X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השקת הסניף הראשון בדיזנגוף [צילום: שאולי לנדנר]
תחום חנויות הנוחות מתחמם
רשת Eleven 7 נוחתת בישראל
הרשת הבינ"ל פותחת סניף ראשון בדיזנגוף סנטר מבין 8 סניפים שיפתחו במחצית הראשונה של השנה עם השקת האפליקציה שנמצאת בימים אלה בפיילוט, ניתן יהיה להזמין את המוצרים באפליקציה

רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם Eleven -7 נכנסת לישראל ומשיקה חנות ראשונה בדיזנגוף סנטר שבתל אביב. הסניף הוא הראשון מבין 8 סניפים שיפתחו במחצית הראשונה של השנה בתל אביב ומבין כ-30 סניפים שיפתחו עד תחילת 2024.
הסניפים הבאים יפתחו בתל אביב בשוק לוינסקי, ביגאל אלון, בסוקולוב, בלינקולן, בקינג ג'ורג', בשכונת פלורנטין, בנחלת בנימין ובמגדל הצעירים ברחוב מנחם בגין. רשת סבן אילבן היא רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם. הרשת מונה מעל 83,000 חנויות ב-18 מדינות. ישראל היא המדינה ה-19 בעולם והמדינה הראשונה במזרח התיכון שהרשת נכנסת אליה.
הרשת בישראל מציעה מגוון רחב של משקאות קפה ואת מותגי המשקאות הבינלאומיים האהובים של הרשת העולמית סלרפי (ברד בטעמים), סמודי (שייק פירות) וביג גאלפ (משקאות קלים ומוגזים); מגוון של פתרונות הסעדה (כריכים, סלטים, אוכל חם); מגוון רחב של מאפים וקינוחים; מוצרי מזון וצריכה בסייסים לקניית השלמה לבית; תרופות ללא מרשם וכן, מגוון רחב של אביזרים כגון מכונת תספורת, מטען לנייד ועוד.
מלבד המגוון, הרשת בישראל מבודלת הן בחוויית הצריכה והן באמצעים דיגיטליים מתקדמים. כך למשל, בחנות יש שילוט דיגיטלי למחירים שמעניק להנהלת הרשת גם מידע בזמן אמת על כמות המוצרים במדפים. עם השקת האפליקציה שנמצאת בימים אלה בפיילוט, ניתן יהיה להזמין את המוצרים באפליקציה או לסרוק אותם באמצעות השילוט הדיגיטלי במדף ולשלם דרך האפליקציה. לקוח שיבחר לא להוריד את האפליקציה יוכל לשלם באמצעות קופות מתקדמות בשרות עצמי.
עיקרון נוסף שעל פיו פועלת הרשת הוא שרות עצמי. לדברי בן-מוחה, "השרות העצמי מקדש את הזמן של הלקוח. הוא מאפשר ללקוח להכין לעצמו את הקפה, הנקניקייה או הגלידה בדיוק כמו שהוא אוהב והכל בזמן קצר מאוד. הקפה שלנו עשוי מפולים טריים שנטחנים במקום והלקוח לא זקוק לעזרה ולהמתנה של בריסטה. לקוח של סבן אילבן יודע בדיוק כמה זמן ייקח לו להיכנס לחנות ולצאת ממנה עם המוצרים שהוא אוהב".
כמו-כן הרשת מציעה מחיר אחיד למוצרים עם תוספות או רכיבים שונים. כך למשל מחיר הקפה עומד על 9 שקל והרשת אינה גובה תוספת תשלום על קפה ממשקה סויה או קפה ממשקה שיבולת שועל. הנקניקייה בלחמנייה מוצעת ב-14.9 שקל עם מגוון תוספות לבחירת הצרכן (כרוב כבוש, בצל מטוגן, מלפפונים חמוצים, חלפיניו כבוש ומגוון רטבים) ללא תוספת מחיר. ברשת מוצעת גלידה רכה או על גלידת יוגורט במחיר של 7 שקל וזו כוללת מגוון תוספות כמו מרשמלו, שברי עוגיות, סוכריות עדשים ומגוון של סירופים - ללא תוספת תשלום.
