X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צילום ארכיון
מבצע "סופה נודדת"
המשטרה פשטה על 24 יעדי פשיעה ערבית בנגב
המבצע נערך בעיר באר שבע ובפזורה הבדואית בדרום ועד כה נעצרו 36 חשודים בוצעה פעילות רחבה של משטרת התנועה במחוז הדרומי ולוחמי מג"ב נגד נהגים שנוסעים בפראות יחד עם גורמי אכיפה שונים, מס הכנסה, מע"מ והסיירת הירוקה הושתו קנסות בשווי של 1,035,000 ש"ח

כוחות גדולים של המשמר הישראלי של משמר הגבול, מג"ב דרום ושוטרי המחוז הדרומי פשטו (יום ו', 13.1.23) על עשרות יעדים ועצרו 36 חשודים בתחומי המחוז הדרומי.
המבצע החל אתמול לפנות בוקר וימשך גם במהלך סוף השבוע כאשר המיקוד העיקרי של לוחמי מג"ב, שוטרי המחוז הדרומי והאגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית בעיר באר שבע ובפזורה הבדואית במרחב נגב של המשטרה.
הלוחמים והשוטרים פועלים נגד עבירות של אחזקת אמצעי לחימה, סמים ושהייה בלתי חוקית. במקביל, בוצעה פעילות רחבה של משטרת התנועה במחוז הדרומי ולוחמי מג"ב נגד נהגים שנוסעים בפראות ומסכנים חיי אדם.

הכוחות פעלו ב-24 יעדים שונים, במהלך הפעילות עצרו הכוחות כאמור 36 חשודים, מתוכם 10 שוהים בלתי חוקיים ומעסיק, נתפסו 5 אמצעי לחימה בינהם 3 אקדים ו-2 רובי 'קרלו', מחסניות ותחמושת רבה. נרשמו 349 דוחות תנועה, 71 כלי רכב הורדו מהכביש ו-22 כלי רכב הושבתו.
בנוסף בפעילות מג"ב והמשטרה עם גורמי אכיפה שונים, מס הכנסה, מע"מ והסיירת הירוקה קנסות בשווי של 1,035,000 ש"ח, הוחרם כסף מזומן בסכום של 11,230 ש"ח, 2 בתי עסק נסגרו ובנוסף הוחרמו מזון ללא פיקוח ואישורים מתאימים.

צילום: משרד ראש הממשלה

תאריך:  13/01/2023   |   עודכן:  13/01/2023
+קרב סמכויות: מינוי פרוש לאחראי על מירון לא יעלה בישיבת הממשלה הקרובה
15:12 13/01/23  |  עידן יוסף

ברגע האחרון: קרב סמכויות בין השרים איתמר בן-גביר ומאיר פרוש מונע את מינויו של פרוש לשר אחראי על מירון ביום ראשון. בן-גביר דורש להכפיף את השר האחראי (פרוש) והממונה להנחיות המשטרה. פרוש מסרב לכך בתוקף ורוצה לתת את המילה האחרונה.
הנושא נשאר כרגע מחוץ לישיבת הממשלה למרות דרישה מפורשת של ועדת החקירה לאסון מירון מנתניהו למנות מיד שר אחראי כדי שיהיה זמן להיערך להילולה שאמורה להתקיים בעוד פחות מארבעה חודשים (כאן חדשות).

+השר בן-גביר סייר ברהט כדי לשמוע על הפשיעה בעיר מהתושבים
13:56 13/01/23  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר סייר הבוקר (ו') בשכונה ד' בבאר שבע, במסגרת היום השני לביקורו בעיר. הוא שוחח עם אזרחים וביקש לדעת על מצוקותיהם. תושב רהט סיפר לשר "יש לי שמונה ילדים בבית, שלא יכולים לישון. אנחנו צריכים פעילות משטרה חזקה וצריך להגדיל את הענישה. לא יכול להיות שבן אדם נכנס לכלא ואחרי חודשיים יוצא. אנשים נהרגים. לא מעניין אותי 'בן-גביר', יש לי את כל הכבוד לדבר איתך, ואני מאחל לך בהצלחה מכל הלב".
השר בן-גביר השיב: "אתה צודק ואני הגעתי לכאן בדיוק בשביל הדבר הזה. צריך לשנות את זה ואני אעשה הכל כדי שזה ישתנה. מגיע לילדות שלך לישון בשקט ומגיע לילדים כאן לישון בשקט. חייבים לשנות את הדבר הזה ואני מקווה שאני יצליח".
ח"כ אלמוג כהן שהצטרף לסיורי השר הודיע כי הוא פותח לשכה פרלמנטרית בבאר שבע.

[צילום: עוצמה יהודית]
+סמוטריץ' על מתקפת הרמטכ"ל נגדו: "כוכבי התבלבל"
12:23 13/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רא"ל כוכבי אמר בראיונות פרישה כי "אנחנו לא יכולים לתפקד כשיש שני שרים שנותנים פקודות לצבא" ולא שלל הצטרפות לפוליטיקה  ▪  יו"ר הציונות הדתית טען שהרמטכ"ל מתכונן לחיים הפוליטיים: "שכח שישראל היא מדינה שיש לה צבא ולא צבא שיש לו מדינה"

יואב גלנט, בצלאל סמוטריץ' ואלוף רסאן עליאן

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה פשטה על 24 יעדי פשיעה ערבית בנגב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
רא"ל כוכבי אמר בראיונות פרישה כי "אנחנו לא יכולים לתפקד כשיש שני שרים שנותנים פקודות לצבא" ולא שלל הצטרפות לפוליטיקה    יו"ר הציונות הדתית טען שהרמטכ"ל מתכונן לחיים הפוליטיים: "שכח שישראל היא מדינה שיש לה צבא ולא צבא שיש לו מדינה"
איציק וולף
אחרי שאתמול הודיע לפיד כי הוא וגנץ לא ישתתפו בהפגנה הודיע שר הביטחון לשעבר שיגיע במוצ"ש לכיכר הבימה    "הושטנו יד להידברות, והיא עודנה מושטת - אך לא נוותר וניאבק בכל האמצעים החוקיים כדי למנוע את הצעדים הקיצוניים האלו"
עידן יוסף
התוספת תעמוד על 650 מיליון שקל בבסיס    שר הפנים הנחה את משרד הבריאות לעבור מיד מרישיון למרשם ולקדם את ההסדרה של הקנביס הרפואי
עידן יוסף
שרת התחבורה נסוגה מהכוונה למנות את משה בן זקן למנכ"ל מחשש שהמינוי ייפסל בבג"ץ ותיגרם פגיעה בשמו הטוב של בן זקן    המינוי בוצע בהסכמה עם הייעוץ המשפטי לממשלה ונציבות שרות המדינה    יעבוד עם מ"מ המנכ"ל אבנר פלור
איציק וולף
מארק ככל הנראה לא עברה את תנאי הסף של ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה    השר אקוניס: צר לי על בחירתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il