X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארז. "לא לחתום על חוזים עם ספקי שירות" [צילום: אביר סולטן/פלאש 90]
ארגון המורים: האוצר נמנע ממו"מ; נחדש העיצומים
יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, הודיע כי הארגון שוקל הפרת השקט התעשייתי לנוכח הבהרה שקיבל מהאוצר ולפיה אין כוונה לחדש את המו"מ על הסכם השכר "המאבק יתחדש בקרוב ויהיה ממושך"

ארגון המורים העל יסודיים הודיע (יום א', 15.1.23) כי בניגוד לפסיקת בית הדין לעבודה ובניגוד לסיכום המוקדם בין הצדדים - נמנע משרד האוצר מלקיים משא-ומתן עם המורים על הסכם שכר חדש.
יו״ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע על כך הבוקר במכתב ששלח לכל המנהלים והמורים בחינוך העל יסודי. ״כזכור לכם, וכפי שדיווחנו, ב-29.11.2022, בית הדין הארצי לעבודה הורה למדינה לנהל עימנו משא-ומתן אינטנסיבי, רציף, בידיים נקיות ובנפש חפצה, •במטרה להגיע לחתימה על הסכם קיבוצי עימנו למען שיפור השכר ותנאי העבודה של המורים בחינוך העל יסודי. במקביל התחייבנו לשקט תעשייתי ולהפסקת העיצומים עד 25.3.2023. עד למועד כתיבת שורות אלו משרד האוצר לא ניהל עימנו כל מו"מ בשיחה שקיימנו איתם ב-10 בינואר הובהר לנו שלעת הזאת אין להם כל כוונה לנהל מו"מ כפי שהורה ביה"ד הארצי לעבודה", כתב.
לדבריו, לנוכח עמדה זו של האוצר, ייאלץ הארגון לחדש את המאבק. "אנו שוקלים את האפשרות לביטול השקט התעשייתי שהתחייבנו לו", ציין. עוד הוסיף שבשל הצפי לביטול פעילויות מחוץ לבית הספר - כטיולים - הוא מייעץ למנהלי בתי הספר שלא לחדש חוזים עם ספקי השירות השונים. זאת, משום שהפעם לא יתחשב הארגון בחוזים שייחתמו עמם ולא יאפשר קיום של הפעילויות.
"בכל מקרה, אם חותמים על חוזה, חשוב לוודא הכנסת סעיף המאפשר ביטולה או דחייתה של הפעילות עקב עיצומים, שביתה או כוח עליון ובכך לא יגרמו נזקים כלכליים לבתיה"ס. אם אתם, המנהלים, תמשיכו לחתום על חוזים כבעבר, אתם עלולים להיגרר להוצאות כספיות. ביטול טיולים, הצגות, מסעות וכו', הינן חלק מהעיצומים בהם ננקוט", כתב.
לדברי ארז, מההתנהלות העקרה של המשא-ומתן ומן הניסיון בעבר ניתן להסיק ולהעריך כי המאבק יחודש בעתיד הקרוב ויארך זמן ממושך. "הדרישות של ארגון המורים במו"מ זה נוגעות לכל הסקטורים - מורים, מנהלים, יועצים, ושאר קבוצות ייחודיות של עובדי הוראה המקופחים עד כה, כגון מורים לכימיה, לפיזיקה, מורים המלמדים בקונסרבטוריונים, בתי"ס נוצריים ועוד", הדגיש.

תאריך:  15/01/2023   |   עודכן:  15/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רן ארז / Ran Erez
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארגון המורים: האוצר נמנע ממו"מ; נחדש העיצומים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מחלקת האבידות של רכבת ישראל מסכמת את שנת 2022: מעל ל-9,200 אבידות שהוחזרו    התחנות בהן מצטברות הכי הרבה אבידות הן תחנות נהריה, הרצליה, ירושלים יצחק נבון ובאר שבע
מירב ארד
"לפני חודשיים התקיימה הפגנת ענק. מיליונים יצאו להצביע", אמר רה"מ • הוסיף: "זה לא נכון שהציבור לא ידע על הרפורמה. מיליוני אזרחים שהצביעו עבורינו ידעו על הכוונה לבצע אותה"
איציק וולף
עו"ד הייזלר מכהן בשנה וחצי האחרונות כיו"ר מטה התכנון הלאומי    שר האוצר סמוטריץ': כבר בימים אלו אנו עמלים על בניית תקציב מדינה, אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות כמו גם שורה של רפורמות בחוק ההסדרים
מירב ארד
סל המוצרים הנבחר מציג עלייה של 6 שקל ביחס למחיר הסל בחודש הקודם    הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר בחודש דצמבר הינו 32% שהם 285 ש"ח
איציק וולף
החייל נהרג כשנפל של רימון רסס של מטול רימונים, שאסף בשטח בניגוד לנהלים, התפוצץ בתוך התיק שלו    הפצועים פונו לבית חולים, ומצבו של אחד מהם קשה    הודעה נמסרה למשפחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il