X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארז. המורים הוותיקים יספגו ירידה ריאלית בשכרם [צילום: ארגון המורים העל יסודיים]
רן ארז: הצעת האוצר - מבזה ומשפילה
ארגון המורים העל יסודיים הודיע כי יתחיל בשבוע הבא להשבית את הלימודים בבתי הספר על-פי מפתח אזורי "קיבלנו ביום רביעי הצעת הסכם קיבוצי, טוב היה אם לא היו נותנים אותה"
[צילום: ארגון המורים העל יסודיים]

ארגון המורים העל יסודיים מאיים כי יתחיל בשבוע הבא להשבית את הלימודים באופן חלקי. זאת, כחלק מן העיצומים שחידש הארגון הבוקר (יום א', 26.2.23) לאחר שהתפוצץ המשא-ומתן בינו לבין האוצר.
יו"ר ארגון המורים, רן ארז, אמר הבוקר כי מהשבוע הבא יתחיל הארגון בשביתות אזוריות. "אנחנו כבר מיום ראשון הקרוב מתחילים בעיצומים מחדש. אנחנו ניאבק, ובשלב ראשון נלמד רק שעות פרונטליות. לא נצא מחוץ לכותלי בית הספר לשום פעילות שהיא עם תלמידים. אנחנו נקיים את המבחנים אבל לא ניתן ציונים וזו ההתחלה. משבוע הבא נתחיל גם בשביתות אזוריות", אמר בסרטון שפרסם הארגון.
לדברי ארז, זה יותר משנה שארגון המורים מנסה לקדם משא-ומתן עם האוצר על הסכם קיבוצי חדש. "לאחרונה, הודות למאמצים של מנכ"ל משרד החינוך, קיבלנו ביום רביעי האחרון הצעת הסכם קיבוצי. טוב היה אם לא היו נותנים אותה", אמר. לדבריו, ההצעה שנמסרה לארגון היא הצעה מבזה ומשפילה. "למשל - מורה ותיק מקבל כ-2% תוספת שכר, מורים אחרים - משהו כמו 500 שקל. הדברים האלה הם ממש מבזים ומשפילים, וזה לא הכל. הם דורשים תמורת זה לפגוע במשרות אם, לפגוע בהטבות שיש למורים שמכירים לבחינות בגרות, הם רוצים לקצר את תהליך הפיטורים, הם רוצים לאפשר למנהלים פיטורי מורים גם ללא כל ההליך, שינוי בחופשות. אני לא מבין איך הם מעלים על דעתם להעלות את הדברים האלה", אמר.
בראיון לכאן ב' הבהיר ארז כי לנוכח האינפלציה שהגיעה לרמה של יותר מ-5%, תוספת שכר של 2% שהוצעה למורים הוותיקים מהווה למעשה הורדה בשכרם הריאלי. הוא ציין כי למורים החדשים הוצעה העלאת שכר בשיעור של כ-15%, של כ-1,400 שקל בחודש, אך הדגיש ששדרת ההוראה המרכזית, שעליה נשענת מערכת החינוך, היא של המורים הוותיקים.

תאריך:  26/02/2023   |   עודכן:  26/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רן ארז / Ran Erez
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רן ארז: הצעת האוצר - מבזה ומשפילה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הסידור בשפתם של בני שבט המנשה השייכת למשפחת שפות סינו-טיבטיות שמדוברות בצפון-מזרח הודו כולל עברית, תרגום פונטי וביאורים בשפת הקוקי    הסידור בנוסח ספרדי קיבל את ברכת הרב הראשי הספרדי לישראל
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, מאשים את ראש הממשלה ואת השר סמוטריץ' בהפצת שקר שלפיו ממשלתו העבירה עשרות מיליארדי שקלים לתנועה האיסלאמית ולחמאס    "מיליוני ישראלים שוכנעו שהטרור נובע מכך, וביום שישי האחרון ממשלת נתניהו אישררה בדיוק אותה תוכנית חומש לחברה הערבית, ההיסטוריה לא תשכח את השקר הנתעב"
איתמר לוין
לושי-עבודי מצביעה על הכשלים כאשר קורסת חברת תמ"א 38, אך היא אינה בחדלות פרעון אלא רק מתמנה כונס לנכסיה    קוראת לממונה וליועהמ"ש להבטיח מבט כולל על הטיפול בקריסה
איציק וולף
מליסרון, שבבעלותה רשת קניוני עופר, התחייבה לרכוש חשמל סולארי מדוראל חשמל מהטבע ומשיכון ובינוי במשך תקופה של 10 שנים, מ-1 בינואר 2024 בשווי של 100 מיליון שקל בשנה
עידן יוסף
רשןת המיסים: תחזית ההיטלים נעה בין 12 מיליארד דולר ל-14 מיליארד דולר בסוף העשור    תחזית הגבייה משנת 2023 לגביית הכנסות המדינה ממיסי נפט וגז היא בין 277 ל-311 מיליארד שקל    יו"ר הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל דורשת הגברת השקיפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il