X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שיבוש בהנחת הצנרת הימית
בשל תקלה באוניה: נדחתה בחצי שנה הזרמת הגז
חברת נתג"ז הודיעה לחברת שברון שבעקבות תקלה באוניה המניחה את הצנרת הימית במקטע ההולכה אשדוד-אשקלון צפויה דחייה של לפחות חצי שנה בהשלמת הפרויקט הצפי החדש להזרמת הגז - בין אוקטובר 2023 לאפריל 2024

חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל (נתג"ז) הודיעה כי בעקבות תקלה באוניה המבצעת עבודות תשתית להנחת צנרת ימית עבור נתג"ז במקטע מערכת ההולכה הימי אשדוד-אשקלון, צפויה דחייה של לפחות חצי שנה בהשלמת הפרויקט.
על-פי הודעה שמסרה החברה לחברת שברון, המחזיקה ב-25% ממניות מאגר תמר, חלון הזמן להתחלת הזרמת הגז מן המאגר נדחה לתקופה שבין 1 באוקטובר 2023 ל-1 באפריל 2024.
הודעה זו של נתג"ז ניתנה כהודעה בדבר קיומו של "כח עליון", כפי שהוגדר בהסכם ההולכה, ובה ציינה כי השלכותיו המלאות עדיין לא ידועות לה בשלב זה.
מחברת תמר פטרוליום נמסר לבורסה כי להערכתה, נכון למועד זה אין לדחייה השפעה מהותית על התזרים המהוון ליום 30.6.2022 ביחס לחלקה של החברה בחזקת תמר, ואין בה כדי להשפיע באופן מהותי על עסקי החברה ותוצאות פעילותה.
הערכת החברה מתבססת על הנחות נתג"ז בנוגע למשך העיכוב בהשלמת הפרויקט, לזמינות מערכות ההולכה למצרים לרבות דרך ירדן, הנחות ביקושים לגז טבעי בשוק המקומי ובשווקי הייצוא, הנחות לגבי מחירי וכמויות מכירת הגז ועלויות הפקה. "אין כל ודאות כי הערכה כאמור תתממש, כולה או חלקה, והיא עשויה להתממש באופן שונה מהותית, וזאת עקב גורמים שונים שאינם בשליטת החברה לרבות דחיות נוספות בהשלמת הפרויקט, אי-זמינות מערכות ההולכה למצרים לרבות דרך ירדן, תנאי היצע וביקוש בשוק המקומי ו/או בשווקי הייצוא של הגז הטבעי ועוד", לשון הודעת תמר פטרוליום.

תאריך:  27/02/2023   |   עודכן:  27/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק תשובה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשל תקלה באוניה: נדחתה בחצי שנה הזרמת הגז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גז טבעי
עידן יוסף
ארבע יחידות פחמיות ישמשו אחרי המועד אך ורק לעתות משבר של חרום ומצוקה אנרגטית    יו"ר הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל: "על המאסדרים לוודא שאכן חברת החשמל עומדת ביעדים, מדובר בחיי אדם ובאוויר שאנו נושמים"
עידן יוסף
ההכנסות למדינה הצפויות לעשור הקרוב ממאגרי לויתן ותמר יעמדו על כ-91 מיליארד שקל    מנכ"ל ניו-מד אנרג'י: "בניית מתקן הנזלת גז מלוויתן תאפשר לנו לייצא לאסיה ואירופה ללא תלות בגורמים מתווכים ותכפיל את ההכנסות מגז טבעי"    עמותת שומרי הבית: מדוע כאשר העולם מתקדם לאנרגיות מתחדשות - ישראל ממשיכה להתבוסס בגז? אנו הולכים בניגוד למגמה העולמית    יו"ר הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל: "עלינו ליצור מציאות שבה לכל מפעל או בית חולים בארץ יהיה חיבור לגז"
עידן יוסף
החשכ"ל יהלי רוטנברג: בקרן פועלים אנשים מקצועיים וייקח זמן עד שיראו תשואות    חברת ועדת ההשקעות, פרנסואז בן צור: הקרו היא דוגמה לתכנון ארוך טווח במדינה    ליברמן; אם יש תשואה חיובית, המשמעות היא שנעשית עבודה טובה ופעילות הקרן יעילה
איציק וולף
בשנת 2022 ניגבו 3.28 מיליארד שקל היטלים - פי 2.6 מסך כל ההיטלים שניגבו במצטבר עד תחילת שנה זו    1.59 מיליארד שקל הפכו לחלוטים
איתמר לוין
דחה את הערעור על האישור שנתנה הממונה על התחרות לרכישת 39% ממניות חברת הנפט המצרית בידי חברת EMED - אך הורה לממונה לבחון מחדש שלושה מן התנאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il