X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו. "מדיניות עתירת מעש" [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]
נתניהו: נחיל רפורמות לאיזון שלוש הרשויות
ראש הממשלה הצהיר בוועידת בית"ר כי נחוצה רוויזיה לאומית בתחומי המשילות, המשפט, הביטחון והכלכלה "קיבלנו מנדט להיאבק בפורעי חוק"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר כי הממשלה שהקים לפני שבוע צפויה לפעול לקידום רוויזיה לאומית אשר כוללת רפורמות בתחומי המשילות ומערכת המשפט.
"ממשלת ישראל ה-37, שבאה לעולם לפני פחות משבוע, נחושה ללכת בכיוון המתאים כדי לבסס את קיומנו ועתידנו כמדינה יהודית ודמוקרטית בארץ אבותינו - בארץ ישראל. גם היום נחוצה לנו רוויזיה לאומית. במקום חוסר מעש, נקדם מדיניות עתירת מעש, נמרצת, אחראית ולאומית", אמר (יום ד', 4.1.23) בוועידת תנועת בית"ר.
"נעשה רוויזיה במשילות", הצהיר, "קיבלנו מנדט להיאבק בפורעי-חוק, ונעשה זאת בלא מורא. ננקוט צעדים שיחזקו את הביטחון האישי בכל רחבי המדינה. אתן גיבוי ככל שדרוש כדי להשיג יעד זה. בד-בבד נחיל רפורמות שיבטיחו את האיזון הנכון בין שלוש הרשויות".
עוד ציין נתניהו כי בכוונתו לפעול בתקיפות ובעוצמה נגד שלוחות הטרור של האיסלאם הקיצוני באזורנו. "נסכל את ההתבססות הצבאית של אירן בסוריה; ומעל הכל נאבק באופן חסר פשרות בכוונת אירן לפתח ארסנל גרעיני, בדרכים שונות באופן המקצועי ובדרכים גלויות בדעת הקהל העולמית".
עוד הצהיר כי ישראל תמשיך לטפח בשיטתיות את עוצמתה - הצבאית, המודיעינית, הכלכלית, המדינית, החברתית. "החידוש שלנו הוא בשילוב העוצמות, ובהבנה, שאחד היסודות הוא העוצמה הכלכלית, שהרי לאורך זמן לא ניתן לקיים עוצמה צבאית ללא המשאבים הכספיים למימונה. צבא חזק מחייב כלכלה חזקה. ואכן, הודות לכלכלת השוק החופשית שהובלנו, הכלכלה שלנו הרקיעה שחקים. החדשנות הישראלית הפכה לשם דבר בעולם", אמר.
לדברי נתניהו, העוצמה הכלכלית שהשגנו שימשה את מדינת ישראל להצטיידות במטוסים חדשים, בצוללות חדשות, בכלי-שיט חדשים, בטנקים חדשים, במיירטים חדשים, במערך סייבר חדש. "כלומר, העוצמה הכלכלית שבנינו, תורגמה ישירות לעוצמה צבאית. ושתי העוצמות הכלכלית והצבאית יחד הובילו אותנו לעוצמה המדינית", אמר.

תאריך:  04/01/2023   |   עודכן:  04/01/2023
+שידור חי: נפתח הדיון בבג"ץ נגד מינויו של דרעי לשר
09:08 05/01/23  |  

נפתח הדיון בבג"ץ נגד מינויו של אריה דרעי לשר הפנים והבריאות. חברי הכנסת של שס הגיעו לבית המשפט העליון להביע תמיכה, מלבד דרעי עצמו הנמצא בישיבת קבינט. מחוץ לבית המשפט מתקיימת הפגנה.

+לקראת המינוי המחודש: בר-סימן-טוב סיים כהונתו בכלל ביטוח
23:49 04/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

המנכ"ל לשעבר ולעתיד של משרד הבריאות עזב את כלל ביטוח פחות משנה לאחר שמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל וראש חטיבת בריאות בחברה

בר סימן טוב. דרעי יבקש להעלות שכרו [צילום: משרד הבריאות]
+"לוין הוציא להורג את משנת מנחם בגין"
22:54 04/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר המשפטים לשעבר, גדעון סער, טוען כי על תלמידיו האמיתיים של מנחם בגין מוטלת חובה להיאבק ברפורמת מערכת המשפט שהציג מחליפו בתפקיד, השר יריב לוין  ▪  "בגין היה דוחה כל אחד מסעיפי התוכנית לשינוי המשטר בישראל"

סער. "חובה להיאבק וכך אעשה" [צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת]
+המהפכה של לוין: מדמוקרטיה לדיקטטורה
21:29 04/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אין דמוקרטיה בלי מערכת משפט עצמאית וחזקה, ואת זה רוצה יריב לוין - בוודאי בגיבויו של בנימין נתניהו - לעקר ולרסק  ▪  המשמעות של הצעדים היא השתלטות הדרג הפוליטי על הרשות השופטת והסרת כל רסן מעליו

שועטים קדימה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+לפיד: זו לא רפורמה משפטים, זה מכתב איום ואקדח טעון
20:47 04/01/23  |  איציק וולף

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, כינה את הרפורמה המשפטית שהציג שר המשפטים, יריב לוין, "אקדח טעון" ו"מכתב איום".
"כמו כנופיה של עבריינים, יום לפני הדיון בבג"ץ על חוק דרעי, הממשלה שמה על השולחן אקדח טעון. מה שיריב לוין הציג היום זה לא רפורמה משפטית, זה מכתב איום. הם מאיימים להרוס את כל המבנה החוקתי של מדינת ישראל. אני מודיע כאן ועכשיו: ביום שנחזור לשלטון, כל השינויים האלה יבוטלו. תבוטל רפורמת ההפקרות, תבוטל פסקת הסחטנות, שופטים לא ייבחרו בידי פוליטיקאים מושחתים שרוצים שיסגרו להם תיקים. אנחנו נלחם נגד הטירוף הזה בכל כוחנו, אבל גם אם הוא יעבור, זה לא סוף פסוק. נמשיך להלחם, נחזור, נבטל הכל", אמר.

