X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות

השר מטעם הציונות הדתית, ככל הנראה ח"כ בצלאל סמוטריץ', יהיה זה שימנה את מתאם פעולות הממשלה בשטחים ואת ראש המנהל האזרחי, במקום שר הביטחון, תפקיד שעד כה אוייש בידי שר הביטחון (ישראל היום). זאת בהתאם להסכמים הקואליציוניים, שבהם נקבע כי גופים אלה יועברו לאחריות הציונות הדתית.
בתגובה, מסר יו"ר יש עתיד, רה"מ יאיר לפיד: "אם יפקיעו משר הביטחון את בחירת מתאם הפעולות בשטחים וראש המנהל האזרחי זו התערבות פוליטית מסוכנת בביטחון ישראל וביכולת הפעולה של צה״ל. החלטה כזו תהפוך את יואב גלנט לשר הביטחון החלש ביותר בתולדות המדינה עוד לפני שנכנס לתפקידו".

תאריך:  04/12/2022   |   עודכן:  04/12/2022
+אמסלם: לא יהיו מורדים בליכוד; נתניהו מנהיג בלתי מעורער
00:54 05/12/22  |  עידן יוסף

ח"כ דוד אמסלם מגיב לדיווח של מיכאל שמש ולפיו יחבור לקבוצת המאוכזבים בליכוד ויפעל לטרפד את תיקון "החוק הנורווגי" וחקיקה אחרת שיבקש נתניהו לקדם. בציוץ בטוויטר פרסם את תמונתו לצד נתניהו וכתב: "לא שמש ולא כוכב, לא דובים ולא זבובים, הכל תעשיה של שקרים מופרכים והזויים! נתניהו מנהיג הליכוד הבלתי מעורער - לא יהיו מורדים ולא יהיו סיעות בתוך סיעות! כולנו יחד סיעת ליכוד מאוחדת ואיתנה מתמיד - לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו".

+בן-גביר הוזעק למו"מ במצודת זאב
00:35 05/12/22  |  עידן יוסף

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר הוזעק סמוך לחצות למצודת זאב ונועד כעת עם נתניהו ויריב לוין (כאן חדשות). ייתכן שלפגישה הלילית יש קשר למו"מ מול יהדות התורה. סמכויות ותקנים ממשרד ירושלים ומורשת הועברו כזכור לעוצמה יהודית עבור שר המורשת המיועד עמיחי אליהו, ולסגן השר לענייני ירושלים מאיר פרוש נשאר משרד ירושלים מקוצץ. פגישת אגודת ישראל ונתניהו במצודת זאב נמשכת כבר כמעט 8 שעות.

+בקואליציה יוזמים שינוי שיטת בחירת השופטים
22:10 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התוכנית לשינוי הוועדה לבחירת שופטים כוללת הגדלת משקל נבחרי הציבור בוועדה לבחירת שופטים ולשנות את הבחירה האוטומטית לנשיא העליון  ▪  בציונות הדתית ובעוצמה יהודית מציעים להוסיף 6 נבחרי ציבור לוועדה  ▪  בליכוד מכחישים וטוענים כי הנושא לא נדון כלל

סמוטריץ' ובן-גביר. 6 נבחרי ציבור בוועדה [צילום: פלאש 90]
+ארבעת המאוכזבים בליכוד מתכננים לסכל יוזמות חקיקה של נתניהו
20:30 04/12/22  |  עידן יוסף

ארבעה חברי כנסת מהליכוד דוד ביטן, דוד אמסלם, דני דנון וישראל כ"ץ נערכים לאפשרות שנתניהו ידיר אותם מחלוקת התיקים. בשלב הראשון, בכוונת הח״כים המאוכזבים לטרפד את החוק הנורווגי, ולאחר מכן, כאשר יתפסו עמדות כוח בכנסת ינסו לסכל חקיקה שייזום נתניהו. לח״כים המאוכזבים מנתניהו אין תוכנית לפגוע בחקיקה של השותפים הפוליטיים (כאן חדשות).

+התקדמות במו"מ בין הליכוד ליהדות התורה
15:45 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אורי מקלב ימונה לסגן שר התחבורה, ויחזיק בסמכויות על תחבורה ציבורית לחרדים  ▪  במקביל יקבל את האחריות לרשות לפיתוח המגזר החרדי  ▪  נתניהו נועד עם ראשי יהדות התורה  ▪  סמוטריץ' מחלק את התיקים לחברי הציונות הדתית

מקלב. סגן שר בשני משרדים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר מהציונות הדתית ימנה את המתפ"ש וראש המנא"ז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
אורי מקלב ימונה לסגן שר התחבורה, ויחזיק בסמכויות על תחבורה ציבורית לחרדים    במקביל יקבל את האחריות לרשות לפיתוח המגזר החרדי    נתניהו נועד עם ראשי יהדות התורה    סמוטריץ' מחלק את התיקים לחברי הציונות הדתית
עידן יוסף
המחאה נגד העברת סמכויות חינוכיות ליו"ר מפלגת נעם, שהתחילה בערים הגדולות במרכז מתפשטת    גורמים בליכוד: נתניהו עשה טעות במו"מ, ואם מעוז יעשה בעיות ימצא עצמו בחוץ    לפיד יגיע לכינוס המחאה של שרת החינוך
עידן יוסף
נתניהו בשיחות סגורות: "בן-גביר חייב להירגע. הוא חייב להפנים שהוא השר לביטחון הפנים"    בן-גביר בשיחות סגורות: "נתניהו חייב להבין שהוא לא באופוזיציה, הוא ראש ממשלת ימין"
עידן יוסף
רה"מ המיועד: "מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת. ההתנהלות של לפיד מסוכנת. להשאיר את צה״ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי"    לפיד הגיב: "העובדה שאתה קורא 'להשאיר את צה״ל מחוץ למשחק הפוליטי' היא בדיחה גרועה וחסרת בושה"
עידן יוסף
אחד האלופים אמר ללפיד כי בקרב הקצונה קיימת תחושת חוסר גיבוי מצד הממשלה הנכנסת, וכך אי-אפשר להוביל צבא    לפיד בתגובה: "זה לא ייפסק. הימין הקיצוני בכל מדינה בעולם חותר תמיד להשיג שליטה בצבא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il