X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רפי ניב [צילום: יח"צ]
רפי ניב ימונה ליו"ר מיטב
ליאור כגן חוזר למיטב וישמש כמנכ"ל חברת הקרנות אילן רביב מנכ"ל מיטב בית השקעות: "מיטב קרנות היא חברת קרנות הנאמנות הגדולה בישראל, לרפי זכויות רבות בצמיחתה של מיטב, לאורך שנות כהונתו כמנכ"ל החברה גדלו נכסי החברה מ-8 מיליארד ל-60 מיליארד שקלים"
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ליאור כגן [צילום: יח"צ]

מיטב בית השקעות מודיעה על שינויים בחברת הקרנות: רפי ניב שמכהן כ-13 שנים כמנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, ימונה ליו"ר החברה. רפי ניב הוא ממומחי קרנות הנאמנות הוותיקים והמובילים בשוק. הוא כיהן כ-24 שנים כמנכ"ל חברות הקרנות של אקסלנס, מרכנתיל, ישיר ומיטב. במהלך פעילותו במיטב, הוביל את חברת מיטב קרנות נאמנות בצמיחה אורגנית כמו גם בשורה של מיזוגים ובליווי מוצלח של תיקון 28, תוך שהיא מבססת את מעמדה כחברת הקרנות הגדולה בישראל.
ליאור כגן, ימונה למנכ"ל חברת הקרנות של מיטב. ליאור הוא בעל ניסיון רחב ועשיר בשוק ההון, בעברו היה ממקימי קבוצת מבט תעודות סל ושימש כמנכ"ל החברה, והוא אחד מחלוצי ענף תעודות הסל בישראל. בשנים 2011-2013, שימש כמנכ"ל חברת תעודות הסל בקבוצת מיטב. בשנת 2013 הקים כגן את קבוצת קרנות "Smart Beta" בשותפות עם אלטשולר שחם, ושימש כמנכ"ל שלה עד לאחרונה. טרם לכך, יעץ לגופים פיננסיים מובילים בתחום תעודות הסל.
אילן רביב, מנכ"ל מיטב בית השקעות מסר: "רפי הוא מנהל מוכשר ומנוסה שעובר איתנו דרך ארוכה והצליח למצב את מיטב קרנות כחברה המובילה והגדולה בתחומה. רפי הצליח להצמיח את החברה בהיקף הנכסים, בהכנסות וברווחיות כמו גם לעבור בהצלחה מרובה לאורך השנים מספר מיזוגים ורכישות מורכבים. אני רוצה להודות לו על הדרך והעשיה הבלתי מתפשרת. אני משוכנע שהוא ימשיך בעשיה שלו גם בתפקידו כיו"ר החברה. אני בטוח שליאור כגן שחוזר למיטב כמנכ"ל חברת הקרנות, ימשיך להצמיח את החברה למול כל ההזדמנויות והאתגרים".
מיטב קרנות נאמנות היא מהחברות המובילות בשוק, ומנהלת כיום כ-60 מיליארד שקלים. החברה הוקמה לפני כ-40 שנה ולאורך השנים מיזגה אליה בין היתר את קרנות גאון, ישיר, דש ותכלית. בית ההשקעות מיטב מנהל כ-215 מיליארד שקלים בקרנות נאמנות מכל הסוגים, קופות גמל, קרנות פנסיה ותיקי השקעות. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז' ללקוחות פרטיים, ברוקראז' מוסדי, סוכנויות ביטוח, אשראי חוץ בנקאי ועוד.

תאריך:  30/01/2023   |   עודכן:  30/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
תת-ניצב תלם מאשר: לא נבדקו איכונים ויומנים בנוגע לגרסת פילבר לפגישתו עם נתניהו    "כנראה לקחנו את הגרסה של פילבר כמובן מאליו"
יצחק דנון
איתמר לוין
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה אומר כי לא יתן לרפורמה בדואר לפגוע באוכלוסיות החלשות והוסיף כי משרד התקשורת לא צריך להיות מאסדר של ההפרטה כדי שבאוצר יהיו מרוצים, אלא מאסדר של השירות לציבור    שר התקשורת קרעי: הבנקים לא באחריותי ומדובר בשני דברים שונים – בכוונתנו לדאוג שהשירות לציבור לא ייפגע וישתפר פלאים    מנכ"ל משרד התקשורת: מקווה שבאפריל מאי נצא לנוהל הפרטה – ואם זה יצליח נראה הפעלה יעילה של החברה
איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il