X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנגד והמג"ד התוקף [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
מג"ד תקף באלימות נגד של הרבנות הצבאית
בעקבות טיגון שניצלים במחלקה החלבית והכנסת תבניות בשריות לתנור חלבי הונחה נגד של הרבנות להשליך את המזון הלא-כשר במוצב בחטמ"ר מנשה מפקד הגדוד שהתנגד למילוי הפקודות תקף באלימות את הנגד ויעמוד למשפט צבאי המטבח נסגר ונפתח מחדש לאחר הכשרה
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]

תקרית חמורה בצה"ל. נגד של הרבנות הצבאית שביצע הנחיה שקיבל מרבנות הפיקוד להשליך מזון שחומם בניגוד להנחיות הכשרות, הותקף בתחילת השבוע בידי מפקד גדוד 334 של חטיבה 282, שניסה לעצור אותו באלימות גופנית. הדבר אירע במוצב 105 של גזרת החטיבה המרחבית מנשה.
מנהל המטבח שהתלווה לנגד הרבנות טען בפני המג"ד, שאם אלה ההנחיות אין מה לעשות כנגדן. נגד הרבנות עדכן את רב הצבאי של איו"ש, ויצא מהמטבח.
האירוע החל ביום שישי (2.12.22) כאשר לוחם מגדס"ר גולני שהיה בתורנות מטבח במוצב 105 הבחין כי מכינים שניצלים במחלקת הכנת ארוחות חלביות, למרות שמדובר במוצר בשרי. את ההנחיה על כך נתן נגד מטבח בקבע מגדוד 334. הלוחם דיווח על הפרת הפקודות למפקדו, והמפקד דיווח לרבנות החטמ"ר על האירוע כשעה לפני כניסת השבת.
עם צאת השבת, הנחה הרב הצבאי של פיקוד המרכז, סא"ל שהם עורקבי, באמצעות גורמי לוגיסטיקה ורבנות החטיבה, לסגור את מטבח עד להכשרה ולהעלאת הנגד למשפט צבאי. רב חטמ"ר מנשה התקשר לסמג"ד ולמפ"מ גדוד 334 ועדכן אותם בהנחיה של רב פיקוד המרכז.
בבוקר יום ראשון (4.12.22) הגיע רב חטיבה 282 כשהוא מלווה בנגד רבנות חטמ"ר מנשה לבצע תחקיר יחד עם הסמג"ד. במהלך התחקיר, גילה נגד רבנות חטמ"ר מנשה תקלת כשרות חמורה נוספת של בישול תפוחי אדמה בתבניות בשריות עמוקות (גסטרונומים) בתנור חלבי, ובעקבות כך ניתנה ההנחיה להשמיד את המזון.
בעקבות האירוע, הורו רב פיקוד המרכז בתיאום ראש ענף כשרות ברבנות הצבאית, סא"ל הרב חיים ויסברג, כי המטבח ייסגר לאלתר, וייפתח אך ורק לאחר הכשרה, הגשת תחקיר סגן מפקד החטיבה ושיפוט כל בעלי התפקידים הרלוונטים. ל-News1 נודע כי המג"ד התוקף יעמוד למשפט צבאי.
מדובר צה"ל נמסר כי "מבירור עולה כי התנהלות המג״ד אינה עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל. המטבח, אשר נסגר לאחר הפרת מספר פקודות כשרות בסוף השבוע האחרון, נפתח מחדש היום (ג׳) לאחר הכשרתו. המקרה תוחקר על-ידי המפקדים והנהלים בנושא הכשרות חודדו".
"תוצאה של ההסתה של ליברמן ושאר השמאל נגד היהדות"
מנהל עמותת תורת לחימה, אביעד גדות, מסר בעקבות האירוע: "ממצאי התחקיר מלמדים כי מדובר בעבירה חמורה על פקודות הצבא, בזדון, תוך הכשלת לוחמים שומרי מצוות באכילת מאכל אסור. דבר שלא עולה בשום קנה מידה של אגף הלוגיסטיקה, ומצופה מראש אט"ל אלוף מישל ינקו לטפל בכך בחומרה".
עוד אמר גדות: "נדהמנו לראות הפעלת כוח פיזי מצד מפקד הגדוד נגד חייל שמילא את תפקידו כמעוגן בפקודות, ושפך את האוכל. זה אירוע חמור מאוד ותוצאה של ההסתה של ליברמן ושאר השמאל נגד היהדות. מצופה מהרב הראשי לצה"ל תא"ל הרב קרים למלא טופס תלונה ולהגן על חייליו העושים מלאכתם נאמנה".

תאריך:  08/12/2022   |   עודכן:  08/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מג"ד תקף באלימות נגד של הרבנות הצבאית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עד מתי כסף להשתקת אלילים?
ועד עובדי האלילים  |  8/12/22 12:38
2
עובדי אלילים פרימיטיביים
הירונימוס  |  8/12/22 12:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
פנתר ברחובות, שיניים תותבות שנפלו לאסלה, ואפילו ויכוח על שגיאת כתיב - המוקד העירוני של כפר סבא מסכם את שנת 2022 עם לא מעט מקרים מצחיקים ומשונים
מירב ארד
בשלב הראשון תתבצע הנחת צנרת הולכה באורך 150 קילומטר משדה תמר הנמצא כ-90 קילומטר מערבית לחיפה לכיוון מצרים
עידן יוסף
מחבלים השליכו מטענים וירו ירי מדויק לעבר כוחותינו שהגיבו בירי - אין נפגעים לכוחותינו    הפלשתינים פרסמו מפות שכנראה נפלו לכוחות    הלוחמים פעלו גם בכפרים אבו דיס, ביתות, סילוואד, ענתא, עין, נבי צלאח, בית רימא ובעיר בית לחם
עידן יוסף
דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה וכשר בכיר ברוטציה    המפלגה תקבל את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי, ושני שרים במשרד הפנים ובמשרד החינוך    המפלגה תקבל שני סגני שרים ושלושה ראשי ועדות בכנסת
איציק וולף
מגזין פורבס דיווח כי למשך זמן קצר עקף ברנרד ארנולט, מנכ"ל LVMH, את הבעלים של טסלה וטוויטר כאדם העשיר ביותר בעולם    מאסק שב וכבש את הפסגה עם הון של 185.6 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il