ייחודיות נוספת של הרשת היא במגוון הרחב של מוצרי מזון המיועדים לטבעוניים כמו למשל נקניקייה טבעונית בלחמנייה וכן, מבחר סלטים וכריכים טבעוניים. כך למשל סלט בורגול וסלט עדשים שחורות במחיר של 17.9 שקל, סלט ירוקים גדול במחיר של 37.9 שקל, כריך אנטיפסטי במחיר של 29.9 שקל, כריך חביתה טבעוני במחיר של 28.9 ש', בוריטו טבעוני במחיר של 25.9 ש'. בין מבחר של 15 כריכים חלביים, בשריים וצמחוניים שונים ניתן למצוא גם כריכים חדשניים כמו למשל כריך נוטלה, אוריאו וסוכריות עדשים במחיר של 21.9 שקל.
השקת הרשת בארץ מגיעה כשנה לאחר שאלקטרה מוצרי צריכה קיבלה את הזיכיון לפתיחת רשת חנויות בישראל. אבינועם בן-מוחה, מנכ"ל סבן אילבן-ישראל: "סבן אילבן מביאה לצרכן נוחות אמיתית בפורמט חדשני שלא קיים בישראל. תמהיל המזון והמוצרים ברשת נבנה במטרה לתת פתרונות 360 למגוון רחב של צרכים כאשר העיקרון שמנחה אותנו הוא טריות ואיכות ברמה הכי גבוהה ובמחיר הכי אטרקטיבי. אנחנו מציעים ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, קינוחים, קניות השלמה של מוצרי צריכה לבית והכל במקום אחד. למעשה, סבן אילבן מעניקה פתרון של מינימרקט, פיצריה, בית קפה, ומסעדת מזון מהיר במקום אחד, באיכות גבוהה ובמחיר השווה לכל נפש. הקונספט של הרשת הוא בינלאומי ובנוי על קרוב ל-100 שנות ניסיון של החברה העולמית. עם זאת, ביצענו הרבה התאמות לשוק הישראלי החל מתפריט, דרך תערובת פולי הקפה וכלה במאכלים מקומיים - שכולם מותאמים לטעם ולתרבות הישראלית".

החנות הראשונה של רשת סבן אילבן בישראל [צילום: שאולי לנדנר ]
[צילום: שאולי לנדנר]
תאריך:  11/01/2023   |   עודכן:  11/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מנחם בגין / Menachem Begin
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ההחלטה - נוכח אילוצי הכליאה במדינה, תולדה של מאמצי הפעילות המבצעית של כוחות הביטחון לרבות משטרת ישראל וצה"ל    נפגעי עבירה יקבלו עידכון נוסף עם שחרור הנאשם
יצחק דנון
הרמטיק טוענת לחוב של 13 מיליון שקל למחזיקי איגרות החוב של החברה, העוסקת במרכבים לרכב ואבזור כלי רכב
איתמר לוין
הצדדים הודיעו לבית הדין שהגיעו להסכמה אותו ישמרו בסוד וביקשו למחוק את התביעה בסך 870,000 שקל שהגיש המאמן בעקבות פיטוריו בדצמבר 2021
מירב ארד
שר המשפטים יריב לוין ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' משתתפים בדיון בוועדת חוקה    היו"ר רוטמן סגר מיקרופונים לחברי אופוזיציה והוציא ח"כים מהדיון בוועדה    בכוונת רוטמן להתחיל כבר בשבוע הבא לקיים דיונים בנושא הליבה "סמכות הממשלה והשרים לקבוע את עמדתם המשפטית בפעולתם השוטפת"
מירב ארד
בשנת 2022 התקבלו במשרד התיירות כ-210 בקשות של רשויות לסיוע בהקמת פרויקטים בתחומן, מתוכן כ-160 בקשות עמדו בתנאי הסף    בין הפרויקטים שיזכו לתמיכה - טיילת הדקל בטבריה, שוק מחנה יהודה בירושלים, שילוט תיירותי בנצרת ומרכז על שם החזון איש בבני ברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il