X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טכנולוגיות מבוססות דור 5
קול קורא יתמרץ חדשנות ישראלית בעולמות הדור החמישי
קריאה למענקים לפיתוח מחקרי-חלוץ המבוססים על טכנולוגיות דור 5 של משרד התקשורת ורשות החדשנות תאפשר להזנקים ישראלים לחקור ולפתח פתרונות חדשניים לבעיות מורכבות במגזרים שונים, שיובילו לפיתוח ישומונים פורצי דרך

משרד התקשורת ורשות החדשנות הכריזו במשותף על קול קורא להצעות מענקים לפיתוח מחקרי-חלוץ המבוססים על טכנולוגיות דור 5. מטרת התוכנית היא לקדם את המחקר והפיתוח של טכנולוגיית 5G במסגרות שונות כגון קמפוסים, מרחבים ציבוריים, בתי חולים ומוסדות נוספים. החברות הזוכות יקבלו תמיכה כספית הנעה בין 20% ל-50% מהוצאות המחקר והפיתוח שלהן, כאשר תוכניות בעלות פוטנציאל יוצא דופן יקבלו עד 60% תמיכה.
הקריאה להצעות מענקים באה בעקבות קונגרס הסלולר העולמי MWC שהתקיים בברצלונה בשבוע שעבר, בו השתתפו בכירים ממשרד התקשורת ושמונה חברות שזכו במענקים בסבבים קודמים. עד כה השקיעה רשות החדשנות כ-24 מיליון שקל ב-19 מיזמים.
הזנקים ישראלים מוזמנים להגיש את מועמדותם עד ה-9 במאי 2023, בשעה 12:00. במשרד התקשורת מקווים כי יוזמה זו תעצים את כלכלת המדינה ואת התעשיה באמצעות פיתוח יישומים פורצי דרך במגזרים כגון תחבורה ללא נהג, ערים חכמות, רפואה מרחוק, מציאות רבודה ומדומה ובינה מלאכותית.
לדברי שר התקשורת, שלמה קרעי, "מהפכת הדור החמישי היא בשורה גדולה לכלכלה ולתעשיה הישראלית, שתאפשר פריצת דרך ופיתוח ישומונים במגוון מגזרים". הוא עודד חברות ישראליות להגיש בקשה למענקים, באומרו: "יחד נזניק את ישראל לקדמת הבמה הטכנולוגית העולמית".
מנכ"ל רשות החדשנות, דרור בין, אמר כי "מחקרי-החלוץ מול משרד התקשורת מקדמים ישירות את ענף התקשורת בהייטק הישראלי (חברות ישראליות שמפתחות פתרונות תקשורת למפעילי תקשורת ברחבי העולם). ישראל בהחלט יכולה להתחרות בסקטור בנושאים המורכבים - ברמת המערכת, אלגוריתמים ויישומי בינה מלאכותית".
פריסת טכנולוגיית 5G תאפשר קישוריות מירבית ומהירה במפעלים, בתחבורה, בבתי חולים ועוד. היוזמה שואפת לקבל תוכניות חדשניות שיוגשו לאתרי הרצה שונים. מלבד המימון במסגרת המסלול, חברות יקבלו רישיון לניסוי אלחוטי (תדר) וכן רישיון מיוחד לניסוי (במקרה שהניסוי יכלול לקוחות ומשתמשי קצה).

תאריך:  06/03/2023   |   עודכן:  06/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קול קורא יתמרץ חדשנות ישראלית בעולמות הדור החמישי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שטיין וגרוסקופף קובעים: אין לבדוק את מי שיש סיכוי קטן מאוד שהם ההורים הגנטיים של התינוקת שנולדה בעקבות טעות בהפריית מבחנה
מירב ארד
ציין: "המתווה שאני פועל לגבש נותן מענים לשני הצדדים, לשאיפות של שני הצדדים. הוא כולל גיוון של הרשות השופטת, ושיקוף נרחב של מגוןן הדעות והקהילות, הוא מניח יסודות חוקתיים חשובים והיסטוריים הוא מעגן מבנה בריא של איזון בין הרשויות, הוא שומר על הדמוקרטיה ועל זכויות האדם מכל משמר"    הנשיא קרא לראשי הרשויות להתגייס להגעה להסדר מוסכם
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה מייחס את הבעיה לכך שביהמ"ש עוסק בנושאים שאין צורך שיעסוק בהם ו"תפישה השוללת קביעת כללים ברורים המצמצמים את שיקול הדעת השיפוטי ותורמים לוודאות"    ח"כ גלעד קריב: " ניסיון מאולץ לקשור את הסוגיה למהלכים ההרסניים שאתם מובילים"    מנהל בית המשפט: "הגענו להסכמה עם האוצר להוספת 56 תקנים ברוטו, אך מינוי השופטים עלול להתעכב"
מירב ארד
הצעתו של עמית הלוי מהליכוד תאפשר בפועל לנתניהו לקבלת תרומות להגנתו המשפטית - לאחר שבג"ץ הורה לו להחזיר 270,000 דולר לעזבון בן-דודו
מירב ארד
הצע"ח של ח"כ דודי אמסלם אושרה פה אחד במליאה    מטרתה של הצעת החוק היא להקל על חולים אלו ולהוזיל עבורם את עלות רכישת התרופות האונקולוגיות    ח"כ אמסלם: "מדובר בסוג של צוואה שאני מקיים, לזכר אשתי המנוחה רוזי ז"ל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il