X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נמרודי. ניהל את המו"מ [צילום: משה שי, פלאש 90]
המתכנן טומי ריגלר: נמרודי הפר הסכם לפרויקט ענק ברמלה
תובע מחברת היישוב החדש 2.5 מיליון שקל בטענה שסילקה אותו מפרויקט התחדשות עירונית בן 3,500 דירות, שהוא תכנן והעניק לה את ביצועו
אדריכלים תובעים מנמרודי 7.6 מ"ש תמורת התחדשות עירונית ברמלה
איתמר לוין, יצחק דנון
חברת גבי טטרו והאדריכל גדי שחר טוענים, כי נמרודי וחברת היישוב החדש שבשליטתו גזלו את פרי עמלם בתכנון 3,500 דירות ומקדמים את הפרויקט בלא לשלם להם
לרשימה המלאה

חברת ט.ר ייזום ותכנון אסטרטגי, בבעלות טומי ריגלר, תובעת 2.5 מיליון שקל מחברת היישוב החדש שבשליטת עפר נמרודי, תמורת עבודתה בתכנון פרויקט נרחב ברמלה. התביעה הוגשה (23.2.23) לבית המשפט המחוזי מרכז, לאחר תביעה דומה שהגישו שני אדריכלים (ראו קישור משמאל).
בתביעה נאמר כי בשנת 2014 פנתה עיריית רמלה לשורה של חברות נדל"ן מובילות ואדריכלים בעלי מוניטין למימוש הסכם גג עם הממשלה בתחום ההתחדשות העירונית. ראש העירייה דאז, יואל לביא, ביקש מריגלר ליזום פרויקט שכזה במתחם בן-גוריון (3,500 דירות בשטח של 135 דונם), והפנה אותו למינהלת הפרויקטים שמינה משרד הפנים. ריגלר קיבל על עצמו את המשימה ואומר שעבד במשך שלוש שנים על תכנון מפורט של הבנייה במתחם.
במאי 2016 אישרה הוועדה המקומית את הצעתו של ריגלר והמליצה לוועדה המחוזית לאשר אותה, והוא פנה לבחור את החברה שתבצע את הפרויקט. לבסוף הוא בחר בחברת היישוב החדש, לאחר מו"מ שניהל עם נמרודי וסגנו, אלכס מריאש. העירייה הסתייגה מהבחירה בחברה זו, שכן חברת-האם הכשרת היישוב ביצעה אז פרויקט אחר ברמלה, אבל ריגלר אומר שהוא שכנע את אנשיה להסכים עם בחירתו.
את ההסכם בינו לבין החברה, מוסיף ריגלר, ניסחו עורכי הדין של היישוב החדש - משרד גינדי-כספי. ההסכם הסופי נחתם בינואר 2017, והוא קבע ששכרו העיקרי של ריגלר יהיה בעת ביצוע הפרויקט ורק חלקו הקטן - תמורת עבודת התכנון שכבר ביצע, בהיקף של אלפי שעות. ריגלר אמור היה לקבל מיליון שקל תמורת התכנון ואמור היה לקבל 26 מיליון שקל תמורת הביצוע. לאחר חתימת ההסכם המשיכו ריגלר ואנשיו לעמול על התוכנית, כולל הופעה בפני מאות בעלי דירות קיימות כדי לשכנעם להצטרף לפרויקט.
לטענת ריגלר, באוקטובר 2017 הודיעה היישוב החדש באופן חד-צדדי על ביטול ההסכם עימו, לא שילמה לו אפילו עבור התכנון והמשיכה בפרויקט בלעדיו - למרות שרק בזכותו היא זכתה בו. לדבריו, נמרודי טען שריגלר אינו רצוי בעיריית רמלה - ובאותה נשימה הציע לו כפיצוי לתכנן מתחם אחר בעיר. התוכנית אושרה סופית אשתקד ולנמרודי צפויים רווחים עצומים ממנה, הוא מציין. לדבריו, הוא זכאי לשכר של 6.5 מיליון שקל על עבודת התכנון, והתביעה היא שליש בלבד מסכום זה משיקולי אגרה. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד תומר אוחנה וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  24/02/2023   |   עודכן:  24/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתכנן טומי ריגלר: נמרודי הפר הסכם לפרויקט ענק ברמלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
איחוד האמירויות הערביות פרסמה רשימת כללים לתיירים הלא מוסלמים המבקרים בשטחה במהלך חודש הצום המוסלמי    בין ההנחיות: איסור אכילה ושתייה במרחב הציבורי, איסור השמעת מוזיקה רועשת ולבוש "לא הולם"
עידן יוסף
מאז שנת 2018 חלה ירידה של כ-70% במספר החולים שנקשרו בהשוואה לתקופה שקדמה    ועדת הבריאות סיירה במרכזי בריאות הנפש ועודכנה על ירידה של למעלה מ-70% במספר הניסיונות האובדניים ובשימוש בקשירות    מנגד - צפיפות, מחסור בתקנים וקושי לאייש משרות טיפול ואבטחה
עידן יוסף
ח"כים מיש עתיד: "מה ימנע מהממשלה לחוקק חוק שמי שפוקד את בית הכנסת לא יצטרך לשלם מיסים?"; "לא ירחק היום בו ראש ממשלה ימנה כאן את ילדיו לשרים"    ח"כ דן אילוז: "יש אדם אחד שמונע הסכמה רחבה וזה יאיר לפיד"
איציק וולף
המרכז לשלטון מקומי, שהשבית היום את הלימודים כמעט בכל הארץ, הודיע כי מחר יתקיימו לימודים כסדרם לאחר שהגיע להבנות מלאות עם האוצר ביחס לאחת הסוגיות
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר טוען כי אם חקיקת הרפורמה המשפטית לא תיעצר - ישראל תהפוך לדיקטטורה בתוך שישה שבועות    "כשיש פקודות שמתנוסס עליהן דגל שחור זה לא זכותו של החייל או הקצין לסרב אלא חובתו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il