X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל החברה, חן מלמד [צילום: דור סבג]
סל האנרגיה של אלקטרה פאוור: גז וחשמל במחיר מופחת
תספק לראשונה חשמל לצרכנים פרטיים בהיקף נרחב לצד אספקת גז ביתי (גפ"מ) של סופרגז תציע סל בהתאם למאפייני הצריכה הביתית - בשלושה מסלולים

חברת סופרגז משנה את שמה ל"אלקטרה פאוור", ומכריזה על "מהפכת חשמל לצרכן הפרטי", כחלק מהרפורמה בשוק החשמל. החברה החלה (1.1.23) למכור ולספק, לראשונה בהיקף נרחב, חשמל ללקוחות פרטיים ובמחיר מופחת. במסגרת זאת, הוקם מוקד שירות לקוחות עבור צרכנים פרטיים, המעוניינים לבצע מעבר מחברת החשמל אל החברה, ולצרוך חשמל בתעריף זול יותר. בחודשים האחרונים החלה כבר החברה לספק חשמל לעשרות צרכנים פרטיים במסגרת ניסוי מוצלח שערכה.
במסגרת רפורמת החשמל הארצית, אשר בין היתר פתחה את מקטע אספקת החשמל לתחרות, נקבע כי צרכנים פרטיים יוכלו לבחור ספק חשמל פרטי בעל רישיון ולעבור בין הספקים השונים, ובכך להוזיל את החשמל, בדומה לרפורמה שיושמה בעבר בשוק הסלולר.
כחלק משינוי פניה מחברה המספקת גז לחברה המספקת פתרונות אנרגיה ללקוחותיה, חברת "אלקטרה פאוור", מקבוצת אלקו, תציע ללקוחות, בין היתר, סל שירותי אנרגיה משולב ומותאם אישית של חשמל וגז, לפי בחירתו של הלקוח, בהתאם למאפייני הצריכה הביתית. הדבר יאפשר הפחתה משמעותית בעלות האנרגיה הכוללת עבור הצרכנים. בנוסף, שינוי השם והפעלת החברה תחת המותג "אלקטרה", שהינו מותג צרכני וקמעונאי מוביל בארץ, יאפשר ללקוחות בהמשך ליהנות מהשתייכות לקבוצה, שיש לה נגיעה בתחומי פעילות צרכניים רבים והנהנית ממוניטין רב שנים.
למסלולים שמציעה "אלקטרה פאוור" ללקוחות פרטיים נבחרו שמות לועזיים:
  • מסלול פאואר (POWER) (הנחה לאורך כל היום) - שנה ראשונה - 5%, שנה שנייה - 6%, שנה שלישית - 7%.
  • מסלול הייטק (הנחה בין 23:00 ל-17:00 למחרת) - שנה ראשונה - 8%, שנה שנייה - 9%, שנה שלישית - 10%.
  • מסלול דאבל (מסלול משולב ללקוחות הצורכים מהחברה גז וחשמל) - בנוסף לאחד ממסלולי החשמל המוצעים, תוענק הנחה בסך של 120 שקל בשנה בחשבון הגז.
ההנחות ניתנות מתוך התעריף הביתי האחיד, לפני מע"מ (כיום 53.42 אגורות לקוט"ש), והם ייכנסו לתוקף רק לאחר ניוד של חוזה הלקוח.
חן מלמד, מנכ"ל אלקטרה פאוור, קרא "ללקוחות שהאנרגיה יקרה להם, ולא רק לכיסם, להצטרף למהפכה אותה אנו מובילים בשעה שתעריפי החשמל עולים בשנית היום. החיבור לקבוצת אלקטרה יניב ערך מוסף ללקוחות, ויבסס את מעמדה של אלקטרה פאוור כחברה מובילה בשוק האנרגיה. אנחנו בטוחים שחברת החשמל תקל על הצרכנים במעבר ושגם היא ערוכה ורתומה לנושא".
חברת סופרגז הוקמה בשנת 1953 והשליטה בה נרכשה ב-2019 על-ידי קבוצת אלקו. לחברה כ-400 אלף לקוחות פרטיים וכ-5,000 לקוחות עסקיים ומוסדות. החברה עוסקת בתחום של שיווק והפצה של גז ביתי (גפ"מ), שיווק והפצה של גז טבעי מוזרם ודחוס לתעשיה ולתחבורה, ייזום, הקמה, והפעלה של תחנות כוח קטנות מבוססות גז טבעי (קוגנרציה). החברה מובילה את תחום אספקת החשמל ללקוחות פרטיים ופותחת מוקד לקוחות ארצי לצרכנים פרטיים המעוניינים לבצע מעבר מחברת החשמל אל אלקטרה פאוור.

תאריך:  02/01/2023   |   עודכן:  02/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סל האנרגיה של אלקטרה פאוור: גז וחשמל במחיר מופחת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השר יואב גלנט: "מערכת הביטחון בראשותי, במאמץ משותף בין כלל זרועותיה, תכין את המענה שיאפשר לממשלת ישראל לקבל כל החלטה באשר לבלימת מאמץ הגרעין האירני"    ח"כ בני גנץ: "חתמנו על למעלה ממאה הסכמי שיתוף פעולה ביטחוניים, כולל הסכמים חסרי תקדים עם מדינות רבות כולל מדינות האזור"
עידן יוסף
שר השיכון הנכנס הורה לשנות את ניירות המכתבים שעליהם נכתב "קרית הממשלה מזרח ירושלים" ופנה לעמיתיו השרים אקוניס ובן-גביר לנהוג כמותו    "ירושלים המאוחדת אחת היא, אין זה דבר פעוט שנייר ממשלתי רשמי ינציח את חלוקת העיר דה-פקטו
עידן יוסף
אומר כי כל אדם נברא בצלם אלוהים הוא העיקרון שמנחה אותו    הרבנים מחו כנגד הח"כים הדתיים שהצביעו בעד מינוי אוחנה ליו"ר הכנסת וכנגד קיום מצעד הגאווה בירושלים
עידן יוסף
עידן יוסף
השר לשירותי דת הודיע בטקס חילופי השרים כי יחזק את מעמדם של ראשי המועצות הדתיות ומזכירי המועצות וכן את מעמד בתי הדין הרבניים "מפני רוחות רעות המבקשות לצמצם את כוחם"    דרעי: "חיזקנו את המשרד לשירותי דת כמקום שיוביל בגאון את השמירה על הערכים היהודיים של המדינה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il