X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מימין הסמליל החדש ומשמאל הישן
התוכי הערס של בזק בינלאומי יצא לגמלאות
אחרי יותר מעשרים שנה: בזק בינלאומי נפרדת מהתוכי ויוצאת במיתוג חדש את התוכי האהוב יחליף הסמליל B בינלאומי TECH שיסמן את ההתמקדות של בזק בינלאומי באספקת מענה מלא למגזר העסקי בתחום ה-IT תוך התמקדות במנועי צמיחה מרכזיים כגון דאטה סנטר, מיגרציה לענן, הגנת הסייבר ושירותי תקשורת עולמיים

אחרי יותר מ-20 שנה, התוכי הירוק הערס של בזק בינלאומי, שדובב על-ידי שלום אסייג והפך לאחד הסמלים המוכרים, יוצא לגמלאות לאחר שהחברה יוצאת במיתוג חדש ותתמקד באספקת שירותים למגזר העסקי תחת מיתוג חדש, מתוך מטרה להוות את זרוע הצמיחה המרכזית של קבוצת בזק בשוק ה IT לארגונים.
לאור ההחלטה שהתקבלה השנה במשרד התקשורת לבטל את ההפרדה בין ספק האינטרנט והתשתית, הוחלט כי בזק בינלאומי תפעל כחברה עצמאית נפרדת מפלאפון ומ-yes תחת המנכ"ל החדש, רון גלב, ותעבור מאספקת שירותים למגזר הפרטי והעסקי לאספקת שירותי למגזר העסקי בלבד (B2B), תרחיב את סל השירותים שהיא מספקת ותיתן מענה מלא בתחום ה-IT תוך התמקדות במנועי צמיחה מרכזיים כגון דאטה סנטר, מיגרציה לענן, הגנת הסייבר ושירותי תקשורת עולמיים.
את הסמליל עם התוכי יחליף הסמליל B בינלאומי TECH שעוצב ע"י חברת שייק דיזיין, חברה למיתוג ועיצוב אשר מתמחה בהובלת תהליכי מיתוג לחברות הגדולות במשק. מעין רשף, מייסדת ובעלים של שייק דיזיין, מתארת את התהליך אשר הוביל לבחירת הסמליל החדש: "תהליך המיתוג מחדש מבוסס על החוזקות של בזק בינלאומי והדנ"א של החברה, שילוב יוצא דופן בין יכולות טכנולוגיות, חדשנות ומצויינות לצד מבט אנושי על החוויה הפרסונלית שבקצה הטכנולוגיה. מתוך החזון, שתמציתו להוביל מנועי צמיחה טכנולוגיים עבור ארגונים ואנשים, נולדה השפה החדשה.
"המילה Tech מצטרפת בהיררכיה שווה למילה בינלאומי ומסמנת המיקוד העסקי החדש של החברה. האותיות בעלות פינות מעוגלות כדגש לפן האנושי והשירותי שהוא אחת החוזקות העיקריות של החברה. אל האותיות מצטרף ה'סיב הקינטי' - אלמנט גרפי שמתפתח, משתנה ומייצג ורסטיליות ותנועה מתמדת עם מעבר צבעים מירוק לכחול: מחברה שהייתה מזוהה עם הצבע הירוק של התוכי, אל החברה החדשה עם הצבע הכחול שמזוהה עם העולם העסקי.
"במיתוג החדש, בחרנו להשאיר את התמצית של הנכסים המזוהים של המותג כגון הצבע הכחול בשילוב נגיעות ירוקות רעננות יותר, ולהוסיף קו נקי, בהיר ופתוח כבסיס לפעילות העסקית החדשה. לצידם שפה צילומית ייחודית, שפה טיפוגרפית סייברית, ועולם אייקוני שמאפשר מענה לצרכים הרבים ולקהלים המגוונים של המותג".
"מתיחת הפנים לסמליל של החברה לא מייצגת רק רענון כפי שחברות נוטות לעשות לעיתים, אלא שינוי ממשי של המיקוד העסקי של בזק בינלאומי", מסביר רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, "לבזק בינלאומי יש ניסיון של שנים באספקת שירותים לשוק ה-IT אך עתה אנו מתכוונים להגדיל את סל השירותים שנציע כדי לתת מענה מקיף, מלא ומותאם אישית לכל לקוח".

תאריך:  03/01/2023   |   עודכן:  03/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התוכי הערס של בזק בינלאומי יצא לגמלאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
עידן יוסף
האקדמיה ללשון העברית תציין את יום העברית באירוע מרכזי ובו שלל פעילויות: רבי־שיח, הרצאות וסדנאות, שעת סיפור והצגה לילדים, תערוכה מיוחדת, וגם מופע מקורי של רמי קלינשטיין ומופע המצחק (סטנד־אפ) העברי הראשון אי-פעם    במשתתפים: רמי קלינשטיין, צרויה להב, גיל חובב, אבשלום קור, ארז ביטון, גילי בר-הלל, בלהה בן־אליהו, ענבל גזית, רון ביטון, יוסי גיספן, אקו, לירון זייד, רוביק רוזנטל, הילה אלפרט, עירית לינור, קובי לוריא ורונית גדיש
איציק וולף
ינון כץ הודיע למנכ"ל האוצר, רם בלינקוב, כי יסיים את תפקידו לאחר שישלים הליך חפיפה מסודר למחליפו
מירב ארד
על-פי הנוהל המוצע, הצעה למינוי מועמד למשרת מנכ"ל הכנסת, מנכ"ל לשכת נשיא המדינה ומנכ"ל משרד מבקר המדינה תוגש לוועדת הכספים על-ידי מי שהוסמך לכך לפי חוק, והיא תכלול בין השאר את קורות החיים של המועמד, שאלון חתום על ידו וכן מכתב ליו"ר ועדת הכספים אשר כולל פירוט והנמקה לעניין התאמתו של המועמד לתפקיד
מירב ארד
ברוך כברתה ז"ל, בן 19 מפתח תקוה, היה לוחם מעברים בגדוד "ארז" של המשטרה הצבאית    תוקם ועדת מומחים בראשות מפקד חטיבה 646 אלוף-משנה ירון סימסולו לחקירת נסיבות האירוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il