X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביטוי חמור ביותר לפגיעה בפרטיות [צילום: AP]
גבר יפצה את אשתו לשעבר ב-100,000 שקל על צילומי סתר
האיש התקין מצלמות ותיעד את האישה 24 שעות ביממה, כולל במצבים אינטימיים השופט יהורם שקד: המעשים היוו רשעות, ההגנה הייתה הגנת בדים

גבר שצילם בסתר את אשתו לשעבר, כולל במצבים אינטימיים, יפצה אותה ב-100,000 שקל - פסק שופט בית המשפט למשפחה בתל אביב, יהורם שקד. הוא קובע, כי טענותיו של הגבר היה הגנת בדים.
בני הזוג היו נשואים בשנים 2021-2014. באפריל 2021 גילתה האישה מצלמות בסלון ומול מיטתה, והן תיעדו את האישה 24 שעות ביממה. הגבר טען, כי האישה הסכימה להתקנתן, לאחר שגילה שבגדה בו, והיא הציעה זאת כדרך לשקם את האמון ביניהן. עוד טען, כי היה רשאי להתקין אותן שבאותה עת התגורר גם הוא בדירה.
שקד קובע (27.12.22): "מכלול הראיות שבפני מוביל למסקנה כי הגנתו של האיש הגנת בדים היא! הגנתו של האיש, מלבד היותה מנוגדת בתכלית הניגוד לראיות, היא אף עומדת בסתירה חזיתית לשורת ההיגיון ולשכל הישר. לצערי, הגנתו של האיש מאששת לחלוטין את טענתה של האישה כי האיש התייחס אליה משל הייתה קניינו הפרטי".
לדברי שקד, אם ההתקנה הייתה בהסכמת האישה - אשר תועדה בהן מקיימת יחסי מין עם גברים אחרים - לא ברור מדוע הגבר לא מחה בפניה בזמן אמת על התנהגותה, ולא ברור מדוע הוא הסתיר אותן אם נועדו להרתיע אותה מלבגוד בו. גרסתו זו התפתחה לאורך ההליכים בין השניים ושקד מדגיש שאינו נותן בה כל אמון, בעוד עדותה של האישה הייתה "רציפה וטובה, שמשתלבת היטב עם הראיות ובעיקר עם השכל הישר".
עוד קובע שקד, כי הגבר לא התגורר בדירה באותה עת, אלא רק הוזמן מדי פעם בידי האישה כדי שיוכל לשהות עם בנותיהם; וגם אם היה מתגורר בה, לא היה רשאי להתקין את המצלמות, ודאי שלא בחדר השינה. הוא דוחה את טענות ההגנה שהעלה האיש בנוגע לפגיעה בפרטיות: "האיש ידע היטב על אפשרות הפגיעה בפרטיותה של האישה ואולם פרטיותה של האישה הייתה בעיניו כעפרא דארעא. צילום אדם במצבים אינטימיים בסלון ביתו ובחדר השינה שלו, היא ביטוי מובהק שספק אם יש חמור ממנו, לפגיעה בפרטיותו של אדם וברור כשמש שהאיש ידע היטב על מעשיו, מהותם והתוצאות המסתברות מהם... מעשיו התאפיינו ברמיסת פרטיותה של האישה ואף ברשעות בלתי מבוטלת".
לדברי שקד, "לא רק משך הזמן בו היו מותקנות המצלמות משפיע על הפיצוי, אלא גם העובדה הבלתי שנויה במחלוקת כי בכל אותם מועדים האיש 'שיחק' לאישה במוח, תוך שהוא מציג אותה כפרנואידית וכמי שהוזה דברים. האיש טרח לשגר אותות הרגעה לאישה, הכחיש שוב ושוב כי הוא בולש אחריה או מצלם אותה והטמיע בה את התחושה שהכל פרי מוחה הקודח. מעשים אלה מלמדים אף הם על פגיעתו הרעה של האיש כמו גם על עוצמת הסבל שחוותה האישה".
הגבר חויב בתשלום הוצאות בסך 25,000 שקל. את האישה ייצגו עוה"ד אזי סגל ושלומי חיימוב, ואת הגבר - עוה"ד אסף שרעף ורחל למברג.

תאריך:  10/01/2023   |   עודכן:  10/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גבר יפצה את אשתו לשעבר ב-100,000 שקל על צילומי סתר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשטרה זימנה את רמי גרינברג לחקירה ועיכבה חשודים אחרים בעקבות מה שהגדירה כ"התפתחות משמעותית" בחקירה שהחלה באוגוסט האחרון
עידן יוסף
יו"ר ועדת הפנים: "מצפה שרשות האוכלוסין וההגירה תציג לוועדת הפנים תוכנית ליציאה ממשבר הדרכונים. לא ייתכן שאנשים יחכו חצי שנה להנפקת דרכון    סגן שר הפנים: אזרחי ישראל זכאים כזכות יסוד לחופש תנועה. שר הפנים ידרוש בדיקה של התנהלות רשות האוכלוסין וההגירה    מנהל מינהל האוכלוסין: בכוח האדם הקיים כיום אין מספיק עובדים על-מנת לקיים שתי משמרות בכל יום
עידן יוסף
כך הודיע יו"ר ועדת החוקה בדיון על החוק הנורווגי המורחב    חברי הוועדה הציעו צעדים להגברת נוכחות השרים בכנסת בעקבות הרחבת "החוק הנורבגי" והחשש מהחלשת כוחה של הכנסת אל מול הממשלה    ח"כ גלעד קריב הציע שבדיון בו יש חובת התייצבות של רה"מ במליאה החובה תהיה גם על שריו, או לפחות על המתפטרים    ח"כ מנסור עבאס: "לחייב את השרים לנוכחות בכנסת"
עידן יוסף
מחודש מרס אשתקד ועד לתחילת חודש ינואר 2023 עלו לארץ 57,223 עולים מרוסיה, מאוקראינה ומבלרוס    פי חמישה עולים ממדינות אלה בהשוואה לחודשים המקבילים בשנת 2021    יו"ר ועדת העלייה והקליטה: מדינת ישראל עמדה בשנה האחרונה בפני אתגר לא סטנדרטי
איציק וולף
הבנק הלאומי של שוויץ רשם ב-2022 את ההפסד הגדול ביותר ב-116 שנות פעילותו    ההפסד השנה גבוה ב-472% מההפסד הגבוה ביותר שרשם הבנק עד היום - 23 מיליארד פרנקים, בשנת 2015
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il