגנה היקפית של מוצבים פלוגתיים
מירב ארד
קבוצת האקרים האירנית "מטה משה" פרסמה סרטון ובו קטעים מתוך מצלמת אבטחה בכניסה לבירה, בהם נראה גם רגע הפיצוץ בתחנת האוטובוס    במערכת הביטחון מתקיים תחקיר    גורמי ביטחון: "אף מערכת ביטחונית לא נפרצה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il