X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אסף צלאל. דוגמה אישית להצלחה [צילום: דוברות משרד החינוך]
אסף צלאל נכנס לתפקידו כמנכ"ל משרד החינוך
צלאל, כיהן עד לאחרונה כראש חטיבת התקיפה הרב-זרועית בצה"ל צלאל מחליף את מנכ"לית משרד החינוך היוצאת, הגב' דלית שטאובר, שכיהנה במשרד תחת שלושה שרים שונים

במשרד החינוךנערך (יום ג', 17.1.23) טקס חילופי המנכ"לים, במעמד שר החינוך, ח"כ יואב קיש, השר במשרד החינוך ח"כ חיים ביטון המנכ"ל הנכנס אסף צלאל, המנכ"לית היוצאת דלית שטאובר וחברי הנהלת משרד החינוך.
המנכ"ל הנכנס אסף צלאל, כיהן עד לאחרונה כראש חטיבת התקיפה הרב-זרועית בצה"ל. צלאל מחליף את מנכ"לית משרד החינוך היוצאת, הגב' דלית שטאובר, שכיהנה במשרד תחת שלושה שרים שונים, החל משנת 2011. שר החינוך, ח"כ יואב קיש, והשר במשרד החינוך, ח"כ חיים ביטון, בירכו את המנכ"ל הנכנס והודו למנכ"לית היוצאת על תרומתה למערכת החינוך.
המנכ"ל הנכנס, אסף צלאל, לא היה זכאי לתעודת בגרות בסיום לימודיו בתיכון "אורט גרינברג" בקריית טבעון. על-אף זאת, הוא התגייס לצה"ל, סיים בהצטיינות קורס טיס במגמת קרב, וכיהן בשורה ארוכה של תפקידי פיקוד בכירים בצה"ל: מפקד כוח 100 בכלא מגידו, מפקד טייסת 110, מפקד יחידת השליטה במטה המבצעי של חיל-האוויר, ראש מחלקת האימונים של חיל-האוויר וראש חטיבת התקיפה הרב זרועית בזרוע היבשה. במקביל, הוא המשיך ללימודים אקדמיים וסיים תואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות במכללת רופין, ותואר שני בביטחון לאומי ובמדעי המדינה במכללה לביטחון לאומי.
לאור סיפורו האישי, המעורר השראה עצומה בבני נוער ובאנשי חינוך, הוא מקדם לאורך שנים רבות מגוון פעילויות חינוכיות לשילוב נוער בסיכון, ובכלל זאת אימון אישי לנוער עם קשיי השתלבות במסגרות. ועדת המינויים, בראשות נציב שירות המדינה, אשר המליצה פה אחד למנותו לתפקיד מנכ"ל משרד החינוך, בשל כישוריו המקצועיים, ניסיונו הניהולי העשיר ורמתו האישית והערכית, ציינה בהמלצתה כי היא התרשמה שתחום החינוך יקר לליבו, וכי הוא נותן דוגמה אישית לבני נוער.
המנכ"ל הנכנס, אסף צלאל: "אני מודה לשר החינוך, ח"כ יואב קיש, על האמון להובלת מערכת החינוך בישראל. אני יוצא היום לדרך בהתרגשות גדולה, חדור משימה, תחושת שליחות, ואמונה גדולה ביכולת שלנו לפעול יחד למען מטרה משותפת, לעשות שינוי משמעותי, ולחולל שינוי במערכת החינוך. הסיפור האישי שלי, והדרך בה בחרתי, שהובילה אותי למקום בו אני נמצא היום, היא הדוגמה הטובה ביותר לכך".

תאריך:  17/01/2023   |   עודכן:  17/01/2023
+ברקת הציג לנתניהו מהלכים להפחתת אסדרה הכוללים הגבלות על חברות מזון ריכוזיות
20:09 17/01/23  |  עידן יוסף

שר הכלכלה והתעשיה ניר ברקת הציג הערב (ג') לראש הממשלה את המהלכים שיזום להפחתת אסדרה. בשיחות הסגורות שנערכו הועלו הסעיפים הבאים: הגבלות חדשות על חברות מזון ריכוזיות, פירוק מכון התקנים, מעבר מלא לתקינה אירופית, הגבלת מספר המותגים של כל יבואן רכב - כך שיבואן לא יוכל למכור חלפים ויופרד יבוא הרכב מהשירות במוסך (חדשות 12).

+פרוש לשגריר ארה"ב: הרפורמים לא ישנו את הסטטוס-קוו בכותל
19:49 17/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השר מאיר פרוש נועד שגריר ארה"ב בארץ ואמר לו: "כאשר כיהן פה ראש ממשלה עם שישה מנדטים, בסיוע קואליציה צרה שהייתה בנויה על רע"ם, זה היה דמוקרטי מבחינתכם?"  ▪  על הרפורמה המשפטית: "רוב העם תומך ברפורמה, ושופטי העליון 'הרוויחו' את זה ביושר"

נייד. ביקש מפרוש להיות גורם ממתן [צילום: תקשורת השר]
+הכנסת אישרה מינוי דיסטל לשרת ההסברה
04:14 17/01/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ג) לחוק יסוד: הממשלה, להקים את משרד ההסברה ולמנות את השרה גלית דיסטל אטבריאן בהתאם לסעיף 31(א) לחוק-יסוד: הממשלה לתפקיד שרת ההסברה. ההחלטה אושרה בהצבעה שמית ברוב של 49 תומכים אל מול 40 מתנגדים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסף צלאל נכנס לתפקידו כמנכ"ל משרד החינוך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סתמנו פה לערוצי הפולחן12,13,11
ע_הראל  |  17/01/23 15:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איציק וולף
63 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 54 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה להמשך הדיון    ח"כ רוטמן העריך: בכנסת הזאת יהיו פחות חברי כנסת מחליפים בסך-הכל מאשר מה שהיה בכנסת הקודמת
עידן יוסף
"הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, איננו נרתעים מן הרעשים, מן הגינויים ומן המחאות    "ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות - רק השלטים מתחלפים"    "אין חדש תחת הכסף - הכסף הזר"
איתן קלינסקי
סמוטריץ' שר האוצר הנוכחי אינו מביע כוונה להמשיך בתוכנית, שמסייעת סיוע משמעותי למשפחות, שהבעל והאישה עובדים ושכרם נמוך
מירב ארד
שר השיכון: "הנחתי להכין עבודת מטה שתשמור על קצב השיווקים והתחלות הבנייה, במטרה להביא לירידת מחירים בהקדם"    תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך החודש
עידן יוסף
בדיון על חוק לביטול תושבות למחבלים אמר עו"ד גיל לימון: "החוק לא יכול להיות רטרואקטיבי וכוללני. לפי הפסיקה, צריך גם להתחשב בחומרת העבירה"    לוין הגיב: "מה זה לא חוקתי?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il