X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כדת משה וישראל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
עלייה של 5% ברישום נישואין בשנת 2022
בתל אביב היה המספר הגבוה ביותר של זוגות שנרשמו לנישואין, ואחריה ירושלים, המועצה האזורית חוף השרון, אשדוד, נתניה וחולון

מספר הזוגות שבחרו להירשם לנישואים דרך לשכות הנישואים גדל ב-5% בשנת 2022 לעומת השנה הקודמת. בסך-הכל נרשמו 38,885 זוגות לנישואין בשנת 2022, בעוד 36,915 זוגות נרשמו בשנת 2021. כך עולה מנתונים שמפרסם המשרד לשירותי דת.
בתל אביב-יפו היה מספר הזוגות הגבוה ביותר שנרשמו לנישואים, כאשר 3,176 זוגות בחרו להירשם בלשכת הנישואין של המועצה הדתית. אחריה ירושלים עם 2,005 זוגות, המועצה האזורית חוף השרון עם 1,452 זוגות, אשדוד עם 1,437 זוגות, נתניה עם 1,048 זוגות וחולון עם 1,024 זוגות. גם ארגון רבני צהר ובד"ץ דיווחו על 2,626 ו-1,512 זוגות בהתאמה. המספרים הם מוחלטים ולא נמסר מה שיעור הנרשמים לנישואים.
הנתונים מראים עלייה משמעותית ברישום נישואים במספר לשכות בהשוואה לשנה הקודמת. רחובות רשמה עלייה מרשימה של 97%, אחריה המועצה האזורית גזר עם עלייה של 87%, רעננה עם עלייה של 42%, זכרון יעקב עם עלייה של 42%, קריית מוצקין עם עלייה של 39%, אילת עם עלייה של 33%. גבעת שמואל עם עלייה של 31%, מועצה אזורית חוף השרון עם עלייה של 28%, גבעתיים עם עלייה של 24%, תל אביב עם עלייה של 23% והוד השרון עם עלייה של 22%.
בתגובה לנתונים שיבח השר לשירותי דת ח"כ מיכאל מלכיאלי את עובדי לשכות הנישואים ואמר: "בשל השירות המצוין, המסירות של עובדי המועצה, והיחס האישי לכל זוג, הציבור מצביע ברגליים ובוחר פעם אחר פעם ברבנות. אני מברך את עובדי לשכות הנישואים על ההישג המרשים".
מנכ"ל המשרד לשירותי דת, יהודה אבידן, הוסיף כי המספרים מצביעים על עלייה בנרשמים לנישואין, והציבור סומך על רישום הנישואים המהיר, הנוח, המותאם והנגיש שמציעות הלשכות. הוא ציין כי הנתונים מתכתבים עם הדירוג הגבוה של רשות התקשוב, שבדקה את איכות השירות במועצות הדתיות והעניקה להן את הציון הגבוה ביותר מבין כל משרדי הממשלה. שלמה תנעמי, יו"ר המועצות דתיות, הביע תודה לעובדי המועצות הדתיות ורושמי הנישואין על מתן שירות איכותי ומקצועי, שלדעתו תרם לאמון הציבור במועצות הדתיות.

תאריך:  24/02/2023   |   עודכן:  24/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עלייה של 5% ברישום נישואין בשנת 2022
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הליכוד הגישה תלונה למשטרה בדרישה לחקור לאלתר את אהוד ברק בגין הסתה לאלימות, המרדה ופגיעה בסדרי המשטר והחברה במדינה בשל דבריו בוועידת הארץ בזכות מרי אזרחי
עידן יוסף
ישראל היום: אנשי עסקים בהם אילן שילה, אורני פטרושקה, יוסי קוצ'יק, קובי ריכטר ואיל וולדמן תומכים בהפגנות אך הסכומים שתרמו עדיין לא ידועים. על-פי ההערכות, גם גורמים בינלאומיים מעורבים, אך המדינה אינה דורשת תיעוד, כך שמידת מעורבותם אינה ברורה. הקרן החדשה וארגונים אחרים השקיעו גם כן כספים בהפגנות
איתמר לוין
תובע מחברת היישוב החדש 2.5 מיליון שקל בטענה שסילקה אותו מפרויקט התחדשות עירונית בן 3,500 דירות, שהוא תכנן והעניק לה את ביצועו
עידן יוסף
איחוד האמירויות הערביות פרסמה רשימת כללים לתיירים הלא מוסלמים המבקרים בשטחה במהלך חודש הצום המוסלמי    בין ההנחיות: איסור אכילה ושתייה במרחב הציבורי, איסור השמעת מוזיקה רועשת ולבוש "לא הולם"
עידן יוסף
מאז שנת 2018 חלה ירידה של כ-70% במספר החולים שנקשרו בהשוואה לתקופה שקדמה    ועדת הבריאות סיירה במרכזי בריאות הנפש ועודכנה על ירידה של למעלה מ-70% במספר הניסיונות האובדניים ובשימוש בקשירות    מנגד - צפיפות, מחסור בתקנים וקושי לאייש משרות טיפול ואבטחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il