X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחבל כרים יונס עם משפחתו וחבריו [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
שוחרר המחבל כרים יונס, שרצח את החייל אברהם ברומברג
השר בן-גביר ביקש מהמפכ"ל למנוע את חגיגות שחרורו בכפר ערה: ״אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר חגיגות למחבל נאלח״ השרה סטרוק: "מצפה לראות את הכנסת כולה מתאחדת סביב חקיקת חוק ביטול אזרחות למחבלים"

המחבל כרים יונס שוחרר הבוקר (יום ה', 5.1.23) מהכלא בתום 40 שנות מאסר. השר בן-גביר שוחח אמש עם המפכ"ל רב-ניצב קובי שבתאי וביקש לפעול למנוע חגיגות לציון שחרורו של המחבל בכפר ערה. בן-גביר: ״אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר חגיגות למחבל נאלח״.
יונס רצח את החייל אברהם ברומברג. בנובמבר 1980 עלה ברומברג על רכב המחבלים בדרכו לביתו בזכרון יעקב. המחבלים התנפלו עליו, ירו בו ולקחו את נשקו. הוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך מת מפצעיו כעבור ארבעה ימים. שנתיים לאחר הפיגוע נתפסו המחבלים - כרים יונס ובן דודו מאהר יונס, שביצע עמו את הרצח. בן הדוד אמר להשתחרר שבועיים אחריו. קיצור עונשם התאפשר בזכות עסקת שליט.
שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק אמרה הבוקר כי היא "מצפה לראות את הכנסת כולה (למעט תומכי הטרור שנמצאים בה בחסות בג"ץ) מתאחדת סביב חקיקת חוק ביטול אזרחות למחבלים".
לדבריה, יו"ר הקואליציה ‎אופיר כץ צודק כשהוא מציע לאופוזיציה להשתתף בחקיקתו. חברי השר ‎אבי דיכטר ואני החתמנו עליו בכנסת הקודמת רבים מחברי האופוזיציה הנוכחית ובהם גדעון סער, זאב אלקין, עודד פורר, אורנה ברביבאי ומאיר כהן. כמובן, אם האופוזיציה תמאן להשתתף בחקיקה - נחוקק אותו גם בלעדיה".
היא הוסיפה כי החוק זוכה לקונצנזוס לאומי ולפי סקר מכון סמית מיולי האחרון 92% מהציבור תומך בו. "הוא יזכה לקונצנזוס בינלאומי, כי שלילת האזרחות המוצעת בו - תוצאתית לקבלת תשלומי-הטרור מהרש"פ בשיטת Pay for Slay. גם ביהמ"ש יתקשה לפסול אותו, לאחר פסקי הדין שהכירו בזיקה שיוצרים התשלומים בין הרש"פ למחבלים", הסבירה סטרוק.

תאריך:  05/01/2023   |   עודכן:  05/01/2023
+ארגוני הטרור בהערכה מחדש של מדיניות ישראל בהר-הבית
08:47 05/01/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

ביקורו של איתמר בן-גביר בהר-הבית הפתיע את ארגוני הטרור וחמאס חש שההרתעה לו כלפי ישראל נשחקה. חמאס העביר אזהרות לממשלת נתניהו באמצעות המתווכים ונערך לעימות צבאי לקראת חודש רמדאן שחל בסמיכות זמנים לחג הפסח

איתמר בן-גביר בהר הבית [צילום: מינהלת הר הבית]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוחרר המחבל כרים יונס, שרצח את החייל אברהם ברומברג
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מס הכנסה
יש  |  5/01/23 10:28
2
בושה לנו
ישראל ישראלי  |  5/01/23 11:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מרדכי ליפמן
כן. אבל בלי ויתור על המשילות בחבלי ארץ יקרים ויחי ההבדל הגדול    האם ישראל התבגרה ונחלצה מאשליותיה בכל הקשור ליחסיה עם הערבים? האם שוב גובר הסיכוי לסכסוך דמים נוסף, אולי מר מקודמיו? האם קיים כלל פוטנציאל לשינוי המיוחל ואם כן ומה הוא אותו גורם פלאי במערכת היחסים המורכבת ורווית הדמים בינינו לבין הערבים, שיגרום לתפנית מופלאה כזו?
גדי חיטמן
מסר לבנימין נתניהו: סיכמנו לדחות את העלייה בכמה שבועות, אבל לא הבטחתי לקיים    סיכומים ראוי לכבד, אידיאולוגיה חשובה יותר
יוני בן-מנחם
גורמים בכירים בפתח טוענים כי חוסיין א-שיח' איבד את מעמדו כיורש אפשרי של אבו-מאזן בעקבות פרסום הקלטת שבה הוא נשמע משמיץ ומקלל את יו"ר הרש"פ. בישראל ובארה"ב מודאגים מאוד מהסתבכות קרב הירושה שעלולה להביא לעימותים אלימים בגדה ולניצחון חמאס בבחירות
איציק וולף, מירב ארד
בתוך כך נדחה ביקור רה"מ נתניהו לאיחוד האמירויות בשבוע הבא    לטענת לשכת רה"מ - הביקור נדחה מסיבות לוגיסטיות    במצרים גינו את "פלישת הבכיר הישראלי למסגד אל-אקצה"    מוקדם יותר משרד החוץ של ירדן טען כי עליית השר לביטחון לאומי להר-הבית היא הפרה של החוק הבינלאומי ושל הסטטוס-קוו
איציק וולף
השר לביטחון לאומי עלה הבוקר להר-הבית כשהוא מלווה במאבטחים רבים    "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס. הר-הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל, ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים אבל גם יהודים יעלו להר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il