X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

השר המיועד לקליטת העלייה, ח"כ אופיר סופר, אומר כי בסעיף הנכד בחוק השבות צריך לטפל לאחר בדיקה ודיון מעמיק. בראיון לכאן רשת ב' הוסיף כי את חוק הדרכונים יש להשיב לקדמותו.
יו"ר ועדת העלייה והקליטה לשעבר, ח"כ דוד ביטן, אמר בראיון לרדיוס כי הפתרון לא צריך להגיע באמצעות תיקון סעיף הנכד, אלא בהקשחת התנאים לכניסה ארץ.

תאריך:  12/12/2022   |   עודכן:  12/12/2022
+40 ח"כים מהימין דורשים מגנץ לבטל מעצר מנהלי לשני יהודים
22:31 11/12/22  |  עידן יוסף

למעלה מ-40 ח"כים מהקואליציה הבאה פנו לשר הביטחון בני גנץ ודרשו לבטל את מעצרם המנהלי שהוציא כנגד אברהם יאיר ירד ואלחי כרמלי בטענה שעשה שימוש פסול בסמכויותיו. זהו איתות ראשון על הכיוון הצפוי בממשלה הבא בכל הקשור למעצרים מנהליים של יהודים (חדשות 12).

+סורבה בקשת מרב מיכאלי למימון טיסה לאירוע פוליטי
22:26 11/12/22  |  עידן יוסף

ועדת ההיתרים של מבקר המדינה דחתה את בקשתה של יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי לקבל אישור לטוס לאירוע של מפלגת הלייבור הבריטית, שמקיימת קשרים פוליטיים עם מפלגת העבודה.
מיכאלי ביקשה בחודש שעבר לטוס לאירוע של 3 ימים של ארגון Labour Friends of Israel במימון אותו ארגון, והסבירה כי במסגרת הנסיעה תנאם באירוע של הלייבור לצד שגרירת ישראל בבריטניה, וכן תפגוש בכירים בקהילה היהודית.
הוועדה טענה כי מדובר בטיסה לאירוע פוליטי שמיכאלי מעוניינת לנסוע אליו שלא בכובעה כשרת התחבורה, ועל כן - אין סיבה לחרוג מכללי ניגוד העניינים של שרים, שקובעים כי הם לא יכולים לקבל טובות הנאה או שכר על פעילותם, ויכולים לעסוק בפעילות פוליטית רק ללא תמורה. גם יועמ"ש משרד התחבורה קבעה כי מדובר בנסיעה של מיכאלי בכובעה הפוליטי כיו"ר מפלגה (ישראל היום).

+לפיד נפרד מראש המוסד דדי ברנע
19:33 11/12/22  |  עידן יוסף

ראש ממשלת המעבר ח"כ יאיר לפיד נפגש הערב (א') עם ראש המוסד דדי ברנע ועם הפורום הבכיר של המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים. לפיד סקר בפני הפורום את האתגרים העומדים בפני מדינת ישראל.
כמו-כן, נפרד מראש המוסד ומפורום הפיקוד, והודה להם על המסירות וההקרבה לביטחון מדינת ישראל. ראש המוסד והפורום הבכיר הודו לו, לדברי לשכת ראש הממשלה, על "העבודה המשותפת והמשמעותית", וכן על "האמון והקשב לו זכה הארגון למימוש פעילותו המבצעית ולבניין הכוח".

[צילום: לשכת ראש הממשלה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר העלייה המיועד: טיפול בסעיף הנכד - רק לאחר דיון מעמיק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
העלייה בתחלואת הקורונה: מקדם ההדבקה - 1    אתמול נרשמו 1,615 מאומתים    132 חולים במצב קשה, מהם 40 מונשמים    שיעור הנבדקים החיוביים - 15%
עידן יוסף
שרת התחבורה ניסתה לקדם מחטף שנועד לאפשר לרשויות המקומיות להפעיל מוניות שירות בשבת    בעקבות פניית ח"כ משה ארבל, דרשה היועמ"ש לממשלה הבהרות ממשרד התחבורה, שנוכח כי המהלך מנוגד לכאורה לחוק והורה למעשה על ביטול התוכנית
מרדכי ליפמן
לרשות חברי הכנסת עומד גם תקציב מיוחד הקרוי: "תקציב הקשר עם הבוחר"    תקציב זה עומד על 97,686 שקל בשנה לכל חבר כנסת, וכן - 55,567 שקל בשנה, לכל שר וכן לסגנו
עידן יוסף
ראש ממשלת המעבר קיים הערכת מצב באוגדת איו"ש ללא נוכחות שר הביטחון בני גנץ    לפיד על התגברות הטרור בתקופת ממשלתו: "מתחילת השנה סוכלו 445 פיגועים משמעותיים"    "אנחנו צריכים צבא חזק, ממושמע, עם שרשרת פיקוד ברורה, שפועל אך ורק על-פי חוק"
עידן יוסף
מאז הדוח האחרון שפרסם אגף המפקח הכללי לענייני ביקורת המדינה במשרד ראש הממשלה לא פרסם האגף דוח על תיקון הליקויים שעליהם הצביע מבקר המדינה    במשרד רה"מ תולים זאת בבחירות המתמשכות ובחוסר תקציב, ומבטיחים לפרסם בקרוב דוח דו-שנתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il