+נתניהו: נעשה רוויזיה במשילות ורפורמות לאיזון בין שלוש הרשויות
19:33 04/01/23  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר על כוונתו לקדם רוויזיה במשילות במדינת ישראל.
"נעשה רוויזיה במשילות. ננקוט צעדים שיחזקו את הביטחון האישי בכל מרחבי המדינה. נחיל רפורמות לאיזון בין שלוש הרשויות. אנחנו נעמיק את השלום עם סודן, האמירויות ומרוקו - ונפרוץ עוד נתיבים לשלום נוסף במזרח התיכון. החיבור שלנו למורשת עמנו, שראשיתה בתנ"ך ולדמויות ענק כמו זאב ז'בוטינסקי", אמר (יום ד', 4.1.23) בוועידת תנועת בית"ר.

+מערכת בינה מלאכותית מתוצרת רפאל מזהה פלישה לקרקעות בזמן אמת
17:08 04/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופ שמע מהנהלת רשות מקרקעי ישראל: "הצפי הוא שבתוך שנה תרד המוטיבציה לפלוש באופן משמעותי"  ▪  גולדקנופ: "יש מקום לאופטימיות רבה בנוגע לפתרונות דיור והפחתת המחירים. מבקש שתראו את החיילים המשוחררים מול עיניכם"

עבריינים פולשים לקרקעות ציבוריות [צילום: תקשורת השר]
+ארגון מחדש: לוין יציג תוכנית שינוי למערכת המשפט
16:25 04/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התוכנית כוללת קידום פסקת התגברות ברוב של 61, ביטול עילת הסבירות והחלפת עורכי הדין מטעם לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים בעורכי דין שיבחרו הממשלה והכנסת

לוין. רפורמה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+מיארה: דרעי פוגע שיטתית בשלטון החוק
16:03 04/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

טוענת בבג"ץ שמינויו של דרעי לשר אינו סביר ויש לבטלו  ▪  אומרת שחוק דרעי מעורר קשיים משמעותיים אך אינו מצדיק התערבות שיפוטית בחוק יסוד

מיארה. נתניהו העדיף שיקולים פוליטיים [צילום: אוניברסיטת חיפה]
+סגני השרים הצהירו אמונים בכנסת
14:00 04/01/23  |  מירב ארד

השר המקשר בין הכנסת לממשלה, יואב קיש, הודיע (יום ד') במליאת הכנסת על החלטת הממשלה בדבר מינוי סגני שרים, ומיד לאחר מיכן הצהירו אמונים סגנים השרים.
משה אבוטבול יכהן כסגן שר במשרד החקלאות; משה ארבל יכהן כסגן שר במשרד הפנים ובמשרד הבריאות; מיכל וולדיגר תכהן סגנית שר במשרד האוצר; אבי מעוז יכהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה; אורי מקלב יכהן סגן שר במשרד ראש הממשלה ובמשרד התחבורה; ח"כ יעקב טסלר, השוהה בחו"ל, יצהיר אמונים בהמשך.

+נפסלה מועמדות בן-זקן למנכ"ל משרד התחבורה
11:57 04/01/23  |  מירב ארד, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת המינויים קבעה כי משה בן-זקן, פעיל ליכוד ששימש כראש המטה של מירי רגב, לא יוכל להתמנות לתפקיד  ▪  לבן-זקן, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, אין כל ניסיון רלוונטי בתחום התחבורה

אורי מקלב, מירי רגב ורמ"ט השרה משה בן-זקן [ארכיון]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: נחיל רפורמות לאיזון שלוש הרשויות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופ שמע מהנהלת רשות מקרקעי ישראל: "הצפי הוא שבתוך שנה תרד המוטיבציה לפלוש באופן משמעותי"    גולדקנופ: "יש מקום לאופטימיות רבה בנוגע לפתרונות דיור והפחתת המחירים. מבקש שתראו את החיילים המשוחררים מול עיניכם"
עידן יוסף
התוכנית כוללת קידום פסקת התגברות ברוב של 61, ביטול עילת הסבירות והחלפת עורכי הדין מטעם לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים בעורכי דין שיבחרו הממשלה והכנסת
איתמר לוין
טוענת בבג"ץ שמינויו של דרעי לשר אינו סביר ויש לבטלו    אומרת שחוק דרעי מעורר קשיים משמעותיים אך אינו מצדיק התערבות שיפוטית בחוק יסוד
מירב ארד, עידן יוסף
ועדת המינויים קבעה כי משה בן-זקן, פעיל ליכוד ששימש כראש המטה של מירי רגב, לא יוכל להתמנות לתפקיד    לבן-זקן, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, אין כל ניסיון רלוונטי בתחום התחבורה
עמנואל בן-סבו
עלילת הדם שרקחו כל הגורמים הממאנים לקבל את הכרעת הבוחר כנגד הממשלה עוד טרם שהושבעה, הניבו תוצאות מהירות, ההסתה הקשה בתקשורת, מעל בימת הכנסת, בגשרים, נפלו על אוזניים קשובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il