X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גל אביב מנכ"ל ובעלים בלנדר [צילום: סיון פרג']
בלנדר ובנק הפועלים משיקים: מיזם משותף למתן אשראי צרכני
blenderPay BNPL מאפשרת ללקוחות לרכוש מוצרים ושירותים בבתי עסק ובאתרי אי-קומרס, במגוון תחומים ושירותים בפריסה רחבה עד 60 תשלומים

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות קיבלה (יום ה', 12.11.23) רישיון למתן אשראי מורחב ותחילת הפעילות של blenderPay BNPL, חברה שהוקמה עם בנק הפועלים, העוסקת במתן אשראי צרכני דיגיטלי למימון רכישות בנקודות מכירה ובאתרי אי-קומרס (סחר אלקטרוני).
פעילות החברה תתבצע באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה חברת בלנדר לפעילות מתן אשראי, המאפשרת העמדת אשראי צרכני בתוך שניות ספורות, ופועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על-ידי החברה.
לקוחות blenderPay יוכלו לקבל מימון מחוץ למסגרת האשראי הקיימת, כבר במעמד רכישת המוצר או השירות במגוון רחב של רשתות קמעונאיות ובתי עסק, כך שבכל רכישה של למעלה מ-1000 ש"ח ניתן יהיה לבצע פריסת תשלומים רחבה של 12 ועד 60 תשלומים בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי.
כיום שירות blenderPay מופעל על-ידי בלנדר ופרוס בלמעלה מאלף נקודות מכירה ואתרי איקומרס בישראל. בין החברות בהן ניתן יהיה לקבל את השירות, ניתן למצוא רשתות מובילות בתחום החשמל והאלקטרוניקה (מחסני חשמל, באג, KSP, שקם אלקטריק, סאני, אייסטור, איידיגיטל), רשתות אסתטיקה וקוסמטיקה (כמו לדוגמה אמריקן לייזר, נאטורפיל), התיירות (דיזנהאוז, מונה טורס, טיקטיק) הריהוט, מרפאות שיניים, רכב דו-גלגלי, קורסים אונליין ועוד.
ההסכם בין בנק הפועלים לבלנדר נחתם בנובמבר 2021 המיזם המשותף קיבל את כלל האישורים הרגולטוריים הנדרשים לתחילת הפעילות וצפוי לפעול כבר ברבעון הראשון של 2023.
ד"ר גל אביב, מנכ"ל קבוצת בלנדר טכנולוגיות פיננסיות ויו״ר בלנדר פיי: "שוק האשראי הצרכני עובר אבולוציה מאשראי לכל מטרה לאשראי לצורך ספציפי בנקודת זמן ספציפית. בלנדר מובילה גישה פיננסית חדשה שמאפשרת ללקוחות ניהול טוב יותר של תזרים ההוצאות ללא שימוש במסגרת האשראי, וזאת תוך שניות ספורות. פעילות blenderPay מיטיבה גם עם בתי העסק ומסייעת להם להגדיל את מחזור המכירות ואנו חווים עלייה מתמדת בביקושים

תאריך:  12/01/2023   |   עודכן:  12/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלנדר ובנק הפועלים משיקים: מיזם משותף למתן אשראי צרכני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מבקר המדינה ציין כי משרדו מכין בעבודת ביקורת מקיפה על יוקר המחיה במדינת ישראל    "בין היתר אנחנו בודקים את היערכות המדינה להתפרצות האינפלציה, את הסדרת ענף החלב ואת תוכניות הדיור של ממשלות ישראל"
עידן יוסף
ההכרזה על הסכסוך מגיעה בעקבות טענות על סחבת מכוונת במו"מ על הסכם קיבוצי וניסיון לפגוע בהתארגנות דרך התנכלות וניסיונות לפטר חברי ועד    ההנהלה הופתעה: "אנו נמצאים בעיצומו של מומ ענייני מול ארגון העיתונאים"
יאיר נבות
הרמטכ״ל הרוסי ולרי גרסימוב מונה, לצד תפקידו הנוכחי, למפקד העליון של קבוצת הכוחות המשולבים של רוסיה באוקראינה ויחליף את הגנרל סרגיי סורוביקין, שרק מונה לתפקיד בשמונה באוקטובר. נשאלת השאלה - מדוע הוזז מתפקידו?
עידן יוסף
לרגל יום העברית תשפ"ג הציבור בחר את החידוש האהוב של אליעזר בן יהודה - גלידה!    אחריה באות המילים חיידק (12%), אופניים, בובה, כרובית (10% כל אחת)
עידן יוסף
רשות המיסים תעניק ארכה להגשת השגות על החוב ופריסה ל-12 תשלומים    עוסקים ונישומים טוענים כי החיוב שבוצע על ידם כחלק מהמהלך הוולונטרי נעשה בטעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il